Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uggs in de wasmachine

+5
Nathalie
minoessepoes
Schaapke
smooch
Lotus
9 plaatsers

Ga naar beneden

Uggs in de wasmachine Empty Uggs in de wasmachine

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 1:25

Kan dat?

Ik heb een soort van Uggs (geen echte) die ik draag voor mijn werk. Nu kom ik net tot de ontdekking dat mijn hondje er overheen heeft staan kotsen!! pale

Heeft iemand weleens geprobeert om ze in de wasmachine te wassen of wordt dat echt niks? Anders krijg ik de vlekken en geur er niet uit denk ik, en weggooien is ook zonde aangezien ik ze net heb...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs in de wasmachine Empty Re: Uggs in de wasmachine

Bericht  Lotus vr 18 feb 2011 - 1:27

Ik denk dat ze daar erg lelijk van worden. Dat de voering daar niet tegen kan. Maar ik heb er verder geen verstand van.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs in de wasmachine Empty Re: Uggs in de wasmachine

Bericht  smooch vr 18 feb 2011 - 1:28

Nee ik zou ze echt nooit in de wasmachine doen.
Je hebt speciaal schoonmaak spul van UGGS voor UGGs.

Mijn schoonmoeder heeft haar UGGs in de wasmachine gedaan en vond ze er nog goed uitzien, nou ik vond ze er niet meer uit zien en ze werden echt lelijk. Al denkt zij er anders over, maar zou de risico niet nemen hor.

Oh ik lees dat het nepperds zijn, dan zou ik het al helemaal niet doen. Maar gewoon schoonmaken met water en een beetje afwasmiddel.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uggs in de wasmachine Empty Re: Uggs in de wasmachine

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 1:30

Smooch: Het zijn geen echte Uggs....

Dus ik denk dat de wasmachine ze sowieso verneukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden