Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Droomhuis blijkt verkocht!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Droomhuis blijkt verkocht! Empty Droomhuis blijkt verkocht!

Bericht  Midwife za 6 okt 2012 - 7:57

Al een aantal maanden zijn wij veel huizen aan het bezichtigen om uiteindelijk de overstap van huur naar ons eerste koophuis te maken. Uiteraard hebben we bij diverse hypotheekverstrekkers ons goed laten informeren over wat mogelijk is met beide salarissen.

Nu hadden we dit weekend een 2e bezichtiging voor een huis waar ik helemaal verliefd op was geworden. Het huis stond al een poos te koop en de makelaar liet regelmatig doorschemeren dat de verkoopster de kosten niet meer kon opbrengen.
Nu hebben we samen veel dingen besproken en op papier gezet wat we aan openingsbod zouden willen doen om het huis daarna eigen te kunnen maken.

Nu werd ik begin van de week gebeld door de makelaar dat er vorige week iemand is komen kijken, een aantal dagen een 2e bezichtiging heeft gehad en een bod heeft gedaan dat meteen geaccepteerd is geworden.
De makelaar zei dat ik het huis beter uit mijn hoofd kon zetten aangezien die persoon redelijk zeker over kwam qua financiering etc.

Alle huizen die ik nu bekijk zijn het echt net niet. Ik ga teveel vergelijken..
Mijn vraag aan jullie. Hoeveel hoop is er nog? Hopen dat de financiering van hypotheek niet rond komt wat +/- 6 weken kan duren begreep ik?
Of is er zelfs een mogelijkheid om een bod uit te brengen in de hoop dat deze hoger is dan het bod dat geaccepteerd is? Al denk ik niet dat dat laatste mogelijk is aangezien ze al akkoord zijn over het bod.

Ik denk dat ik het huis uit mijn hoofd moet zetten maar ooh wat moeilijk!

Midwife
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 30
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomhuis blijkt verkocht! Empty Re: Droomhuis blijkt verkocht!

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:07

Officieel mag een verkoper niet akkoord gaan met een hoger bod als er mondeling is overeengekomen met een andere koper.
Maar ik weet dat het weleens gebeurd. Dus de gok wagen kan altijd.
Wel balen zeg, zul je net zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Droomhuis blijkt verkocht! Empty Re: Droomhuis blijkt verkocht!

Bericht  Lady4 zo 7 okt 2012 - 3:06

Het is mij twee keer overkomen en ik vond dat zo erg! Maar het huis wat ik uiteindelijk gekocht heb, bleek veel mooier dan mijn twee vorige 'droomhuizen'. Geef jezelf even wat tijd om de teleurstelling te verwerken en ga dan opnieuw op huizenjacht. Er bestaan echt meerdere droomhuizen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomhuis blijkt verkocht! Empty Re: Droomhuis blijkt verkocht!

Bericht  Midwife zo 7 okt 2012 - 5:38

Bedankt voor jullie reacties.
Ik moet inderdaad nu proberen het huis uit mijn hoofd te zetten. Er komt vast nog wel iets moois op ons pad en we zitten voor nu goed!

Midwife
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 30
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Droomhuis blijkt verkocht! Empty Re: Droomhuis blijkt verkocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum