Luuf tegen hoesten?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Luuf tegen hoesten?
Hoi hoi
Net zoals heel veel kindjes hebben we hier ook een klein zeehondje rondlopen, meneer hoest zoveel dat strakjes ook zijn eten weer terug kwam. Nu zegt mijn moeder datik hem moet insmeren met Luuf maar ik vraag me af of dat werkelijk wel helpt. Luuf is toch voor de verkoudheid?
Iemand nog andere goede tips? Ik ben een slechte moeder voor zieke kindjes hahaha kan daar zo slecht tegen als mijn mannetje niet lekker is.
Net zoals heel veel kindjes hebben we hier ook een klein zeehondje rondlopen, meneer hoest zoveel dat strakjes ook zijn eten weer terug kwam. Nu zegt mijn moeder datik hem moet insmeren met Luuf maar ik vraag me af of dat werkelijk wel helpt. Luuf is toch voor de verkoudheid?
Iemand nog andere goede tips? Ik ben een slechte moeder voor zieke kindjes hahaha kan daar zo slecht tegen als mijn mannetje niet lekker is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Luuf tegen hoesten?
Ben ook benieuwd naar andere tips, ons manneke is ook flink verkouden, veel hoesten, slijm, benauwd en koorts. Zelf gebruiken wij luuf, neusspray en soms een zetpil bij koorts.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Luuf helpt zeker ook tegen hoesten.. Ook een gesnipperd uitje naast t bedje helpt tegen de hoestprikkel
Gast- Gast
Oke dank je wel...dan gaan we daar ook eens mee aan de slag, strakjes ook maar weer even uien halen.
Wij gebruiken trouwns ook de druppels van VSM maar merk nog maar weinig effect helaas. Pff was de winter met al die ziektes maar alweer voorbij
Wij gebruiken trouwns ook de druppels van VSM maar merk nog maar weinig effect helaas. Pff was de winter met al die ziektes maar alweer voorbij
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind dat zo zielig, als hij in zo'n hoestbui zit komt hij er maar moeilijk uit. Gelukkig dat s nu zich wat beter voelt, hoelang heeft het bij hem geduurd?
Printje- Lady Post-a-lot
Oh en even geen melk geven of vla!
Hij werd zaterdag ziek en op donderdag ging t gelukkig veel beterder, nog af en toe wat hoesten maar dat is te verwaarlozen!
Hij werd zaterdag ziek en op donderdag ging t gelukkig veel beterder, nog af en toe wat hoesten maar dat is te verwaarlozen!
Gast- Gast
Het was ook mijn eigen domme schuld trouwens hoor, hij had zelf iets anders maar wilde graag wat drink yoghurt van mij...en daarna ging het mis. Dom mens dat ik ook ben!
Printje- Lady Post-a-lot
hahaha ja maar ik wist dat goed! Ik krijg daar zelf namelijk ook altijd zo'n last van met het hoesten enz. Melk maakt natuurlijk heel veel slijm aan maar ik dacht ach die paar slokjes maar daarna ging eht meteen mis.
Printje- Lady Post-a-lot
Speciale voor kinderen neem ik aan? Ik heb nu dan VSM maar voor mijn gevoel doet het niet veel.Snoepy87 schreef:En daro hoessiroop helpt ook goed!
Printje- Lady Post-a-lot
Oke dank je wel, dan ga ik die eens proberen. Strakjes maar eventjes gaan halen..hey wat jammer ff naar het winkelcentrum
Printje- Lady Post-a-lot
Hier is het nog droog en volgens buienradar blijft dan nog..maar r ligt lekker te slapen dus we blijven nog lekker hier, hopelijk nog zeker een uur hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Hier slaapt meneer nog steeds niet.. ben bang dat het er dan ook niet meer van gaat komen.
Gast- Gast
Wij gebruik(t)en gewoon tijm siroop die je bij de drogist/apotheek halen kunt.
Ook kreeg hij wel eens tussikind van vsm.
Neusspray is altijd handig. Lekker warm douchen zodat het lekker stoomt helpt voor het slapen gaan nog wel eens.
Worden de longen en luchtwegen wat vochtiger van
Ook kreeg hij wel eens tussikind van vsm.
Neusspray is altijd handig. Lekker warm douchen zodat het lekker stoomt helpt voor het slapen gaan nog wel eens.
Worden de longen en luchtwegen wat vochtiger van
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Beterschap! Hier hoesten ze nog een beetje, gelukkig niet meer die vervelende zeehondenblaf.
Gast- Gast
Hier ook een hoestertje. Ben pas geleden ook begonnen met de druppels van VSM, maar die deden erg weinig. Toen op advies van de HA overgegaan op Bisolvon Kind. Dat werkt wel aardig, al blijft ze nog wel hoesten. Het is gelukkig wel minder erg.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Heb vanmiddag Daro hoestsiroop gekocht, hem net in badje gedaan en lekker ingesmeerd met Luuf. Merk wel dat hij echt niet lekker is hij huilt nu nog en hij huilt normaal nooit als hij naar bedje moet.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» verkouden en luuf.... ----> wanneer naar huisarts? Nu ook hoesten
» Allergisch voor Luuf?
» hoesten
» Hoesten
» Hoesten in bed
» Allergisch voor Luuf?
» hoesten