Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten

+8
keverke26
Nijntje
Annemie
Darius
ekjir@M
meisjesmama
Printje
duckie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten - Pagina 2 Empty Re: verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten

Bericht  loesje za 20 aug 2011 - 6:35

als ze last heeft van groene snot dan kan er een infectie zijn en dan moet ze antibiotica hebben heeft ze dat niet dan komt het vanzelf weer goed aldus mijn huisarts.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten - Pagina 2 Empty Re: verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten

Bericht  duckie za 20 aug 2011 - 10:53

groene snot heeft ze wel gehad en nu is het weer gewoon wit/gelig zeg maar... af en toe nog een beetje groen... verder geen koorts, het hoogste vandaag gemeten was vanochtend 37.5 en daarna alleen maar wat minder.... verder toch maar vanavond nog bisolvon druppels gehaald dus ben benieuwd. hebben t idee dat de loopneus wel wat minder word maar dat ze nog wel steeds blijft hoesten... soms lijkt het net of ze dr in blijft, tenminste dat klinkt snachts zo eng, hopen dat de bisolvon gauw aanslaat

bedankt voor alle adviezen idd
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Mida4you za 20 aug 2011 - 22:33

Dit is heel herkenbaar. Mijn dochtertje is bijna 1 maand erg verkouden geweest. Groene snot, heel veel hoesten met name 's nachts totdat ze er bijna in bleef hangen. Dus heb ik haar een paar keer in de nacht een slokje water gegeven. Ze had er geen koorts bij maar dit ging dag in en dag uit. Toen ben ik toch maar naar de dokter geweest. De dokter zei ook, zolang ze alleen verkouden is en geen koorts o.i.d. heeft dan moet het toch vanzelf weer overgaan. Mijn dochtertje is uiteindelijk 3 maanden super verkouden geweest en toen is het langzaam afgezakt. De dokter zei ook dat dit te maken heeft omdat ze het afweersysteem aan het opbouwen zijn. Ik zal je dus niet al te veel zorgen maken.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: