Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vallen kids Uggs?

+8
PiP
marjoleinnn
Susan
mama van Mila
TukTuk
Mamsie
Happydobby
Paper Crown
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe vallen kids Uggs? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vallen kids Uggs?

Bericht  Susan ma 22 aug 2011 - 0:07

Ik heb wel eens meegemaakt dat ik bij Dolcis al afgerekend had en dat de verkoopster toen aan mij vroeg of ze eigenlijk al kon lopen. Ik zei dat ze al heel lang kon lopen, ze was op dat moment 20 maanden en liep met 12 maanden, maar ze ziet er gewoon erg jong uit. De verkoopster zei toen dat die schoentjes in dat geval niet goed waren, ze waren echt bedoeld voor kindjes die net liepen. Gelukkig waren er soortgelijke schoentjes voor kindjes die al langer lopen, ik vond het in elk geval wel goed dat ze het nog even controleerde en me niet gewoon weg liet gaan met de verkeerde schoenen.

Dus het is niet altijd zo dat ze maar wat doen, gelukkig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk ma 22 aug 2011 - 0:27

Susan schreef:Ik heb wel eens meegemaakt dat ik bij Dolcis al afgerekend had en dat de verkoopster toen aan mij vroeg of ze eigenlijk al kon lopen. Ik zei dat ze al heel lang kon lopen, ze was op dat moment 20 maanden en liep met 12 maanden, maar ze ziet er gewoon erg jong uit. De verkoopster zei toen dat die schoentjes in dat geval niet goed waren, ze waren echt bedoeld voor kindjes die net liepen. Gelukkig waren er soortgelijke schoentjes voor kindjes die al langer lopen, ik vond het in elk geval wel goed dat ze het nog even controleerde en me niet gewoon weg liet gaan met de verkeerde schoenen.

Dus het is niet altijd zo dat ze maar wat doen, gelukkig.

Dat is inderdaad netjes! Ik heb het ook niet over alle schoenenwinkels hoor, maar bij heel veel, zeker bij de goedkopere winkels, op een zaterdag waar gewoon een weekend hulp staat, kan je er niet van uit gaan dat je deskundige hulp krijgt.
Terwijl dat er misschien door de weeks vaste krachten staan die er wel veel meer verstand van hebben.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 22 aug 2011 - 21:51

Het zullen ook gewoon bijschoenen worden, niet om dagelijks op te lopen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 23 aug 2011 - 18:55

Weetjewel schreef:Het zullen ook gewoon bijschoenen worden, niet om dagelijks op te lopen.

Maar zonder je nu aan te vallen of te oordelen, waarom zou je zulke dure schoenen aanschaffen als je weet dat ze slecht zijn voor de voetjes van je kinderen?
Ook al worden ze niet dagelijks gedragen, ook dan kan het al schade aanrichten zeg maar.
Ben gewoon benieuwd waarom ouders daar dan toch voor kiezen.
Puur omdat het leuk staat? Probeer dat gewoon te begrijpen zeg maar smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 23 aug 2011 - 20:48

AngelNyn schreef:
Weetjewel schreef:Het zullen ook gewoon bijschoenen worden, niet om dagelijks op te lopen.

Maar zonder je nu aan te vallen of te oordelen, waarom zou je zulke dure schoenen aanschaffen als je weet dat ze slecht zijn voor de voetjes van je kinderen?
Ook al worden ze niet dagelijks gedragen, ook dan kan het al schade aanrichten zeg maar.

Als ik even heel eerlijk ben, het zijn niet jouw waarschuwingen en tips wat betreft schoenen die ik niet waardeer, maar dit soort reacties vind ik persoonlijk dan wel vervelend overkomen. Je hebt nu gezegd dat Uggs niet goed zijn, het is nu toch aan haar wat ze er mee wil doen? Je zegt dat het niet is om haar te veroordelen, maar ik zou in de plaats van Weetjewel weinig zin hebben om die vraag te beantwoorden aangezien je wel vaak duidelijk laat doorschemeren wat je vindt van ouders die schoenen kopen omdat ze ze leuk vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 21:12

AngelNyn schreef:

Ik zou dat inderdaad ook doen omdat ik het leuk vind.

95% van de mensen die ik tegenkom (lichaamlijk 'in orde') lopen gewoon normaal. Kan mijzelf niet voorstellen dat ze vroeger allemaal de juiste schoenen aan hebben gehad.

Ik zal bij de andere schoentjes altijd op zoek gaan naar de goede en juiste schoentjes, maar als er dan 1 paar tussen zit die er niet aan voeldoet, jammer dan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 21:17

Als ik kindje(s) had die nog veel in de buggy zitten zou ik ook best UGGs voor ze kunnen kopen, ookal zijn ze niet heel erg goed voor de voetjes. Want ze zijn wel ademend en lekker warm in de winter en dan zou ik ze aantrekken als ze in de buggy zitten of als we onderweg zijn met de auto ofzo. Niet naar de peuterspeelzaal of tijdens een wandeltochtje.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 23 aug 2011 - 21:22

Susan schreef:
AngelNyn schreef:

Als ik even heel eerlijk ben, het zijn niet jouw waarschuwingen en tips wat betreft schoenen die ik niet waardeer, maar dit soort reacties vind ik persoonlijk dan wel vervelend overkomen. Je hebt nu gezegd dat Uggs niet goed zijn, het is nu toch aan haar wat ze er mee wil doen? Je zegt dat het niet is om haar te veroordelen, maar ik zou in de plaats van Weetjewel weinig zin hebben om die vraag te beantwoorden aangezien je wel vaak duidelijk laat doorschemeren wat je vindt van ouders die schoenen kopen omdat ze ze leuk vinden.

Het is toch gewoon een vraag? Ik probeer me te verplaatsen in de denkwijze, omdat ik me er weinig bij kan voorstellen. Sinds wanneer is dat verboden? Ik zeg toch nergens "je bent een slechte moeder want je koopt dat soort schoenen" ?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  mama van Mila di 23 aug 2011 - 21:40

Charlie schreef:Als ik kindje(s) had die nog veel in de buggy zitten zou ik ook best UGGs voor ze kunnen kopen, ookal zijn ze niet heel erg goed voor de voetjes. Want ze zijn wel ademend en lekker warm in de winter en dan zou ik ze aantrekken als ze in de buggy zitten of als we onderweg zijn met de auto ofzo. Niet naar de peuterspeelzaal of tijdens een wandeltochtje.

Dus jij neemt dan een 2e paar schoenen mee voor als ze uit de buggy gaan????

Mila heeft altijd goeie schoenen aan, en minimaal 2 of 3 paar. En ja ook een paar uggs voor de winter, geloof echt niet dat als ze die schoenen 1/2 keer in de week aan heeft, en dan ook altijd buitenshuis. In huis heeft ze geen schoenen aan. dat ze er slechte voeten van krijgt.
Ik had vroeger 1 paar schoenen waar ik een seizoen mee moest doen.
Ik heb er niks van gekregen hoor. En geloof me, ik had echt geen dure schoenen aan mijn voeten.
Mila heeft nu gemiddeld voor 80 euro aan der voeten per paar schoenen.....

mama van Mila
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Gast di 23 aug 2011 - 21:44

Susan schreef:
AngelNyn schreef:

+1. Het is nu wel duidelijk hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: