Hoe zou jij reageren...
+30
_Femme
minoessepoes
Lejow
Rumble
ButterflyEffect
Sterre
Domingo
Blond
Vancity_girl
Rouxxxe
Roze Roos
Pien
SoezieQ
Phileine
xxDila
Makamba
Qiara
smooch
Shisha
Jeanette
Angela_1986
Cherry Darling
Winegum
SuperGrover
Kabouter
Mamsie
SoGood
Dikkie Dik
silly-one
Jordana
34 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe zou jij reageren...
Toen ik nog als gastouder werkte hebben de kinderen dat ook weleens gevraagd, maar die waren daar gewoon heel erg mee bezig omdat ze net een broertje hadden, niet omdat ze een buikje bij me zagen, dan heb ik het over kinderen van 4 jaar.
In het ziekenhuis hebben ze het ook weleens gevraagd, maar dat was puur uit voorzorg voor het maken van röntgen foto's. Maar daar keek ik wel van op toen, was ik nog best jong namelijk.
Verder is het me nog nooit gevraagd, ik zou ook wel balen als het me gevraagd zou worden aangezien ik geen buik heb en dat dus behoorlijk aangekomen zou zijn!
Laatst bestelde ik een cola in de kroeg, ik had bij het eten al een wijntje op en er gewoon geen zin in, kreeg ik ook opmerkingen van vriendinnen in die richting. Dat vond ik toch wel vervelend, krijgen we dat gezeur nou elke keer als ik een cola ga bestellen? En mocht ik zwanger zijn dan vertellen we dat wel als wij het het goede moment vinden en niet omdat iemand er naar aan het vissen is! Ik zou er om die reden ook nooit bij iemand naar vragen!
In het ziekenhuis hebben ze het ook weleens gevraagd, maar dat was puur uit voorzorg voor het maken van röntgen foto's. Maar daar keek ik wel van op toen, was ik nog best jong namelijk.
Verder is het me nog nooit gevraagd, ik zou ook wel balen als het me gevraagd zou worden aangezien ik geen buik heb en dat dus behoorlijk aangekomen zou zijn!
Laatst bestelde ik een cola in de kroeg, ik had bij het eten al een wijntje op en er gewoon geen zin in, kreeg ik ook opmerkingen van vriendinnen in die richting. Dat vond ik toch wel vervelend, krijgen we dat gezeur nou elke keer als ik een cola ga bestellen? En mocht ik zwanger zijn dan vertellen we dat wel als wij het het goede moment vinden en niet omdat iemand er naar aan het vissen is! Ik zou er om die reden ook nooit bij iemand naar vragen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Sowieso als je rond een bepaalde leeftijd komt en je zegt dat je misselijk bent, of je eet een augurk ofzo.. Wordt er gelijk gedacht dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Sowieso als je rond een bepaalde leeftijd komt en je zegt dat je misselijk bent, of je eet een augurk ofzo.. Wordt er gelijk gedacht dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn...
Nou inderdaad dat is op dit moment heel erg gaande in mijn omgeving, opeens is iedereen zwanger als je geen alcohol drinkt/gaat stoppen met roken/ziek bent..
Ik vind het echt best wel asociaal als je dat zomaar aan iemand vraagt. Wanneer iemand zwanger is en er aan toe is om het te vertellen dan doen ze dat heus zelf wel. Wat maakt jou degene om daar over te beginnen?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou heel luchtig reageren of gaan lachen maar me daarna wel stiekem een beetje naar voelen
lijkt me trouwens ook lullig als jij de persoon bent die dat vraagt en dan zo'n antwoord terug krijgt, dan wil je toch ook door de grond zakken lijkt me
lijkt me trouwens ook lullig als jij de persoon bent die dat vraagt en dan zo'n antwoord terug krijgt, dan wil je toch ook door de grond zakken lijkt me
sushigirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10
Eigenlijk vind het ik het niet kunnen om dat zomaar te vragen hoor... Tis namelijk wel een gok die je neemt!
Maaree tis me nooit gevraagd ik zou zeggen nee hoor hoezo? Heb ik een dikke buik??
Maaree tis me nooit gevraagd ik zou zeggen nee hoor hoezo? Heb ik een dikke buik??
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
het is me nog nooit gevraagd toen ik niet zwanger was, maar mocht me dat wel gevraagd worden zou ik heel hard gaan lachen en zeggen: ik mag toch hopen van niet.
Gast- Gast
Ik zou behoorlijk verbaasd zijn en vragen waarom diegene dat denkt? Ik vind het ook raar om dat zomaar te vragen, zou ik nooit doen. Mensen vertellen het vanzelf wel als ze daaraan toe zijn lijkt me.
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inderdaad, slaat echt nergens op. Daarom antwoord ik ook gewoon; Ja! Ik was gestopt met roken en W. ook direct.. Ik kreeg direct opmerkingen dat ik zwanger was en toen ze hoorden dat W. ook gestopt was kon het helemaal niet meer missen.. We kregen een baby!_Femme schreef:Lejow schreef:Sowieso als je rond een bepaalde leeftijd komt en je zegt dat je misselijk bent, of je eet een augurk ofzo.. Wordt er gelijk gedacht dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn...
Nou inderdaad dat is op dit moment heel erg gaande in mijn omgeving, opeens is iedereen zwanger als je geen alcohol drinkt/gaat stoppen met roken/ziek bent..
Ik vind het echt best wel asociaal als je dat zomaar aan iemand vraagt. Wanneer iemand zwanger is en er aan toe is om het te vertellen dan doen ze dat heus zelf wel. Wat maakt jou degene om daar over te beginnen?
Ja hoor
Gast- Gast
Dat is mij een maand terug nog gevraagd en ik vond het niet leuk! Moet blijkbaar toch echt gaan afvallen. haha..
Gast- Gast
Toen ik nog aan de prednison zat hield ik enorm veel vocht vast en mijn buik was enorm opgezwollen.
Komen we onze buurvrouw tegen en die riep heel hard over de parkeerplaats: Joh! Ben je alweeeeeeer zwanger????
(was een goede 2 maanden daarvoor bevallen en moest niet eens aan sex dénken!)
Uhhh, nee. Ik slik medicijnen!
Toen ik nog in de winkel werkte kwam er een zwangere vrouw met een zoontje binnen.
Ik was aan het bestellen en dat zoontje stond heel aandachtig naar me te kijken en zegt ineens: Kijk mama, die mevrouw heeft ook een baby in de buik! Terwijl ik op dat moment echt graatmager was hahaha.
Dus waarom hij dat dacht geen idee
Komen we onze buurvrouw tegen en die riep heel hard over de parkeerplaats: Joh! Ben je alweeeeeeer zwanger????
(was een goede 2 maanden daarvoor bevallen en moest niet eens aan sex dénken!)
Uhhh, nee. Ik slik medicijnen!
Toen ik nog in de winkel werkte kwam er een zwangere vrouw met een zoontje binnen.
Ik was aan het bestellen en dat zoontje stond heel aandachtig naar me te kijken en zegt ineens: Kijk mama, die mevrouw heeft ook een baby in de buik! Terwijl ik op dat moment echt graatmager was hahaha.
Dus waarom hij dat dacht geen idee
Gast- Gast
Die vraag heb ik ook al een aantal keer gehad.
De eerste keer was ik een jaar of 19/20 en liep ik stage op een basisschool. Vroeg een moeder van een meisje aan mij. Is dat van het goede eten of ben je zwanger? Kon toen ook wel door de grond zakken.... (en dat terwijl de moeder zelf minstens 110 kilo woog).
Een paar maand geleden vroegen de buurkindjes het aan me (van een jaar of 9) en een paar maand geleden een collega nog.
Ik heb inderdaad nog steeds een buikje en alle kilo's extra zitten ook vooral op mn buik. Baal daar ook wel van, maar heb nog steeds niet genoeg motivatie om ook echt af te vallen....
De eerste keer was ik een jaar of 19/20 en liep ik stage op een basisschool. Vroeg een moeder van een meisje aan mij. Is dat van het goede eten of ben je zwanger? Kon toen ook wel door de grond zakken.... (en dat terwijl de moeder zelf minstens 110 kilo woog).
Een paar maand geleden vroegen de buurkindjes het aan me (van een jaar of 9) en een paar maand geleden een collega nog.
Ik heb inderdaad nog steeds een buikje en alle kilo's extra zitten ook vooral op mn buik. Baal daar ook wel van, maar heb nog steeds niet genoeg motivatie om ook echt af te vallen....
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn moeder had dat een keer in de supermarkt. Iemand vroeg aan haar hoe het met de zwangerschap ging. (terwijl ze toen al 50 was). Mijn moeder was zo met stomheid geslagen dat ze onverrichterzake de supermarkt weer uitgelopen is. Ze was net een tijdje gestopt met roken en best wel veel aangekomen. Waar ze al een tijdje van baalde. Dit voorval was voor haar volgens mij wel de druppel. Gauw daarna is ze ook echt serieus aan de slag gegaan met afvallen.
Gast- Gast
... Ja ik weet het ik moet afvallen en zover ik weet ben ik niet zwanger
Gast- Gast
"Ja klopt, ik ben over 10 maanden uitgeteld..."
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen