Hoe vallen kids Uggs?
+8
PiP
marjoleinnn
Susan
mama van Mila
TukTuk
Mamsie
Happydobby
Paper Crown
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe vallen kids Uggs?
Ik wil voor Lise en voor Mas Uggs hebben voor van de winter, maar hoe vallen de maten? Lise heeft maat 30 en Mas 22.
En ik zit ook een beetje in dubio welke kleur.
Wie o wie?
Wie o wie?
Gast- Gast
Re: Hoe vallen kids Uggs?
Weetjewel schreef:Ik wil voor Lise en voor Mas Uggs hebben voor van de winter, maar hoe vallen de maten? Lise heeft maat 30 en Mas 22.
Wie o wie?
Ze vallen normaal..een 30 als een 30 en een 22 als een 22. Het bont wat er in zit loop je plat en dan gaan ze ook beter zitten.
Ik zou voor cognac gaan, die heb ik zelf ook en die past overal bij..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Superschattig die uggs! Als je ze hebt wil je ze dan showen dmv een foto?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Waar heb je ze besteld?
Ik zou zelf echt nog wachten met nu betsellen. Ivm groeien van de voeten. Beetje zonde als ze in dec niet meer passen.
Ik zou zelf echt nog wachten met nu betsellen. Ivm groeien van de voeten. Beetje zonde als ze in dec niet meer passen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Gewoon als tip, ik weet niet of je weet dat uggs heel slecht zijn voor kindervoetjes? Uiteraard moet je t zelf weten, het is geen aanval ofzo, maar meer voor t geval je t niet wist, zeker aangezien ze nogal prijzig zijn.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had vorig jaar Uggs voor Mila besteld, gewoon de maat die ze toen had. Ze slofte er heel erg in! Ze wilde ze alleen aan als pantoffels.
Nu inmiddels bijna 2 maten gegroeid, en nu zitten ze lekker zegt ze, dus kan ze ze aankomende winter aan.
Ik zou eerst naar een winkel gaan om te passen welke maat het beste zit, en dan online bestellen.
Dat ga ik de volgende keer dus ook doen. Maar gelukkig past ze ze dit jaar nog!
Nu inmiddels bijna 2 maten gegroeid, en nu zitten ze lekker zegt ze, dus kan ze ze aankomende winter aan.
Ik zou eerst naar een winkel gaan om te passen welke maat het beste zit, en dan online bestellen.
Dat ga ik de volgende keer dus ook doen. Maar gelukkig past ze ze dit jaar nog!
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
AngelNyn schreef:Gewoon als tip, ik weet niet of je weet dat uggs heel slecht zijn voor kindervoetjes? Uiteraard moet je t zelf weten, het is geen aanval ofzo, maar meer voor t geval je t niet wist, zeker aangezien ze nogal prijzig zijn.
Zijn Uggs nou ook alweer slecht?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:AngelNyn schreef:Gewoon als tip, ik weet niet of je weet dat uggs heel slecht zijn voor kindervoetjes? Uiteraard moet je t zelf weten, het is geen aanval ofzo, maar meer voor t geval je t niet wist, zeker aangezien ze nogal prijzig zijn.
Zijn Uggs nou ook alweer slecht?
Jeps.. Omdat ze totaal geen steun geven, het zijn eigenlijk een soort sloffen.. Nogmaals, iedereen moet het zelf weten, het is geen aanval op mensen die ze wel kopen, maar veel mensen zijn gewoon onwetend en denken "oh leuke schoenen, en als ze verkocht worden voor kinderen zullen ze vast wel goed zijn", daarom waarschuw ik mensen liever, zodat ze daarna altijd dat mee kunnen nemen in hun overweging bij het aanschaffen van die bepaalde schoenen, zeker aangezien het geen schoentjes van 20 euro zijn.
Als je in de verontstelling bent dat je goede schoenen aanschaft, omdat die dingen meer dan 100 euro kosten, voel je je denk ik ook genept als je er achter komt dat ze totaal niet goed zijn voor kindervoetjes, het is dus echt goed bedoelt!
TukTuk- Ratel
AngelNyn, je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar ik denk persoonlijk dat het dragen van Uggs echt geen ramp is zolang je voldoende afwisselt. De Uggs moeten geen hele dagen gedragen worden maar dat snapt Weetjewel ook wel denk ik.
Gast- Gast
Nou volgens mij is over het algemeen wel bekend dat Uggs slecht zijn voor voeten, ze geven vrij weinig steun en echt veel vorm zit er ook niet in.
Maarrrr dat neemt niet weg dat ze natuurlijk wel super leuk zijn, vooral voor kinderen! En als je ze niet elke dag aandoet en goed afwisselt idd dan zal het allemaal wel meevallen.
Volgens mij zijn de maten inderdaad dezelfde maten als die ze al hebben, mijn oppaskindje had vorig jaar ook Uggs en die had gewoon dezelfde maat als van haar schoenen.
Maarrrr dat neemt niet weg dat ze natuurlijk wel super leuk zijn, vooral voor kinderen! En als je ze niet elke dag aandoet en goed afwisselt idd dan zal het allemaal wel meevallen.
Volgens mij zijn de maten inderdaad dezelfde maten als die ze al hebben, mijn oppaskindje had vorig jaar ook Uggs en die had gewoon dezelfde maat als van haar schoenen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
+1Storm schreef:AngelNyn, je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar ik denk persoonlijk dat het dragen van Uggs echt geen ramp is zolang je voldoende afwisselt. De Uggs moeten geen hele dagen gedragen worden maar dat snapt Weetjewel ook wel denk ik.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De classic uggs vallen altijd groot. (dat is onder ugg kenners algemeen bekend ).
Ik zou ze dus een maand kleiner nemen. Anders gaan ze bijna zeker weten sloffen. Je loopt het strakke wol redelijk snel plat waardoor er veel meer ruimte ontstaat.
Ik zou ze dus een maand kleiner nemen. Anders gaan ze bijna zeker weten sloffen. Je loopt het strakke wol redelijk snel plat waardoor er veel meer ruimte ontstaat.
Gast- Gast
Storm schreef:AngelNyn, je bedoelingen zullen vast goed zijn, maar ik denk persoonlijk dat het dragen van Uggs echt geen ramp is zolang je voldoende afwisselt. De Uggs moeten geen hele dagen gedragen worden maar dat snapt Weetjewel ook wel denk ik.
Het was ook maar gewoon als tip.. Juist omdat die schoenen zo duur zijn denk ik niet dat mensen ze max een half uurtje/uurtje per dag laten dragen door hun kinderen, dat zou dan ook zo zonde van het geld zijn. Ik veroordeel dus niemand die ze wél kopen, en als je je kind er wel de hele dag op wilt laten, dag in dag uit moet je dat óók zelf weten, was meer gewoon voor het geval ze het niét wist
Zelfde als dat veel mensen niet weten dat je de eerste paar weken dat een kindje loopt, ook beter nog geen schoentjes aan kan doen. Ik wist dat ook niet tot dat ik het tijdens mijn studie leerde, je kan nou eenmaal niet alles weten. Laat ik het zo zeggen, ik zou graag een keer teveel gewaarschuwd worden bij zo iets dan een keer te weinig.
Maar ik zal er wel niks meer over zeggen
TukTuk- Ratel
Gewoon blijven zeggen, ik vind het juist goed dat je dat meldt.
Voeten zijn mijn inziens een te belangrijk lichaamsdeel om te verpesten door de verkeerde schoenen te dragen.
Voeten zijn mijn inziens een te belangrijk lichaamsdeel om te verpesten door de verkeerde schoenen te dragen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Tnx!Nois schreef:Gewoon blijven zeggen, ik vind het juist goed dat je dat meldt.
Ja dat vind ik dus ook.. Maar heb het idee dat sommige moeders het niet zo kunnen waarderen hier, misschien zich erdoor aangevallen voelen of wat dan ook, terwijl dat totaal de bedoeling niet is.
Voeten van kinderen bestaan voornamelijk uit kraakbeen, daardoor kunnen verkeerde schoenen de voeten (blijvend) vervormen en bijvoorbeeld bij schoenen als uggs, die dus niet aangepast kunnen worden aan de voeten (zoals bij veter of klittenband schoenen die je losser of strakker kan zetten, plus dat je het bont dus plat loopt, dus eerst zitten de schoenen strakker dan na een paar keer dragen) kan het ook zijn dat het kindje een verkeerd looppatroon ontwikkeld.
TukTuk- Ratel
AngelNyn, ik waardeer je reacties hierover wel. Heb er ook al wel eens iets aan gehad als ik schoenen ging kopen .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:AngelNyn, ik waardeer je reacties hierover wel. Heb er ook al wel eens iets aan gehad als ik schoenen ging kopen .
Thnx, Liandan, daar is het me ook om te doen. Niet om de wijsneus uit te hangen, maar om iemand gewoon te helpen, helaas kan het op een forum wel eens anders overkomen Ben blij dat je er iets aan hebt gehad!
TukTuk- Ratel
+1Liadan schreef:AngelNyn, ik waardeer je reacties hierover wel. Heb er ook al wel eens iets aan gehad als ik schoenen ging kopen .
Ik ben altijd erg blij met je opmerkingen, en heb er zeker al veel aan gehad! Tnx !
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:+1Liadan schreef:AngelNyn, ik waardeer je reacties hierover wel. Heb er ook al wel eens iets aan gehad als ik schoenen ging kopen .
Ik ben altijd erg blij met je opmerkingen, en heb er zeker al veel aan gehad! Tnx !
Graag gedaan en jij ook bedankt!
TukTuk- Ratel
Ik las voorheen alleen mee maar ook ik ben het me je eens en heb veel aan je adviezen gehad.
Gast- Gast
Nois schreef:Gewoon blijven zeggen, ik vind het juist goed dat je dat meldt.
+1
Ik werk op een basisschool en wat ik daar allemaal voorbij zie komen aan schoenen. En dan lopen ze er gerust het hele jaar mee.
Gast- Gast
Ostara schreef:Nois schreef:Gewoon blijven zeggen, ik vind het juist goed dat je dat meldt.
+1
Ik werk op een basisschool en wat ik daar allemaal voorbij zie komen aan schoenen. En dan lopen ze er gerust het hele jaar mee.
Ja dat is gewoon zo enorm zonde.. En ik denk dat het in 90% echt om onwetendheid gaat. En dat is ook gewoon niet zo gek, als je ziet wat er voor schoenen allemaal te koop zijn, plus dat er bij veel schoenenwinkels gewoon geen gediplomeerd personeel staat. Zie door de bomen het bos maar eens.
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Ostara schreef:Nois schreef:Gewoon blijven zeggen, ik vind het juist goed dat je dat meldt.
+1
Ja dat is gewoon zo enorm zonde.. En ik denk dat het in 90% echt om onwetendheid gaat. En dat is ook gewoon niet zo gek, als je ziet wat er voor schoenen allemaal te koop zijn, plus dat er bij veel schoenenwinkels gewoon geen gediplomeerd personeel staat. Zie door de bomen het bos maar eens.
Ik heb zelf ook nog ooit als bijbaantje in een wat exclusievere schoenenwinkel gewerkt en ik had geen idee waar ik het over had Dat heb ik zelf nu ook als ik voor mijn zoontje schoenen ga kopen en er staat een 18 jarig meisje. Ik ga dan liever op mijn eigen gevoel af, dan op haar advies (ben namelijk wel eens thuis gekomen met schoenen, die na een paar weken al te klein waren).
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Okee nog één keer; Hoe vallen Uggs-maten?
» Uggs
» Uggs in de wasmachine
» verfspray uggs
» Show je UGGs!
» Uggs
» Uggs in de wasmachine
» verfspray uggs
» Show je UGGs!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: