Show je winterjas
+41
Serena
Sanner
Pussycat
Laced
Dennenappel
Mida4you
Susan
Monte
Cato
Sterre
Suus
Pandora
Lady4
PluDan
Annie24
Eris
Spring
Star007
Paper Crown
Koffieleut
loura
Zininzon
Minx
Beachgirl
Blond
Leine
Jade
Travelgurly
VeryCherry
Rush
Didi
Penny Blossom
Lien
Arwyn
Davinia
TGR
Jeanette
TNMN
Marin
Sorella
PapillonRose
45 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Show je winterjas
Hebben jullie al een winterjas gekocht? En zo ja, wat voor een? Ben op zoek naar inspiratie, heb komende winter echt een nieuwe nodig en kan tot nu toe niet echt iets vinden. Heb nog wel even, maar de winterjassen vallen me tot dusver behoorlijk tegen. Dus show die winterjas en help me aan inspiratie
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Show je winterjas
Ik liever ook niet Alleen ik bedacht me laatst ineens dat ik echt een nieuwe jas nodig heb, dus ik begin maar op tijd met zoekenTheedoosje schreef:Oow pff moet nu nog niet aan winterjas denken
PapillonRose- Ratel
Ik heb er nog 1 van 2 jaar geleden, en nog 2 van vorig jaar.
1 casual jas en 2 nette.
Edit: Maar ik kan er geen plaatjes van vinden!
1 casual jas en 2 nette.
Edit: Maar ik kan er geen plaatjes van vinden!
Gast- Gast
Ik kan ook nergens een plaatje vinden Ik heb nog een jas van vorig jaar, een DEPT militaire achtige zwart stoffen jas waarvan de achterkant wat langer is dan de voorkant (beetje oberachtig haha!)
Ik heb hier wel een foto dat ik hem aanheb maar heel duidelijk is het niet, helaas.
*weggehaald omdat ik er niet alleen op stond *
Ik heb hier wel een foto dat ik hem aanheb maar heel duidelijk is het niet, helaas.
*weggehaald omdat ik er niet alleen op stond *
Laatst aangepast door Sorella op zo 21 aug 2011 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella, op de één of andere manier zie je er ook zo uit als ik me je voorgesteld had .
Gast- Gast
Twellie schreef:Sorella, op de één of andere manier zie je er ook zo uit als ik me je voorgesteld had .
Echt? Wat grappig! Positeif of negatief ?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Oh Chipp die is leuk! Ik heb een simpele zwarte nog van paar jaar terug.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh Chipp die is leuk! Ik heb een simpele zwarte nog van paar jaar terug.
Ik ben er ook erg blij mee!
Gast- Gast
Ik weet nog niet of t echt een winterjas of tussenjasje wordt, maar deze heb ik net gekocht:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb zoiets, met de schouders maar zonder de ribbeltjes, van de ZARA van vorig jaar nog.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb een hele mooie van Gaastra gekocht, maar ik kan geen plaatje vinden en foto maken lukt niet
En ik heb er nog meerdere van de afgelopen jaren..
En ik heb er nog meerdere van de afgelopen jaren..
Gast- Gast
Leuke jassen tot nu toe! Vandaag heb ik nog even gekeken in diverse winkels, toen ik toch in de stad was. Ik vond het ontzettend tegenvallen, bijna geen enkele leuke jas. En toen zag ik een leuke, was ie bijna 200 euro Laten we er maar vanuit gaan dat het voorlopig nog niet te koud word, dan heb ik nog tijd zat en lekker weer is altijd fijn.
PapillonRose- Ratel
Ik vind deze wel leuk;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Van die tweede jas heb ik soortgelijke modellen gezien, allerlei kleuren en met zo'n tailleriem. Maar ik vind dat glimmende verschrikkelijk en die riempjes ook niet echt je van het. Wel jammer, want van dit soort jassen heb ik er echt veel gezien vandaag.Jeanette schreef:Ik vind deze wel leuk;
Die onderste drie zijn trouwens leuk!
PapillonRose- Ratel
Ja, bij de een staat het super en de ander lijkt er een Michelin poppetje in haha. Maar het is nog vroeg he, er komt nog zat in de winkels!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zoek een lange(re) zwarte wollen jas. Maar... ik ben erg lang en heb dus ook lange armen. Normaal zou ik bij mijn werk prima slagen voor een jas (Miss Etam) maar ze hebben (nog) niet de jas die ik zoek. Kent iemand andere merken die jassen verkopen voor lange dames?
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Ik zoek ook nog nieuwe winterjassen. Die ik nu heb draag ik alweer 3 jaar en ben ik dus een beetje zat.
Ik wil een lekkere dikke jas. Vind die vaak niet het mooist, maar aangezien ik regelmatig op het voetbalveld te vinden ben ga ik toch liever voor warm dan voor mooi
En dan nog het liefste een donkergrijze wollen jas. Of een cognackleurige nepleren jas.
Ik wil een lekkere dikke jas. Vind die vaak niet het mooist, maar aangezien ik regelmatig op het voetbalveld te vinden ben ga ik toch liever voor warm dan voor mooi
En dan nog het liefste een donkergrijze wollen jas. Of een cognackleurige nepleren jas.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik vind deze heel erg leuk, ga hem denk ik ook kopen:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jassen/c-a-clockhouse-parka/C21_1A1_A19_266869/?MK=227907&PRmin=5&PRmax=200&KAPRmin=500&KAPRmax=20000&F=1,2,19,5,17&PI=1&SM=0
Ook nog eens heel erg goedkoop, van de C&A!
http://www.wehkamp.nl/damesmode/kleding/jassen/c-a-clockhouse-parka/C21_1A1_A19_266869/?MK=227907&PRmin=5&PRmax=200&KAPRmin=500&KAPRmax=20000&F=1,2,19,5,17&PI=1&SM=0
Ook nog eens heel erg goedkoop, van de C&A!
Gast- Gast
Ik heb nog een goeie jas van vorig jaar, heerlijk warm, maar zag vandaag deze en die vind ik eigenlijk ook wel erg leuk!
Net wat langer, fijn voor op de fiets en ik denk iets minder dik en warm dan mijn jas. Voor als het voor mijn heel dikke jas nog te warm is en te koud voor m'n zomerjas.
Net wat langer, fijn voor op de fiets en ik denk iets minder dik en warm dan mijn jas. Voor als het voor mijn heel dikke jas nog te warm is en te koud voor m'n zomerjas.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Dit is mijn jas, hij is nog van vorig jaar maar de maison scotch jas van dit jaar lijkt er weer heel erg op...dus hij kan nog prima:D
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
En welk exemplaar hebben jullie?
Ik heb deze:
http://www.debijenkorf.nl/page/product_flypage?product=9768020037&fh_eds=%C3%9F&fh_session=a9aj9hmlfsaf46db2kma8k1ub7&tsm=1&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=9768020037&fh_lister_pos=9&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories%3C{catalog01_60}/brand%3E{gaastra}/categories%3C{catalog01_60_3960}&fh_refview=lister
Plaatje doet het niet.
Ik heb deze:
http://www.debijenkorf.nl/page/product_flypage?product=9768020037&fh_eds=%C3%9F&fh_session=a9aj9hmlfsaf46db2kma8k1ub7&tsm=1&fh_maxdisplaynrvalues_brand=1000&fh_secondid=9768020037&fh_lister_pos=9&fh_location=//catalog01/nl_NL/categories%3C{catalog01_60}/brand%3E{gaastra}/categories%3C{catalog01_60_3960}&fh_refview=lister
Plaatje doet het niet.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je winterjas
» Show de winterjas van je kindje
» Heb jij je winterjas al aan?
» winterjas
» Winterjas