Hoelahoepen
+10
loura
Zwerver
Raindrop
Shisha
Caramba
Kabouter
Caresses
Minx
Summerlovin
Suus
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoelahoepen
Ik heb net een hoelahoep besteld, haha. Ik vond het vroeger altijd al zo leuk en nu las ik er weer iets over en ga maar weer eens proberen of ik het nog kan. Elke dag 10 minuten hoelahoepen en je krijgt weer een strakke buik
Doet iemand dat hier ook wel eens?
Doet iemand dat hier ook wel eens?
Gast- Gast
Re: Hoelahoepen
Auxo schreef:Ik doe dat wel eens, maar dan op de WiiFit
Ik ook, maar linksom draaien lukt me echt niet
Gast- Gast
Birgit schreef:Auxo schreef:Ik doe dat wel eens, maar dan op de WiiFit
Ik ook, maar linksom draaien lukt me echt niet
Ik zeg niks Alleen dat mensen mij niet willen zien als ik sta te hoelahoepen haha.
Gast- Gast
Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Had meer dan 350 swings yeeaah
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Woow Nee zoveel haal ik niet
Gast- Gast
Oooh, dat moet ik ook weer eens doen op de wii, gauw weer aansluiten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
haha ik doe dat ook echt het meeste.. Samen met schansspringen De rest ben ik niet zo goed in
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Nou ik ook niet hoor, is echt megaveel!
Gast- Gast
Krijg je van hoelahoepen echt een strakke buik?! Moet ik er misschien ook maar een gaan kopen! haha.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Daarin ben ik motorisch gestoord
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Summerlovin schreef:Krijg je van hoelahoepen echt een strakke buik?! Moet ik er misschien ook maar een gaan kopen! haha.
Ik hoop het geen idee nog want ben nog maar pas bezig (weer bezig )
Gast- Gast
Summerlovin schreef:Krijg je van hoelahoepen echt een strakke buik?! Moet ik er misschien ook maar een gaan kopen! haha.
Ja je spant je buik steeds aan he, (teminste als je het met een echte doet, zo met een wi weet ik het niet want dat ken ik niet).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Je hebt me ook een idee gebracht..lijkt me heel leuk om weer eens te gaan doen. Kon het vroeger wel aardig. Waar en welke heb je besteld?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Laatst bij een vriendin op de wii gedaan, het lukte me totaal niet, ik maar swingen en die hoepel lag alweer op de grond Met een echte hoepel wil het mij dan veel beter lukken, maar die heb ik niet, zie mezelf al staan met een hoepel haha.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik heb een hoelahoep maar ik gebruik hem nu eigenlijk nog zelden. Maar het helpt wel, goed voor de buik, taile en heupen maar het ziet er zo stom uit als je in de woonkamer staat te hoelahoepen.
Misschien dat ik het toch maar weer moet gaan doen en dan op zolder waar niemand mij ziet.
Misschien dat ik het toch maar weer moet gaan doen en dan op zolder waar niemand mij ziet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Kabouter schreef:Je hebt me ook een idee gebracht..lijkt me heel leuk om weer eens te gaan doen. Kon het vroeger wel aardig. Waar en welke heb je besteld?
Ik denk dat je die dingen ook wel gewoon bij de speelgoedwinkel kan halen.
Gast- Gast
Auxo schreef:Kabouter schreef:Je hebt me ook een idee gebracht..lijkt me heel leuk om weer eens te gaan doen. Kon het vroeger wel aardig. Waar en welke heb je besteld?
Ja, dat is inderdaad ook zo. Dacht alleen dat die misschien niet goed genoeg zijn ofzo. Maar goed, daar zullen ze vast niet heel duur zijn en dus wel slim om te beginnen (want, vast niet heel duur).
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Auxo schreef:Kabouter schreef:Je hebt me ook een idee gebracht..lijkt me heel leuk om weer eens te gaan doen. Kon het vroeger wel aardig. Waar en welke heb je besteld?
Ja, dat is inderdaad ook zo. Dacht alleen dat die misschien niet goed genoeg zijn ofzo. Maar goed, daar zullen ze vast niet heel duur zijn en dus wel slim om te beginnen (want, vast niet heel duur).
Ja nou ik erover nadenk zijn dat misschien wel echt van die speelgoed dingen. Maar om te beginnen kan het geen kwaad denk ik
Gast- Gast
~Punk'd schreef:Ik doe dat ook wel eens op de Wii fit.. Daar ben ik het beste in haha
Voor die dubbele is dat zeker? Dat haal ik ook wel, ik kom richting de vierhonderd. Dat is echt mijn doel!
Gast- Gast
Oh dat is leuk! Ik had laatst op een evenement een hoelahoep gekregen alleen kan ik het niet
Wel sport ik nu veel op de wii!
Wel sport ik nu veel op de wii!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: