Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad

Ga naar beneden

Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad  Empty Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad

Bericht  Jeanette wo 17 aug 2011 - 22:48

Zie NU.nl;

Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad
Laatste update: 18 augustus 2011 10:04 info .AMSTERDAM - Londen stoot - met behulp van wereldwijde interesse in Kate Middleton en ontwerper Alexander McQueen - New York van de troon als meest fashionable stad.

Foto: NU.nl/WeLikeFashion Volgens een trendanalyse van Global Language Monitor, gebaseerd op een systeem dat de frequentie van woorden en zinnen in print-, online en social media traceert, is Londen dé modehoofdstad van 2011.

Vooral de onderwerpen Alexander McQueen en Kate Middleton en haar modekeuzes scoorden hoog, zo meldt Telegraph.

"We zien wat twee sterren voor impact kunnen hebben op een wereldwijde ranglijst. Onze cijfers laten zien dat de aanwezigheid van McQueen en Middleton hebben gezorgd dat Londen nu boven New York uittorent", zo vertelt Bekka Payack van de Global Language Monitor.

Top-10

Na Londen en New York, staat Parijs op een derde plaats, gevolgd door Milaan en Los Angeles. Berlijn en Singapore komen voor het eerst sinds de lijst 8 jaar geleden in het leven werd geroepen in de top-10 voor.

Terecht?! Wat is jullie favo shop-hoofdstad?

Ik vind Londen ontzettend leuk om te shoppen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Barcelona. Maar misschien komt dat ook omdat ik het als stad ook leuker vind.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad  Empty Re: Londen is 's werelds nieuwe modehoofdstad

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 23:08

Ik denk dat ze niet perse shopstad bedoelen maar meer het aanzien van mode. (grootte van fashionweek, wat wordt er qua mode allemaal georganiseerd, wat gebeurd er op mode en ontwerp gebied etc.).

Qua shopstad zijn mijn favoriete Londen en Stockholm. Volgend jaar zomer ga ik naar New York.. Ben erg benieuwd hoe ik dat ga ervaren op shopgebied Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: