Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindermishandeling of schattig?

+14
Sterre
Jeanette
smooch
Paper Crown
Caro
loura
Mamsie
Monte
Arwyn
Tazz
Liadan
Rush
girli
TukTuk
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kindermishandeling of schattig? - Pagina 2 Empty Re: Kindermishandeling of schattig?

Bericht  TukTuk wo 17 aug 2011 - 21:39

Caro schreef:Eerder de hele opvoeding die aan dat kind wordt gegeven baart me zorgen. Uiteraard hoor ik alleen vanuit de media wat ze zeggen, maar schijnbaar mag het kind precies doen wat zelf wil omdat dat goed is voor haar eigen ontwikkeling. Verder schijnt ze toch wel een draakje te zijn die nauwelijks te handhaven is en heeft ze een kledingkast waar je u tegen zegt.

Ik krijg het idee dat ze maar wat doen met dat kind, dat ze de weg volledig kwijt zijn. En dat zijn ze volgens mij over hun eigen leven ook met dat hele scientology gebeuren maar dat kind is er de dupe van.

Kan me niet indenken dat dat nu een leuke, volwassen meid wordt.
+1!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindermishandeling of schattig? - Pagina 2 Empty Re: Kindermishandeling of schattig?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 21:39

Die kerk vind ik maar raar. Zo mocht Katie volgens die kerk niet gillen tijdens het baren en mochten haar ouders pas weken erna het kindje zien.

Ik vind Tom maar eng, sleurt Katie overal in mee en ze is door hem in aanraking gekomen met die weirdo kerk.
Tom klaagt ook Jan en alleman om de haverklap aan voor vaak onzinnige dingen. Hij is creepy en zeker na die actie bij Oprah op de bank helemaal. Iedereen lachen in het publiek, blijkbaar vonden zij het lollig zal wel typisch iets amerikaans zijn aangezien ze om alles keihard lopen te joelen cheers

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 17 aug 2011 - 22:19

Ik vind het werkelijk te idioot voor woorden. En wie heeft bedacht dat ze een goede smaak heeft? Ik vind Suri echt geen mooi kind.. maar die kleding die ze schijnbaar zelf 'mag' aantrekken.. maakt dr nog lelijker dan ze is. En dan die Katie te pas en te onpas roepen: 'Als Suri zegt dat ik dat moet aandoen,dan doe ik dat.. want ze heeft zo'n goede smaak..' alsjeblieft zeg laat me niet lachen.. Die Katie heeft geen carriere, Tom is ook een beetje geweest dus Suri is de paradepaartje van de Cruise-jes.. just to be in the picture.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  smooch wo 17 aug 2011 - 22:27

AngelNyn schreef:
Caro schreef:Eerder de hele opvoeding die aan dat kind wordt gegeven baart me zorgen. Uiteraard hoor ik alleen vanuit de media wat ze zeggen, maar schijnbaar mag het kind precies doen wat zelf wil omdat dat goed is voor haar eigen ontwikkeling. Verder schijnt ze toch wel een draakje te zijn die nauwelijks te handhaven is en heeft ze een kledingkast waar je u tegen zegt.

Ik krijg het idee dat ze maar wat doen met dat kind, dat ze de weg volledig kwijt zijn. En dat zijn ze volgens mij over hun eigen leven ook met dat hele scientology gebeuren maar dat kind is er de dupe van.

Kan me niet indenken dat dat nu een leuke, volwassen meid wordt.
+1!

Eens!
Ze lijkt me echt zo'n verpest en verwend kind. Als je google op haar naam zie je bijna alleen maar foto's van haar met hakken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Jeanette wo 17 aug 2011 - 22:29

Ik vind het ook niet kunnen. Gaat toch net iets te ver..

Zelf had ik op die leeftijd ook hakschoentjes en dat waren mijn 'mina-schoentjes' I love you . Maar die mocht ik alleen aan binnenshuis en met verkleden enzo.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:31

Naast dat ik het zo lelijk vind zo'n mupske op hakken, kan ik het mijzelf ook maar moeilijk inbeelden dat er serieus winkel zijn die dat soort schoenen in die maatjes verkopen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:32

Ik vind het niet per se kindermishandeling, maar ik vind het wel bizar dat een moeder haar dochter al zo jong op zulke hakken laat lopen.

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 17 aug 2011 - 22:48

Punk'd schreef:Naast dat ik het zo lelijk vind zo'n mupske op hakken, kan ik het mijzelf ook maar moeilijk inbeelden dat er serieus winkel zijn die dat soort schoenen in die maatjes verkopen :P

Die worden natuurlijk speciaal voor haar gemaakt. :P
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Sterre wo 17 aug 2011 - 22:54

Het wordt echt zo'n mini-me van haar moeder zo! Ik vind het ook te vroeg en totaal overbodig. Naast dat het slecht is vind ik dat een kind lekker kind moet kunnen zijn, naar mijn mening kan je op hakken niet zo lekker klimmen/in plassen stampen/voetballen/rennen/hinkelen als op goede gympies Mad

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  TukTuk wo 17 aug 2011 - 22:56

Sterre schreef:Het wordt echt zo'n mini-me van haar moeder zo! Ik vind het ook te vroeg en totaal overbodig. Naast dat het slecht is vind ik dat een kind lekker kind moet kunnen zijn, naar mijn mening kan je op hakken niet zo lekker klimmen/in plassen stampen/voetballen/rennen/hinkelen als op goede gympies Mad

Idd, zelfs op het strand loopt ze op hakken :shock:
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Salander wo 17 aug 2011 - 22:58

Kindermishandeling vind ik een zwaar woord, maar vind het gewoon slecht en zielig hoe ze opgevoed wordt: geen grenzen, als een modepop worden aangekleed met hakken en make up. Continu worden heen en weer gesleept als papa en mama weer eens voor een film of iets dergelijks op reis moeten, voortdurend om het een of ander in the picture staan. Denk dat ze daar later veel problemen mee gaat krijgen...

Laatst aangepast door Salander op wo 17 aug 2011 - 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 22:58

Daar verbaasde ik me ook al over, loopt vast lekker zo al wegzakkend :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 23:03

Ik begin onderhand sterkt te geloven dat Tom idd niet vruchtbaar is zoals ooit werd gezegd. Had allang een 2e kind verwacht en idd Suri is net een soort assocoire (hoe schrijf je dat?).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:13

Caribbeanlover schreef:Ik begin onderhand sterkt te geloven dat Tom idd niet vruchtbaar is zoals ooit werd gezegd. Had allang een 2e kind verwacht en idd Suri is net een soort assocoire (hoe schrijf je dat?).
Jij bent toch ook niet onvruchtbaar? Jij wil persé geen kinderen en misschien willen zij er persé maar 1. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:40

Ik vind het geen kindermishandeling, zo'n groot woord maar wat dan wel?.. Hmm ik weet niet hoor, maar als je je dochter zo kleedt als een 'volwassen vrouw' en dat ze dan geen kleding draagt wat bij d'r leeftijd hoort, dan lijkt het net of er een stukje 'jeugd' wordt overgeslagen. Het lijkt me niet echt gezond voor de ontwikkeling van zowel het lichaam als geest. Alsof ze niet écht kind kan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 3:43

Laat dat kind lekker een kind zijn, in plaats van een mini volwassene.

Gast
Gast

Bericht  Caroow do 18 aug 2011 - 3:48

Pippa schreef:Laat dat kind lekker een kind zijn, in plaats van een mini volwassene.

Het meisje word geleerd zich te kleden als een volwassene, ze hadden beter een eenzame buurvrouw kunnen adopteren om zich op uit te leven.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 4:22

Ik ben werkelijk heel benieuwd hoe zij zich als tiener gaat kleden. De fashion-fase heeft ze immers al gehad.. :o

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 18 aug 2011 - 4:53

Youandi schreef:Ik ben werkelijk heel benieuwd hoe zij zich als tiener gaat kleden. De fashion-fase heeft ze immers al gehad.. :o

In Granny dresses!

Kindermishandeling of schattig? - Pagina 2 GrannyDress

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Susan do 18 aug 2011 - 5:00

Ik vind de kleren niet zo ouwelijk hoor, hooguit die rode jas. Het zijn de schoenen die het ouwelijk maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lynn_ do 18 aug 2011 - 5:58

Ik vind het ook helemaal niks. Het ziet er volwassen en 'raar' uit. Het klopt gewoon niet. En daarbij is het natuurlijk hartstikke slecht (er van uit gaande dat ze met regelmaat hakken draagt).
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 18 aug 2011 - 6:22

Ik durf niet te beoordelen of het 'slecht' is. Als ze het afwisselt met lage schoenen, en ik heb gezien dat ze die ook draagt, dan zal het qua gezondheid best meevallen. Haar voeten wennen dan niet aan één stand, dus dat zal niet echt schadelijk zijn, lijkt me.

Ik loop vanaf mijn elfde ook geregeld op hakken, maar heb nergens last van. En nee, dat waren geen queeny-hakjes..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: