Hoola-hoopen
+9
Océane
Ooh La La!
iloverocknroll1984
Susan
Happinaz
Geluk
Bliss
Like
Alias
13 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoola-hoopen
Reva schreef:Like schreef:Mijn hoelahoep is net binnengekomen! Ik was ook verbaasd over hoe groot hij is! Tot nu toe kan ik het nog niet. :-P
Mooi zo! Ik voelde me al alleen
En als ik dan die filmpjes op youtube zie....die vrouwen bewegen amper en hij blijft gewoon hangen
haha, ja ik had ook al op youtube gekeken maar bij mij blijft hij echt niet hangen, ik kan er wel met 6 personen in.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Like schreef:Reva schreef:Like schreef:Mijn hoelahoep is net binnengekomen! Ik was ook verbaasd over hoe groot hij is! Tot nu toe kan ik het nog niet. :-P
En als ik dan die filmpjes op youtube zie....die vrouwen bewegen amper en hij blijft gewoon hangen
haha, ja ik had ook al op youtube gekeken maar bij mij blijft hij echt niet hangen, ik kan er wel met 6 personen in.
Oh bij mij wel, zéker een half rondje
Gast- Gast
Reva schreef:Like schreef:Reva schreef:Like schreef:Mijn hoelahoep is net binnengekomen! Ik was ook verbaasd over hoe groot hij is! Tot nu toe kan ik het nog niet. :-P
Oh bij mij wel, zéker een half rondje
Maar jij hebt hem al 2 dagen langer, overmorgen kan ik ook een half rondje.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
kan je die dingen ook ergens in een winkel kopen? of alleen online bestellen?
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
iloverocknroll1984 schreef:M'n eerste reactie: moeilijk en auw haha! Maar ik hou me braaf aan het opwarmschema, dus mag deze week 1-3 minuten per dag, de week daaran 3-5 en dan langzaam opbouwen tot 10 minuten en max 2 keer per dag
Hoe kom je aan dat schema? Mijn lijf voelt iets minder beurs aan, dus ik wil vandaag weer beginnen en dan ook opbouwen. Die blauwe plek is wel nog twee keer zo erg geworden, helemaal donkerpaars is ie!
Waar is Reva trouwens gebleven??
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hiervandaan: http://www.sports-hoop.com/product_sportshoop/page_sh_instruction.aspx
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Ok thanks! Ik heb zojuist netjes een paar minuutjes gehoelahoept en dat ging goed. De komende week blijf ik het dus maar op deze manier doen, zodat ik het ook kan opbouwen. Ik heb zowel linksom als rechtsom gehoepeld, ik las dat je dan de spieren aan allebei de kanten beter traint.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb sinds donderdag elke dag even gehoepeld. Vandaag 2x zo'n vijf minuten bezig geweest. De eerste keer vandaag 5 minuten achter elkaar de hoepel draaiende gehouden de ene kant om. De andere kant om gaat nog niet zo goed, kan de hoepel dan nog niet lang hoog houden. Dit heb ik ook zo'n vijf minuten gedaan, maar wel met onderbrekingen dus.
Of de hoepels ook ergens in een winkel te koop zijn weet ik niet helaas.
Of de hoepels ook ergens in een winkel te koop zijn weet ik niet helaas.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb net ook weer een paar minuten gehoepeld, maar het doet nog steeds zeer! Zit ook nog steeds onder de blauwe plekken en hoop écht dat het gauw minder zeer doet (anders dien ik een klacht in ). Voel jij er niks meer van Alias?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bobbie schreef:Ik heb er ook zo een met van die bobbels aan de binnenkant. De mijne weegt 3,5 kg en doet ook echt pijn. Ik stond het gisteren op blote voeten te doen, viel de hoepel op mijn voet, voet geschaafd. Ik kan het ook maar een paar minuten en dan moet ik alweer stoppen. Ik heb overigens meer last van dat het materiaal pijn doet aan mijn middel dan dat ik mijn spieren echt voel. Ik ga binnenkort ook nog even een "gewone" hoepel bestellen, zo'n dunne zonder die magneetdingen.
Wow 3,5 kg!! Waar heb jij jouw hoepel gekocht? Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met een gewone hoepel... het is maar goed dat het nu geen bikini tijd is, want mijn middel zit er niet uit met die blauwe plekken...
Alias- Prater
Bliss schreef:Ik heb net ook weer een paar minuten gehoepeld, maar het doet nog steeds zeer! Zit ook nog steeds onder de blauwe plekken en hoop écht dat het gauw minder zeer doet (anders dien ik een klacht in ). Voel jij er niks meer van Alias?
Het doet geen pijn meer bij mij, maar de blauwe plekken zijn nog wel duidelijk zichtbaar. Die mega blauwe plek op mijn heup is nóg groter geworden en is nu paars/geel. Op mijn andere heup zitten een paar kleine blauwe plekken, helaas ook nog zichtbaar.
Wat doe jij tijdens het hoepelen met je armen? Mijn armen voelen steeds zo snel zwaar aan
Alias- Prater
Hmm, ik heb dus ook nog allerlei blauwe plekken, ook op mn (onder)been, waar de hoepel tegenaan is gekletterd in het begin! Maar mn middel is nog steeds gevoelig en als ik aan t hoepelen ben, doet t dus nog best zeer steeds. Ik wil toch proberen om nu elke dag ff wat te doen, al is t maar twee minuten.
Ja die armen idd, ik hou ze maar een beetje omhoog of ik leg mn handen op mn hoofd zeg maar, weet ook nog niet helemaal wat ik ermee aan moet
Ja die armen idd, ik hou ze maar een beetje omhoog of ik leg mn handen op mn hoofd zeg maar, weet ook nog niet helemaal wat ik ermee aan moet
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik probeer de hoepel wel iets hoger te laten draaien, een stuk boven mijn heupen zodat ie niet steeds vol op de beurse plekken terecht komt. Misschien gaat dat voor jou ook beter?
Ja lastig he, die armen... schiet me net te binnen dat het misschien wel een idee is om steeds het eerste gedeelte van de macarena ondertussen met de armen te doen het stuk tot dat de handen naar de heupen gaan zeg maar. Ik ga het morgen gewoon proberen, niemand die het ziet haha.
Ja lastig he, die armen... schiet me net te binnen dat het misschien wel een idee is om steeds het eerste gedeelte van de macarena ondertussen met de armen te doen het stuk tot dat de handen naar de heupen gaan zeg maar. Ik ga het morgen gewoon proberen, niemand die het ziet haha.
Alias- Prater
Alias: Zoiets heb ik ook geprobeerd, maar het lukt mij niet om de hoepel dan nog rond te laten draaien. Kan blijkbaar geen 2 dingen tegelijk
Gast- Gast
Hey ladies, ook nog allemaal druk aan het hoepelen zie ik? Het gaat bij mij steeds beter, kan nu met zowel links als rechts voor allebei de kanten opdraaien. Bouw het nog rustig op, dus mag van mezelf niet meer dan 15 rondjes per kant en per been voor doen. Maar heb al steeds minder last en gelukkig nog geen blauwe plekken gehad op m'n knie na *even afkloppen*. Vind het wel nog steeds erg leuk! Maar inderdaad, wat te doen met armen. Hou ze nu omhoog, maar vind het idee van die macarena wel leuk, ga ik vanavond eens proberen!
iloverocknroll1984 schreef:Hey ladies, ook nog allemaal druk aan het hoepelen zie ik? Het gaat bij mij steeds beter, kan nu met zowel links als rechts voor allebei de kanten opdraaien. Bouw het nog rustig op, dus mag van mezelf niet meer dan 15 rondjes per kant en per been voor doen. Maar heb al steeds minder last en gelukkig nog geen blauwe plekken gehad op m'n knie na *even afkloppen*. Vind het wel nog steeds erg leuk! Maar inderdaad, wat te doen met armen. Hou ze nu omhoog, maar vind het idee van die macarena wel leuk, ga ik vanavond eens proberen!
Heb jij ook die gezondheidshoepel met die noppen aan de binnenkant?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb wel een soort van noppen aan de binnenkant, maar ik heb een soft hoop van 1,5 kg dus ik denk dat ik sowieso minder blauwe plekken krijg daarmee
iloverocknroll1984 schreef:Ik heb wel een soort van noppen aan de binnenkant, maar ik heb een soft hoop van 1,5 kg dus ik denk dat ik sowieso minder blauwe plekken krijg daarmee
Ah ja dat scheelt idd, waar heb je die gekocht?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:iloverocknroll1984 schreef:Ik heb wel een soort van noppen aan de binnenkant, maar ik heb een soft hoop van 1,5 kg dus ik denk dat ik sowieso minder blauwe plekken krijg daarmee
Ah ja dat scheelt idd, waar heb je die gekocht?
Van een meisje via Marktplaats, zij moest er om gezondheidsredenen mee stoppen
M1918 schreef:Alias: Zoiets heb ik ook geprobeerd, maar het lukt mij niet om de hoepel dan nog rond te laten draaien. Kan blijkbaar geen 2 dingen tegelijk
Ik heb het ook geprobeerd vandaag maar kon de hoepel zo ook niet draaiende houden.
Vandaag heb ik wel anders mijn houding veranderd terwijl de hoepel te laten draaien (wel met draaien mijn beste kant op). Eerst voeten naast elkaar, dan linkervoet een stuk voor rechtervoet zetten en weer terug naast de rechtse, dan rechtervoet voor linkervoet en weer terug naast de linkse en voor het eerst een rondje gedraaid in de hoepel (met de hoepel mee gedraaid). Het ging best goed vond ik, wel leuk dat het toch steeds wat beter gaat. Gelukkig is vandaag die grote blauwe plek op mijn heup al wat minder zichtbaar dan gisteren.
Wordt jouw blauwe plek ook langzaam wat beter Bliss?
Alias- Prater
iloverocknroll1984 schreef:Hey ladies, ook nog allemaal druk aan het hoepelen zie ik? Het gaat bij mij steeds beter, kan nu met zowel links als rechts voor allebei de kanten opdraaien. Bouw het nog rustig op, dus mag van mezelf niet meer dan 15 rondjes per kant en per been voor doen. Maar heb al steeds minder last en gelukkig nog geen blauwe plekken gehad op m'n knie na *even afkloppen*. Vind het wel nog steeds erg leuk! Maar inderdaad, wat te doen met armen. Hou ze nu omhoog, maar vind het idee van die macarena wel leuk, ga ik vanavond eens proberen!
En hoe ging het bij jou met de macarena?
Leuk dat het steeds wat beter gaat hè .
Alias- Prater
Ja bij mij wordt ie ook weer wat lichter gelukkig! Ga morgen zwemmen, maar zie er nog steeds lichtelijk mishandeld uit
Ik heb vandaag weer ff gehoepeld, maar vooral bij mn rug doet ie nog zeer. Maar ik houd moed! Ik kan trouwens ook al hoepelend een rondje draaien, wel leuk voor de variatie Ik probeerde ook iets met mn armen te doen, maar dat lukte niet goed.
Ik heb vandaag weer ff gehoepeld, maar vooral bij mn rug doet ie nog zeer. Maar ik houd moed! Ik kan trouwens ook al hoepelend een rondje draaien, wel leuk voor de variatie Ik probeerde ook iets met mn armen te doen, maar dat lukte niet goed.
Bliss- Lady Post-a-lot
Zou je ze ook gewoon in de winkel kunnen kopen?
Ik neig ernaar om het wel te doen, maar ik ben bang dat het al snel in de kast beland en daarvoor is ie toch te duur. Al is is nu afgeprijsd naar 22,90.
Ik neig ernaar om het wel te doen, maar ik ben bang dat het al snel in de kast beland en daarvoor is ie toch te duur. Al is is nu afgeprijsd naar 22,90.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik hou het hoepelen ook nog steeds goed vol, vanavond ook weer gedaan. Een rondje tegen de hoepel in geprobeerd maar lukt nog niet echt. Verder wel het afwisselen dat ik al deed.
De blauwe plekken zijn nu al een stuk minder geworden gelukkig, je ziet het nog maar een klein beetje.
Of ze ook ergens in de winkel te koop zijn weet ik niet. Misschien wel in een grotere sportwinkel?
De blauwe plekken zijn nu al een stuk minder geworden gelukkig, je ziet het nog maar een klein beetje.
Of ze ook ergens in de winkel te koop zijn weet ik niet. Misschien wel in een grotere sportwinkel?
Alias- Prater
Hmm, bij mij is t er nu alweer een paar dagen bij in geschoten en nu ben ik tot maandag niet thuis! Wil t dan wel echt weer op gaan pakken!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: