Hoola-hoopen
+9
Océane
Ooh La La!
iloverocknroll1984
Susan
Happinaz
Geluk
Bliss
Like
Alias
13 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoola-hoopen
Ik vind hem niet heel zwaar en ja ik heb al blauwe plekken haha. Ik voel mijn buik nu al pff het hoopen is wel zwaar. De eerste pogingen mislukten echt enorm, maar nu gaat het al iets beter.
Meteen even een tip er tegen aan gooien: op youtube staat een hele serie met instructie video's onder de naam "hula hoop basics". Gewoon beginnen bij "hula hoop basics vol 1".
Ik vind dat ze me met deze filmpjes echt goed op weg helpen .
Meteen even een tip er tegen aan gooien: op youtube staat een hele serie met instructie video's onder de naam "hula hoop basics". Gewoon beginnen bij "hula hoop basics vol 1".
Ik vind dat ze me met deze filmpjes echt goed op weg helpen .
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Jaaa hij is net bezorgd! Alleen ik stond op t punt weg te gaan, heb m ff snel in elkaar geklikt, twee keer geprobeerd en mijn eerste reactie is AU!!! Pijnlijk Ga t vanavond verder proberen, maar kan me voorstellen dat je er blauwe plekken van krijgt!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zo ik heb de eerste sessie achter de rug! Pff in t begin viel ie na drie rondjes op de grond en keihard op mn tenen, deed zeer joh! Heb toen maar ff laarzen aangetrokken Maar na een paar keer had ik de slag te pakken en ging het wel goed! Heb een muziekje op gezet (Danza Kuduro, lekker nummer) en deze drie keer achter elkaar vol gehoelahoept Hij viel tussendoor een paar keer op de grond, maar t lukte steeds wel een paar minuten achter elkaar. Rechtsom vind ik fijner, maar ik heb het ook even linksom geprobeerd en dat ging ook wel aardig. En ik kreeg t er warm van joh, t zweet staat nog op mn voorhoofd. De pijn van de hoepel wordt wat minder als je even bezig bent, maar mn buik en rug zijn nu wel rood en ik vrees dat ik morgen ook blauwe plekken heb. Maar je schijnt eraan te wennen, dus dat hoop ik dan maar.
Morgenavond weer!
Morgenavond weer!
Bliss- Lady Post-a-lot
Goed bezig Bliss! Als jullie na 't weekend nog steeds enthousiast zijn ga ik er ook een bestellen
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Whahahahaaha! Ik heb mijn hoolahoop opgehaald bij de verfwinkel (buren).
Hij is echt supergroot en wat is het moeilijk. Hij is al tig keer op mn tenen gekletterd en mijn heupen doen zeer.
Volgens mij kan ik het niet...
Hij is echt supergroot en wat is het moeilijk. Hij is al tig keer op mn tenen gekletterd en mijn heupen doen zeer.
Volgens mij kan ik het niet...
Gast- Gast
Zooo ik heb echt een blauwe plek op mn heup, niet normaal! Zal straks eens een foto maken Heb ook blauwe plekken op mn rug en been (waar de hoepel tegenaan kletterde). En deze is nog maar 1.1 kg, je had ze ook van 2.7!! Wil niet weten hoe ik eruit zou zien met zo'n zware hoepel, dan was ik helemaal bont en blauw volgens mij!
Reva, houd moed! Alle begin is moeilijk
Reva, houd moed! Alle begin is moeilijk
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha ik heb ook een mega blauwe plek op mijn heup. Verder kleinere op mijn rug, knie en enkel (de laatste twee van het kletteren van de hoop). Deze zijn aandenkers aan dinsdag toen ik de eerste keer oefende. Gisteren had ik mega buikpijn, niet getraind. Vandaag weer wel en ik ben zoooo blij . Woooow het gaat echt al een heel stuk beter dan het geklungel van dinsdag. Heb net even een timer aan gezet en ik hield het al 2 minuten aan één stuk vol, terwijl het dinsdag hoogstens 10x draaien was. Er is dus zeker hoop .
Alias- Prater
Alias schreef: Er is dus zeker hoop .
Haha leuke woordspeling Ik wil vanavond ook weer, maar ben een beetje bang dat het echt té zeer doet! Had jij daar geen last van?? Mijn hele middel voelt echt beurs aan joh. Ik ga het wel ff proberen straks, maar anders is er morgen weer een dag. Ik kon gisteren al meteen een paar minuten achter elkaar, was ook echt blij! Als je dan lekker in die swing zit, is het ook wel leuk! Muziekje erbij en gaan, ik kon zelfs al hoopend een rondje draaien (net als die vrouw op YouTube). Hopelijk trekt die pijn snel weg en kan ik lekker hoopen
Oh dit is mn blauwe plek trouwens:
Bliss- Lady Post-a-lot
Alias schreef:Haha ik heb ook een mega blauwe plek op mijn heup. Verder kleinere op mijn rug, knie en enkel (de laatste twee van het kletteren van de hoop). Deze zijn aandenkers aan dinsdag toen ik de eerste keer oefende. Gisteren had ik mega buikpijn, niet getraind. Vandaag weer wel en ik ben zoooo blij . Woooow het gaat echt al een heel stuk beter dan het geklungel van dinsdag. Heb net even een timer aan gezet en ik hield het al 2 minuten aan één stuk vol, terwijl het dinsdag hoogstens 10x draaien was. Er is dus zeker hoop .
Gast- Gast
Reva schreef: Wooow! Niet gek dat je middel beurs voelt!!
Ja Reva, zo ziet jouw hoopende heup er morgen ook uit!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Reva schreef: Wooow! Niet gek dat je middel beurs voelt!!
Ja Reva, zo ziet jouw hoopende heup er morgen ook uit!
Precies haha die lijkt veel op die van mij...
Gisteren had ik zo´n pijn in mijn buikdat ik het niet gedaan heb. Vandaag deed het nog wel een beetje pijn op die beurse plekken, maar als het ritme er goed in zit gaat het wel hoor .
Alias- Prater
Ik heb er net ook 1 besteld! woeii! Dat wordt volgende week blauwe plekken creëren. ;-)
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Like, wie was jij eerst? (even voor mijn beeldvorming mag ook via PM)
Bliss- Lady Post-a-lot
Net weer een paar minuten gehoelahoept, maar t was toch wel erg gevoelig nog. Ging wel aardig, maar ik ga t nu maar een beetje opbouwen denk ik. Morgen komt er niks van, dus ik ga er van t weekend weer voor
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Like, wie was jij eerst? (even voor mijn beeldvorming mag ook via PM)
Ik ben geen bekende forumster, ik lees al ruim 5 jaar mee maar reageerde bijna nooit.
Like- Fluisteraar
Ik heb hem inmiddels toch ook maar gekocht, hopelijk komt hij nog dit weekend binnen
Pippa schreef:Ik kan goed hoola hoopen op de Wii
+1 en zonder blauwe plekken
Gast- Gast
Ik heb er ook zo een met van die bobbels aan de binnenkant. De mijne weegt 3,5 kg en doet ook echt pijn. Ik stond het gisteren op blote voeten te doen, viel de hoepel op mijn voet, voet geschaafd. Ik kan het ook maar een paar minuten en dan moet ik alweer stoppen. Ik heb overigens meer last van dat het materiaal pijn doet aan mijn middel dan dat ik mijn spieren echt voel. Ik ga binnenkort ook nog even een "gewone" hoepel bestellen, zo'n dunne zonder die magneetdingen.
Gast- Gast
Mijn hoelahoep is net binnengekomen! Ik was ook verbaasd over hoe groot hij is! Tot nu toe kan ik het nog niet. :-P
Like- Fluisteraar
M'n eerste reactie: moeilijk en auw haha! Maar ik hou me braaf aan het opwarmschema, dus mag deze week 1-3 minuten per dag, de week daaran 3-5 en dan langzaam opbouwen tot 10 minuten en max 2 keer per dag
Like schreef:Mijn hoelahoep is net binnengekomen! Ik was ook verbaasd over hoe groot hij is! Tot nu toe kan ik het nog niet. :-P
Mooi zo! Ik voelde me al alleen
En als ik dan die filmpjes op youtube zie....die vrouwen bewegen amper en hij blijft gewoon hangen
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: