hete saus en koude douche als straf!
+20
Spring
Coco
Mamsie
LMCurious
Flip Fluitketel
bolus26
Didi
Tiana
Darius
Bruintje Beer
Happydobby
smooch
kletskousje
kwak
Lindsya
Susan
blondje1313
Parisienne
Tania
chipa
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: hete saus en koude douche als straf!
Didi schreef:Bah, wat een gestoord mens. Ik kan 't filmpje ook niet helemaal uit kijken, vreselijk.
En over vreemde sraffen gesproken, ik hoorde laatst dat er mensen zijn die voor straf de anus van hun
kindjes insmeren met sambal als ze iets stouts hadden gedaan..
Laatst aangepast door smooch op do 18 aug 2011 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Minneke schreef:
Ze zijn van Indische afkomst, dus hete sausjes genoeg
Ik wist niet dat S ook van Indische afkomst was. Dion ook.
Allemaal Pinda's he
Gast- Gast
smooch schreef:Didi schreef:Bah, wat een gestoord mens. Ik kan 't filmpje ook niet helemaal uit kijken, vreselijk.
En over vreemde sraffen gesproken, ik hoorde laatst dat er mensen zijn die voor straf de anus van hun
kindjes insmeren met sambal als ze iets stouts hadden gedaan..
brrr
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Minneke schreef:Susan schreef:Minneke schreef:
Ze zijn van Indische afkomst, dus hete sausjes genoeg
Ik wist niet dat S ook van Indische afkomst was. Dion ook.
Allemaal Pinda's he
Ja, Yrsa heeft ook echt zo'n pindagezichtje. En ze is het hele jaar door getint.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:
Ja, Yrsa heeft ook echt zo'n pindagezichtje. En ze is het hele jaar door getint.
Fenne ook, toch?
Eigenlijk zie je het bij Sander zelfs niet. Die heeft meer een Joodse look, vind ik.
Gast- Gast
Vreselijk! Dat mensen uberhaupt op zulke ideeen komen om een kind zo te straffen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat verschrikkelijk, ik las het straks. Hoe oud is het kindje eigenlijk?
Helaas worden er nog heel veel kinderen mishandeld...in de meest gekke vormen, opsluiting in een donkere kelder, slaan, en noem maar op. Echt te gruwelijk voor woorden, ik kan hier echt om huilen.
Helaas worden er nog heel veel kinderen mishandeld...in de meest gekke vormen, opsluiting in een donkere kelder, slaan, en noem maar op. Echt te gruwelijk voor woorden, ik kan hier echt om huilen.
Gast- Gast
Minneke schreef:
Eigenlijk zie je het bij Sander zelfs niet. Die heeft meer een Joodse look, vind ik.
Bij Dion ook niet zo, behalve aan zijn bruine ogen. Verder heeft zijn zus alle Indische genen gekregen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb trouwens het boek 'Morgen mag ik uit de kast' gelezen en ik heb tranen met tuiten gehuild. Daar staan ook verschrikkelijke dingen in beschreven.
Gast- Gast
Ik zag net pas het filmpje wat erbij hoort, het kind is pas 7 jaar oud. Dat gekrijs van hem gaat bij mij echt door merg en been, wat een walgelijke 'moeder'.
Gast- Gast
gatver, ik zit word hier gewoon letterlijk misselijk van. Dat mensen dit soort dingen kunnen bedenken. Een koude douche kan ik me in sommige gevallen nog wel voorstellen (word dat effect eigenlijk groter na hete saus?), maar die hete saus in de mond of op de anus zoals iemand schreef, verschrikkelijk. Wat bezielt mensen zoiets te doen? Ik vind dit wel degelijk kindermishandeling. Wat de beste oplossing is weet ik niet. Ik vraag me af of zo'n vrouw nog het vertrouwen kan terug winnen van die jongen.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb wel eens gehoord dat als een kindje helemaal over de rooie gaat, en niet meer te kalmeren is, als laatste redmiddel hun hoofd onder de kraan of met kleren aan onder de koude douche wel eens helpt. Ik zou dat alleen nooit op mijn eigen kind toepassen, al is het vroeger wel eens bij mij gedaan maar zoiets zie ik niet als echte mishandeling.
Bij die vrouw in het filmpje vind ik dat er wel echt sprake is van mishandeling. Het kindje ging niet over de rooie in een driftbui, nee ze zette hem echt voor straf naakt onder de ijskoude douche.
Ik word er letterlijk misselijk van, echt waar.
Bij die vrouw in het filmpje vind ik dat er wel echt sprake is van mishandeling. Het kindje ging niet over de rooie in een driftbui, nee ze zette hem echt voor straf naakt onder de ijskoude douche.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb wel eens gehoord dat als een kindje helemaal over de rooie gaat, en niet meer te kalmeren is, als laatste redmiddel hun hoofd onder de kraan of met kleren aan onder de koude douche wel eens helpt. Ik zou dat alleen nooit op mijn eigen kind toepassen, al is het vroeger wel eens bij mij gedaan maar zoiets zie ik niet als echte mishandeling. ik heb dat dus 1 keer bij Indy gedaan... zij had al een hele poos elke nacht driftbuien waar we niet door heen kwamen.... ze was niet zichzelf en praten lukte echt niet met haar.... Op een gegeven moment heb ik haar midden in de nacht 3 sec onder de kraan gezet met pyjama aan.. ze was wakker en meteen helemaal bij.. daarna heeft ze nooit geen driftbui gehad meer in de nacht.... ps, op mijn werk gehandicaptenzorg hebben wij ook 1 client gehad waarbij je een ijskoud washandje in haar gezicht moest doen als zij hysterisch werd
Gast- Gast
BeeGee schreef:Storm schreef:Ik heb wel eens gehoord dat als een kindje helemaal over de rooie gaat, en niet meer te kalmeren is, als laatste redmiddel hun hoofd onder de kraan of met kleren aan onder de koude douche wel eens helpt. Ik zou dat alleen nooit op mijn eigen kind toepassen, al is het vroeger wel eens bij mij gedaan maar zoiets zie ik niet als echte mishandeling. ik heb dat dus 1 keer bij Indy gedaan... zij had al een hele poos elke nacht driftbuien waar we niet door heen kwamen.... ze was niet zichzelf en praten lukte echt niet met haar.... Op een gegeven moment heb ik haar midden in de nacht 3 sec onder de kraan gezet met pyjama aan.. ze was wakker en meteen helemaal bij.. daarna heeft ze nooit geen driftbui gehad meer in de nacht.... ps, op mijn werk gehandicaptenzorg hebben wij ook 1 client gehad waarbij je een ijskoud washandje in haar gezicht moest doen als zij hysterisch werd
Heeft Laurens ook een tijd lang last van gehad, en dit kan ook wel eens groeipijn zijn. Wij moesten iig altijd van de dokter dan een paracetamol geven.
Niet bedoeld om jou aan te vallen, ik weet wat die driftbuien zijn, echt vreselijk!! Als Laurens dat nou weer eens overdag heeft, probeer ik misschien ook wel eens zo'n koude douche!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Gatver wat walgelijk, hoe bedenkt ze het!! Dan spoor je echt niet. Gelukkig is ze aangeklaagd.
Gast- Gast
Darius schreef:
Heeft Laurens ook een tijd lang last van gehad, en dit kan ook wel eens groeipijn zijn. Wij moesten iig altijd van de dokter dan een paracetamol geven.
Niet bedoeld om jou aan te vallen, ik weet wat die driftbuien zijn, echt vreselijk!! Als Laurens dat nou weer eens overdag heeft, probeer ik misschien ook wel eens zo'n koude douche!
Ik snap je hoor, maar ook dat hadden we allemaal geprobeerd (druppels osteopaat etc) :-( het leek echt of ze bezeten was van een of andere duivel.
En na ik meen 1 maand waren we echt zoooo gesloopt. Moet ook zeggen ik heb het eenmalig gedaan, ben er niet trots op maar aan de andere kant wel blij dat ik het gedaan had. Het heeft het gedrag van Indy meteen omgezet.
Gast- Gast
Ik snap je wel hoor, zoals ik al zei het is vaak als laatste redmiddel dat zoiets wordt ingezet...ik zie zoiets dan niet als mishandeling, maar meer om het kindje weer bij zinnen te brengen.BeeGee schreef:Darius schreef:
Ik snap je hoor, maar ook dat hadden we allemaal geprobeerd (druppels osteopaat etc) :-( het leek echt of ze bezeten was van een of andere duivel.
En na ik meen 1 maand waren we echt zoooo gesloopt. Moet ook zeggen ik heb het eenmalig gedaan, ben er niet trots op maar aan de andere kant wel blij dat ik het gedaan had. Het heeft het gedrag van Indy meteen omgezet.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik snap je wel hoor, zoals ik al zei het is vaak als laatste redmiddel dat zoiets wordt ingezet...ik zie zoiets dan niet als mishandeling, maar meer om het kindje weer bij zinnen te brengen.BeeGee schreef:Darius schreef:
Ik zie dat ook echt niet als mishandeling hoor! Maar ik dacht, geef nog even de tip van de paracetamol/groeipijn! Maar als je alles al geprobeerd hebt, dan zou ik ook de koude douche gedaan hebben! (afgelopen vakantie in de tent op de camping heeft hij nog zo'n bui gehad, midden in de nacht. Oooo men, ik was echt shagrijnig! douche was alleen niet binnen handbereik! )
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Walgelijk, zal bij haar is sambal op der vagina doen! Kijken of ze dat leuk vindt.
Ik ga het filmpje ook niet kijken hoor.
OOh trouwens ik heb V wel is met 2 blote voeten in de sneeuw gezet!
Ik ga het filmpje ook niet kijken hoor.
OOh trouwens ik heb V wel is met 2 blote voeten in de sneeuw gezet!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Een (molukse) vriendin van mij heeft vroeger toen ze een jaar of drie was ook een lepel vol sambal in dr mond gekregen van haar oma, omdat ze aan de gordijnen had getrokken.
Ze heeft nooit meer geprobeerd om sambal te eten, alleen als ze het ruikt krijgt ze flashbacks.
Ik vind het echt walgelijk.
Ze heeft nooit meer geprobeerd om sambal te eten, alleen als ze het ruikt krijgt ze flashbacks.
Ik vind het echt walgelijk.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb hier echt geen woorden voor.....
Dan moet ik terug denken aan mijn oppaskindje. Toen hij een jaar of 4 was had hij per ongeluk een stukje van zo'n hete peper gegeten. Hij ging echt helemaal over de rooie daarna !!! Ik vond het echt mega zielig !
Dan moet ik terug denken aan mijn oppaskindje. Toen hij een jaar of 4 was had hij per ongeluk een stukje van zo'n hete peper gegeten. Hij ging echt helemaal over de rooie daarna !!! Ik vond het echt mega zielig !
Gast- Gast
Ik vind het echt slecht! Hoe kom je er op?
Dat jongetje is gewoon al zo bang als zijn moeder hem er op aanspreekt. Bah!
Ik snap best dat wanneer je kindje een driftbui heeft je uit wanhoop iets geks doet. Maar dit slaat echt alles.
Dat jongetje is gewoon al zo bang als zijn moeder hem er op aanspreekt. Bah!
Ik snap best dat wanneer je kindje een driftbui heeft je uit wanhoop iets geks doet. Maar dit slaat echt alles.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Ik heb hier ook echt geen woorden voor. Zo'n moeder spoort niet helemaal, ik zou als eerst eens even terugdoen bij haar wat ze bij haar kind gedaan heeft...kan zo boos worden om zulke mensen, sommige mensen willen zo zo graag kinderen en aan de andere kant zijn er dus mensen die zo met hun kinderen omgaan. Ik vind ook dat dat kindje uit huis gehaald zou moeten worden, dat kind heeft een trauma voor zijn leven door zijn moeder.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Nou ongelooflijk dat er mensen zijn die dit op hun eigen kinderen toepassen! Je moet het toch ook eerst verzinnen! Ongelooflijk zeg, heb het filmpje trouwens niet gezien had genoeg aan de reacties!
BeeGee, Christian heeft ook zo'n tijd gehad in zijn 2de jaar, helemaal driftig en niet helemaal wakker maar toch ook niet echt in slaap. Schijnt een soort van slaapverlamming te zijn dat veel bij kinderen kan voorkomen. Als ik had geweten dat een koude kraan hielp had ik dat zeker gedaan, duurde soms wel 2 uur en dan werd hij ineens rustig.
BeeGee, Christian heeft ook zo'n tijd gehad in zijn 2de jaar, helemaal driftig en niet helemaal wakker maar toch ook niet echt in slaap. Schijnt een soort van slaapverlamming te zijn dat veel bij kinderen kan voorkomen. Als ik had geweten dat een koude kraan hielp had ik dat zeker gedaan, duurde soms wel 2 uur en dan werd hij ineens rustig.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen op deze hete zondag!
» Straf op kdv
» Vader vergeet dochter, en laat kindje dag in hete auto
» Hoe straf je je kind?
» luisteren en straf....
» Straf op kdv