Winterjas
+3
Dolphinne
Darius
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Winterjas
Ik ben op zoek naar een winterjas voor mn zoon in mt 104/110. Maar kan echt niks leuks en niks wat betaalbaar is vinden. Wie weet waar ik een leuke, stoere korte jas kan vinden in het bruin of olijf ofzo?
Gast- Gast
Re: Winterjas
Ik heb op www.kleertjes.com gezocht en dit is het resultaat, misschien zit er iets bij?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb nog geen nieuwe voor Ezra. Hij heeft nog een heel leuke van S&D Le Chic die nog goed past, verder kijk ik nog wel.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik spiek even mee, ben ook nog op zoek naar een leuke winterjas voor mijn zoon. maat 86/92. Het liefst zo'n nette jas met van die knopen eraan!
Gast- Gast
Jeetje zeg, het enige wat ik zie zijn van die zwarte glimmende jassen met een bontkraag, die trek ik mijn zoon dus echt niet aan.
Gast- Gast
Ik heb een simpel donkerblauwe jas van de HM besteld voor L. Was 25 euro, met korting.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Storm schreef:
Zoiets dus, alleen ik vind deze te duur.
Sorry voor de topicvervuiling Elodie
Zo'n soort jas heeft Ezra, die is van S&D Le Chic, dat is van Salty Dog. Vorig jaar besteld bij kleertjes.com.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik kijk ook even mee in dit topic.
Wij moeten ook nog op zoek naar een jas in maat 104-110. Maar we willen ook niet veel meer dan 40/50 euro voor uitgeven.
Wij moeten ook nog op zoek naar een jas in maat 104-110. Maar we willen ook niet veel meer dan 40/50 euro voor uitgeven.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Storm, bij de WE hebben ze deze: http://shop.wefashion.com/Jassen/JONGENS-JAS-pcqaEKA4QNZBUAAAEqZ4wGJA76IlsKA4QNrMEAAAEymmxIr0cO-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=Z4IKA4QNGCwAAAEyb9BIr0cO
In zwart en grijs, vanaf maat 92. Vind het leuke jassen maar bij mijn zoon staat sportiever leuker. Ook krijgt hij van die korte beentjes met een wat langere jas.
Bij de Zara zie ik helaas ook niks wat geschikt is, daar had ik wel leukere dingen verwacht. Het is zo lastig! En idd Storm, veel van zulk soort jassen..zo lelijk!
Dolphinne, dan zijn onze zonen even groot terwijl er 1,5 jaar leeftijdsverschil is
MamaRosa, dat is wel een leuke jas op zich! Heb jij m in het echt gezien? Ben wel benieuwd of er geen lelijk plaatje op de achterkant staat. Ik vind m wel vrij simpel..maar het komt zeker in de buurt. En tenminste goedkoop, daar moet ik nu gewoon op letten.
In zwart en grijs, vanaf maat 92. Vind het leuke jassen maar bij mijn zoon staat sportiever leuker. Ook krijgt hij van die korte beentjes met een wat langere jas.
Bij de Zara zie ik helaas ook niks wat geschikt is, daar had ik wel leukere dingen verwacht. Het is zo lastig! En idd Storm, veel van zulk soort jassen..zo lelijk!
Dolphinne, dan zijn onze zonen even groot terwijl er 1,5 jaar leeftijdsverschil is
MamaRosa, dat is wel een leuke jas op zich! Heb jij m in het echt gezien? Ben wel benieuwd of er geen lelijk plaatje op de achterkant staat. Ik vind m wel vrij simpel..maar het komt zeker in de buurt. En tenminste goedkoop, daar moet ik nu gewoon op letten.
Gast- Gast
Elodie schreef:
Ik heb 'm niet in het echt gezien, ik zat met smart te wachten op de jassen bij de hema, omdat ik niks leuks kon vinden. Heb nu opzich een leuke, zo'n nette zwarte wat hierboven al stond, en dan lijkt het alsof er nog een jas met muts onder zit, alleen was die 45 euro, en dat vond ik eigenlijk al te gek, maar heb 'm toch maar gekocht.
Nu hebben ze dus deze bij de hema, dus ik ben net te snel geweest.
Vorig jaar hadden ze ook zoiets, en toen leek de kleur wat vaal in het echt, maar volgens mij zien deze er wel goed uit qua kleur, en ik denk niet dat er wat achterop staat.
Ik bestel altijd gewoon, en laat bezorgen bij de Hema, vind ik het niet wat, laat ik het achter.
Gast- Gast
Ik heb ze vandaag bij de Hema zien hangen en vond ze in het echt niet zo heel erg mooi.
De kleur vond ik wat vaal lijken al en het bont in de kraag/muts vind ik ook niet mooi.
De kleur vond ik wat vaal lijken al en het bont in de kraag/muts vind ik ook niet mooi.
Dolphinne- Prater
Dolphinne schreef:Ik heb ze vandaag bij de Hema zien hangen en vond ze in het echt niet zo heel erg mooi.
Ik wilde net vanmiddag even gaan kijken voor die jas Hebben ze wel andere leuke bij de Hema of ook niet? Ik heb nu deze in de kast liggen maar ik twijfel of ik 'm niet terugstuur. M'n zoon is namelijk bijna niet te zien in die jas haha terwijl het wel een goede maat voor hem is
http://www.wehkamp.nl/kinderen/baby/babykleding-(jongens)/c-a-baby-club-baby-jas/C23_3K3_K32_266479/?KW1=48473&PRmin=0&PRmax=70&KAPRmin=0&KAPRmax=7000&F=1,2,19,4,17&SM=0
Gast- Gast
Dolphinne schreef:Ik heb ze vandaag bij de Hema zien hangen en vond ze in het echt niet zo heel erg mooi.
Net als vorig jaar dus, toen had ik er 1 besteld, maar die was dus ook erg vaal.
Gast- Gast
ik heb die jas van de c&a voor mijn zoontje hem staat het juist heel leuk al is ie nu nog een beetje te groot.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Het is ook een leuke jas maar S. is heel smal en verdwijnd echt in die grote dikke jas . Als ik 'm hou wil ik er wel een andere sjaal enz bij.
Gast- Gast
Storm schreef:
Zoiets dus, alleen ik vind deze te duur.
Sorry voor de topicvervuiling Elodie
Storm wij hebben precies dezelfde smaak voor jassen voor onze jochies! Ik heb een donkerblauwe schippersjas voor hem gekocht bij de V&D, voor 49,95. Ik kan er even geen plaatje van vinden maar misschien kun je daar eens kijken?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Razz_ schreef:Dolphinne schreef:Ik heb ze vandaag bij de Hema zien hangen en vond ze in het echt niet zo heel erg mooi.
Ik wilde net vanmiddag even gaan kijken voor die jas Hebben ze wel andere leuke bij de Hema of ook niet? Ik heb nu deze in de kast liggen maar ik twijfel of ik 'm niet terugstuur. M'n zoon is namelijk bijna niet te zien in die jas haha terwijl het wel een goede maat voor hem is
http://www.wehkamp.nl/kinderen/baby/babykleding-(jongens)/c-a-baby-club-baby-jas/C23_3K3_K32_266479/?KW1=48473&PRmin=0&PRmax=70&KAPRmin=0&KAPRmax=7000&F=1,2,19,4,17&SM=0
Een beetje late reactie als je vanmiddag al geweest bent.
Ik zag er verder geen andere jongensjassen hangen bij de Hema
Dolphinne- Prater
Razz jij bent echt geweldig
Ik vind die jas heel leuk en ben vanmiddag meteen naar de C&A geweest. Ik kon maar geen leuke jas vinden en kan door m'n bekkeninstabiliteit niet zo makkelijk winkelen. Nu heb ik eindelijk een leuke jas gevonden!
Ik vind die jas heel leuk en ben vanmiddag meteen naar de C&A geweest. Ik kon maar geen leuke jas vinden en kan door m'n bekkeninstabiliteit niet zo makkelijk winkelen. Nu heb ik eindelijk een leuke jas gevonden!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Razz jij bent echt geweldig
Nou niks te danken
Ik bennog niet bij de Hema geweest, morgen waarschijnlijk. Moet ook nog het een en ander aan truitjes hebben
Gast- Gast
Aaaargh vanavond weer alles af lopen zoeken maar zie gewoon echt niks leuks. Iemand nog een andere tip waar ik kan kijken? Wilde eigenlijk onder de 40euro blijven maar dat lukt volgens mij sowieso niet. Denk nu eerder 50-60 euro.
Gast- Gast
De jola mode misschien? Hij zit geloof ik niet overal, en in sommige plaatsen heet ie anders.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: