Liegen over leeftijd bij entree etc.
+14
Merai
Printje
blondje1313
Susan
LotteK
Darius
M@niek
Spring
Coco
Monnie
Michje1985
Thunder
Tania
Flower_L
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Liegen over leeftijd bij entree etc.
Susan, wat vind je daar niet eerlijk aan dan? Vind je op leeftijd eerlijker?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben daar ook eerlijk in, kijk als het nu maar enkele dagen zou schelen maar echt weken/maanden zou ik echt niet durven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er zeker niet voor maar kan me voorstellen dat je het doet als je kind er nog niks van meekrijgt. Later vind ik het sowieso not done omdat je je kind leert dat liegen mag als het je geld oplevert.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
blondje1313 schreef:Susan, wat vind je daar niet eerlijk aan dan? Vind je op leeftijd eerlijker?
Als je een lange peuter hebt betaal je de volle mep, terwijl die waarschijnlijk echt nog niet in de achtbaan gaat of in een andere relatief enge attractie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Bewust liegen doe ik niet, maar ik heb zelf wel eens meegemaakt dat degene achter de kassa vroeg of ik al 16 was terwijl ik al 25 was, dat vond ik toen zo dom dat ik toen gewoon nee heb gezegd en er dus gratis in mocht.
Bij Plopsaland gaat het trouwens op lengte, kinderen kleiner dan 85 centimeter mogen gratis naar binnen, tussen de 85 centimeter en de 1 meter betaal je een gereduceerd tarief en boven de 1 meter betaal je de volle mep, dit in verband met attracties waar je wel of niet in mag. Ik ben er nog steeds niet over uit of ik dat nou eerlijk vind of niet.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo eerlijk...Een oud-collega van mij heeft 2 dochters die beiden groot voor hun leeftijd zijn, zijn dochter van 2 had de lengte van een 4 jarige. Kon die mooi betalen...
Gast- Gast
Vanaf welke leeftijd is Plopsaland leuk Susan?
Ik vind het overigens ook niet eerlijk om op lengte te doen, al kan ik er wel inkomen. Maar leeftijd vind ik toch iets logischer.
Ik vind het overigens ook niet eerlijk om op lengte te doen, al kan ik er wel inkomen. Maar leeftijd vind ik toch iets logischer.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Vanaf welke leeftijd is Plopsaland leuk Susan?
Ik ben nog niet in een park van Plopsaland geweest, maar in Plopsa Indoor Coevorden, dat is leuk vanaf anderhalf of zo. Er is een Bumba-speeltuin, een draaimolen met kikkers, een stoomcarrousel, live-shows, er lopen van die figuren rond van Studio 100. Op de website kun je zien wat er allemaal is.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha,ik heb het nog nooit gedaan. Ik ben nog niet in die situatie gekomen maar denk ook niet dat ik dat zal doen. Ze kunnen een leugen van mijn gezicht aflezen haha!Biancy schreef:Whaha, ik zie het al voor me. Moeders die hun kinderen in een reiswieg proppen.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Susan schreef:
Ik ben nog niet in een park van Plopsaland geweest, maar in Plopsa Indoor Coevorden, dat is leuk vanaf anderhalf of zo. Er is een Bumba-speeltuin, een draaimolen met kikkers, een stoomcarrousel, live-shows, er lopen van die figuren rond van Studio 100. Op de website kun je zien wat er allemaal is.
Oh ja, ik bedoelde ook die in Coevorden. Lijkt mij erg leuk voor de kinderen, maar nu nog net wat te jong naar mijn idee. Misschien in de winter. Het ziet er iig leuk uit.
Coco- Ratel
Het zou niet eens in me op komen om er over te liegen. Het valt direct op als ik lieg haha.
MamaJ&R- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11
Nois schreef:Susan schreef:
Oh ja, ik bedoelde ook die in Coevorden. Lijkt mij erg leuk voor de kinderen, maar nu nog net wat te jong naar mijn idee. Misschien in de winter. Het ziet er iig leuk uit.
Wij zijn 2 een maandje terug geweest Joey was toen 1. Kreeg het 2e kaartje gratis, dus vond het wel leuk om even te kijken. Ik vind dat het vanaf het moment dat ze goed kunnen lopen enzo echt wel leuk is.
Gast- Gast
Laat maar, ik dacht dat het over ballorig ging ipv plopsa.
Coevorden is voor ons ook wel een uurtje of 2-3 reizen, dus daar wachten we maar even mee tot ze nog maar 1 keer slapen en iets ouder zijn. Zag dat er een center parcs in de buurt was en aangezien wij in december altijd een weekendje weg gaan lijkt mij dat een goede combinatie.
Coevorden is voor ons ook wel een uurtje of 2-3 reizen, dus daar wachten we maar even mee tot ze nog maar 1 keer slapen en iets ouder zijn. Zag dat er een center parcs in de buurt was en aangezien wij in december altijd een weekendje weg gaan lijkt mij dat een goede combinatie.
Laatst aangepast door Nois op wo 17 aug 2011 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
Susan schreef:blondje1313 schreef:Susan, wat vind je daar niet eerlijk aan dan? Vind je op leeftijd eerlijker?
Als je een lange peuter hebt betaal je de volle mep, terwijl die waarschijnlijk echt nog niet in de achtbaan gaat of in een andere relatief enge attractie.
Precies dat vind ik ook het is een rare manier van entree vragen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Op zich kan een baby zich er ook al wel vermaken, de glijbanen in dat Bumba-speeltuintje zijn voor Yrsa bijvoorbeeld al veel te laag en totaal geen uitdaging, die zijn echt voor piepkleine kindjes, maar toen ze net een jaar was had ze het altijd na 20 minuten alweer gezien in de speeltuin en ik had geen zin om ruim twee uur heen en ruim twee uur terug te rijden als ze het in minder dan een half uur zat zou zijn. Daarbij vond ik haar voor de rest van de attracties nog wel te klein.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn zusje en ik moesten een keer van mijn ouders ver weg van de receptie van een hotel blijven terwijl zij incheckten. Tot 12 jaar mochten kinderen namelijk gratis bij de ouders op de kamer. Ik was al veertien en mijn zusje twaalf, maar mijn ouders wilden voor dat ene nachtje overnachten op weg naar de wintersport liever de kosten van een extra kamer besparen.
Het lukte, maar eigenlijk hebben we niet lekker geslapen omdat de extra bedden te smal waren omdat ze niet berekend waren op kinderen ouder dan twaalf...
Het lukte, maar eigenlijk hebben we niet lekker geslapen omdat de extra bedden te smal waren omdat ze niet berekend waren op kinderen ouder dan twaalf...
Kiara- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nav wat is dan jong/ normale leeftijd /oud volgens jullie?
» Veel liegen - HELP!
» Tot welke leeftijd
» Leeftijd
» Doe je ook een gecorrigeerde leeftijd als....
» Veel liegen - HELP!
» Tot welke leeftijd
» Leeftijd
» Doe je ook een gecorrigeerde leeftijd als....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: