Hoola-hoopen
+9
Océane
Ooh La La!
iloverocknroll1984
Susan
Happinaz
Geluk
Bliss
Like
Alias
13 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Hoola-hoopen
Ik heb vandaag een hoola-hoop besteld. Hij is ruim een meter breed en weegt 1.1 kg. Ik wil deze gaan gebruiken om mijn buik wat strakker te maken en als het even kan wat vet van mijn heupen af te krijgen. Op youtube heb ik al best wat video's gevonden met tips voor het hoepelen. Het schijnt dat je spieren in je buik, heupen, billen en benen traint en een hele goede work-out te zijn.
Het zal in het begin best een opgave zijn om dat ding hoog te houden denk ik, maar ik ga er voor. Halverwege komende week wordt de hoepel geleverd, dus dan eens kijken wat ik er van bak..
Iemand ervaring met het hoola-hoopen en/of mensen die met me mee gaan doen?
Het zal in het begin best een opgave zijn om dat ding hoog te houden denk ik, maar ik ga er voor. Halverwege komende week wordt de hoepel geleverd, dus dan eens kijken wat ik er van bak..
Iemand ervaring met het hoola-hoopen en/of mensen die met me mee gaan doen?
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Hoola-hoopen
Oh hier was laatst ook een topic over, lijkt me erg leuk om te doen! Ik ga binnenkort ook maar is een hula-hoop bestellen. Het lijkt me in het begin wel erg lastig aangezien ik al jaren niet meer heb gehoelahoept. (wat een woord.) Ik ben benieuwd of je er ook echt strakker van wordt.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Oh excuses! Dat vorige topic heb ik helemaal gemist...
Alias- Prater
Hé dit is best een goed idee eigenlijk, ook makkelijk om thuis te doen! Ga ik ook eens over nadenken. Vroeger deed ik het ook altijd en kon ik het heel goed, kon dat ding eindeloos rond laten draaien!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dit lijkt mij ook een fantastische manier om weer in vorm te raken, maar helaas past dit denk ik nergens in huis en in woon midden in de stad, dus op de stoep is ook geen optie ;-) Misschien bovenop de salontafel, maar dat kan dan weer alleen als mn huisgenootjes niet in de woonkamer zitten, anders is het genant haha
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Mag ik vragen waar je die online gekocht hebt?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Happinaz schreef:Mag ik vragen waar je die online gekocht hebt?
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!
Gast- Gast
Leuk dat jullie er ook over denken!
Ik heb besteld bij sportandmore.nl
Ik heb besteld bij sportandmore.nl
Alias- Prater
Dank je wel!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Ik heb jaren geleden ook een keer een hoelahoep gekocht met hetzelfde idee en toen kon ik het nog heel goed, maar toen ik het laatst weer een keer probeerde bracht ik er niks meer van terecht, blijkbaar kun je dat toch verleren of zo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
@ Alias: welke heb jij gekocht? Wat is de diameter en het gewicht? Ik ga er ook één bestellen heb ik besloten, maar weet nog niet goed welke. Heb brede heupen, dus hij moet er wel goed omheen passen (Edit: dit lijkt me toch het probleem niet, aangezien ze allemaal wel een doorsnee van een meter hebben )
@ Susan: maar je kunt het ook wel weer aanleren toch?
@ Susan: maar je kunt het ook wel weer aanleren toch?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb de New Body gezondheidshoelahoop (wat een woord hè haha) gekocht. Diameter 107 cm en gewicht 1.1 kg. Vandaag heb ik een e-mail gekregen dat het verzonden is, dus wie weet hopelijk is hij er morgen al .
Edit: het schijnt dat een verzwaarde hoop wel makkelijker hoog te houden is dan zo'n speelgoedhoop.
Edit: het schijnt dat een verzwaarde hoop wel makkelijker hoog te houden is dan zo'n speelgoedhoop.
Alias- Prater
Ja ik was ook aan t twijfelen tussen die en die massagehoepel. Al lijken die knoppen me ook wel weer pijnlijk. Denk dat ik dezelfde als jij neem!
Bliss- Lady Post-a-lot
Besteld! Ik ben erg benieuwd, hoop dat ie er snel is En dat ik m niet na twee keer hoelahoepen ergens in een hoek gooi en niet meer aanraak, ben soms nogal van de impulsaankopen namelijk
Bliss- Lady Post-a-lot
Zullen we elkaar gewoon blijven motiveren dan?
Zoals ik het nu in mijn hoofd heb, dan ga ik hier helemaal voor (heb dit gevoel de laatste jaren niet meer gehad dus hopelijk blijft dit nog lang hangen).
Het lijkt me wel leuk om regelmatig een update te doen om te kijken wat de vooruitgang is, hoe lang we het per keer volhouden enzo... werkt wel stimulerend denk ik.
Zoals ik het nu in mijn hoofd heb, dan ga ik hier helemaal voor (heb dit gevoel de laatste jaren niet meer gehad dus hopelijk blijft dit nog lang hangen).
Het lijkt me wel leuk om regelmatig een update te doen om te kijken wat de vooruitgang is, hoe lang we het per keer volhouden enzo... werkt wel stimulerend denk ik.
Alias- Prater
Bliss schreef:Besteld! Ik ben erg benieuwd, hoop dat ie er snel is En dat ik m niet na twee keer hoelahoepen ergens in een hoek gooi en niet meer aanraak, ben soms nogal van de impulsaankopen namelijk
+ 1
Gast- Gast
Alias schreef:Zullen we elkaar gewoon blijven motiveren dan?
Doen we! Hij wordt vandaag verzonden als het goed is, spannend
Leuk Reva!
Bliss- Lady Post-a-lot
Laat even weten hoe jullie eerste ervaringen zijn, dan ga ik er ook een kopen, ben al bijna overtuigd haha
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
iloverocknroll1984 schreef:Laat even weten hoe jullie eerste ervaringen zijn, dan ga ik er ook een kopen, ben al bijna overtuigd haha
+1
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Nate84 schreef:iloverocknroll1984 schreef:Laat even weten hoe jullie eerste ervaringen zijn, dan ga ik er ook een kopen, ben al bijna overtuigd haha
+1
+1! ben benieuwd!
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Ik ben ook benieuwd. Lijkt me een leuke manier om een beetje te trainen
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Whoehoeee die van mij is binnen .
Heb al een beetje staan oefenen, het valt inderdaad nog niet mee om hem hoog te houden maar ik denk dat het een kwestie is van oefenen en als je de draai eenmaal te pakken hebt het echt wel lukt.
Leuk dat er al meerderen enthousiast zijn, als jullie er ook voor gaan kunnen we, wie weet, straks een hoola-hoop competitie op zetten haha.
Heb al een beetje staan oefenen, het valt inderdaad nog niet mee om hem hoog te houden maar ik denk dat het een kwestie is van oefenen en als je de draai eenmaal te pakken hebt het echt wel lukt.
Leuk dat er al meerderen enthousiast zijn, als jullie er ook voor gaan kunnen we, wie weet, straks een hoola-hoop competitie op zetten haha.
Alias- Prater
Leuk! Ik hoop dat die van mij er morgen is, ga ik het meteen proberen. Is ie zwaar of valt het mee? En heb je al blauwe plekken?
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: