Wie trouwt mijn zoon
+28
*Lookie*
yellow
Middleme
ExpressoB
Minx
eigenwijs
Zininzon
dolfijntje24
lieke89
Bay
Jezzie
Lejow
Didi
Lady Starstruck
Nora
Arwyn
Lovely
Lenthe
Julia
Shanna
loura
Silver
Siem
Niekske
Sweety
Jeanette
love
Sorella
32 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wie trouwt mijn zoon
Ik vind Ingrid dan wel de leukste moeder. Betrokken maar niet zo krengig als Anneke.
Hilbert is gewoon een eikel en een droogkloot, kat uit de boom kijken oké maar een beetje gentelman mag ook wel. Ze komen tenslotte voor jou!
Lars kan ik me aansluiten bij de mening van Lenthe. Hij heeft het alleen maar over het sexy lichaam. Niet spontaan, leuk goeie gesprekken, nee sexy lichaam en sexy lichaam na.
En over de rest heb ik geen mening, waarom moeten er zulke rare figuren mee doen met zo'n programma?
maar het is wel een leuk leedvermaak programma
Hilbert is gewoon een eikel en een droogkloot, kat uit de boom kijken oké maar een beetje gentelman mag ook wel. Ze komen tenslotte voor jou!
Lars kan ik me aansluiten bij de mening van Lenthe. Hij heeft het alleen maar over het sexy lichaam. Niet spontaan, leuk goeie gesprekken, nee sexy lichaam en sexy lichaam na.
En over de rest heb ik geen mening, waarom moeten er zulke rare figuren mee doen met zo'n programma?
maar het is wel een leuk leedvermaak programma
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Birgit schreef:Arubian schreef:Wat een walgelijk mannetje die Elmer...
Ik heb het einde niet gezien, waarom is hij walgelijk?
Ja gewoon ik weet het niet haha de manier waarop hij praat en doet en die rare humor van hem,
heb het idee dat die meiden hem ook niet echt geweldig vinden behalve die Illona.
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Arubian schreef:Birgit schreef:Arubian schreef:Wat een walgelijk mannetje die Elmer...
Ik heb het einde niet gezien, waarom is hij walgelijk?
Ja gewoon ik weet het niet haha de manier waarop hij praat en doet en die rare humor van hem,
heb het idee dat die meiden hem ook niet echt geweldig vinden behalve die Illona.
Jij bedoelt denk ik Hilbert? Ik vind 'm ook heel vreemd met die rare opmerkingen iedere keer, vreemde humor.
Gast- Gast
Yvaine schreef:Dat idee heb ik ook. Die moeder is trouwens ook vervelend. Volgens mij is zij meer op zoek naar een serveerster dan een schoondochter.Nora schreef:Ik vond Lars eerst de leukste jongen, maar hij wordt toch wel minder. Hij wil alleen van bil gaan volgens mij.
Hij is een beetje een geilaard vind ik... Ik vind het ook raar dat als je een soort van date hebt dat je dan lingerie gaat passen.. Ik zou dat echt niet doen. Alleen maar zodat hij haar lijf kan checken. Beetje triest, ik zou dat echt een afknapper vinden.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kijk het braaf iedere week, vind het echt een leuk programma. Mijn mening is onveranderd; Tim is de leukste! Zo jammer dat hij homo is
Gast- Gast
Oooh, ik zit nu te kijken en ik wil die moeder van Elmer echt door de tv trekken. Wat een k.utwijf. En waarom komt hij niet genoeg voor zichzelf op?
Toch vind ik het stiekem een leuk programma
Toch vind ik het stiekem een leuk programma
Gast- Gast
Ik zat vanmiddag even te kijken naar hoe oud die jongens zijn. Ik keek toen de aflevering terug van vorige week. En die moeders verbieden gewoon hun zoons tussen de vrouwen te slapen. Wat nou als ze dat zelf willen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Ik zat vanmiddag even te kijken naar hoe oud die jongens zijn. Ik keek toen de aflevering terug van vorige week. En die moeders verbieden gewoon hun zoons tussen de vrouwen te slapen. Wat nou als ze dat zelf willen.
Dat snap ik ook niet. Ik vind het sowieso allemaal mama's kindjes. Zo'n kerel zou ik echt niet willen!
Gast- Gast
Hebben jullie ineens ook geen beeld meer? tijdens de reclame van nikkon..... was het geluid ineens weg, en beeld ook zwart... :o
*edit* hij doet het weer
*edit* hij doet het weer
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 21 sep 2011 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
weet eigenlijk niet van allemaal meer hoe oud ze zijn maar eind 20 toch? en die jeroen 35 ofzo
Wat een vreselijke moeder die Anneke, walgelijk!
Wat een vreselijke moeder die Anneke, walgelijk!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Tea-Leaf schreef:Fairytale schreef:Ik zat vanmiddag even te kijken naar hoe oud die jongens zijn. Ik keek toen de aflevering terug van vorige week. En die moeders verbieden gewoon hun zoons tussen de vrouwen te slapen. Wat nou als ze dat zelf willen.
Dat snap ik ook niet. Ik vind het sowieso allemaal mama's kindjes. Zo'n kerel zou ik echt niet willen!
haha nee
mijn exbaas die is nu 41 en zijn moeder is 81 en die bellen elke dag, meerdere keren per dag
alles overlegd hij met zijn moeder
hij is laatst met haar op vakantie geweest
zijn vrouw wil er niks van weten, die kan het niet uitstaan, maja ze moet ermee dealen
Volgens de site is elmer 31, lars 27, tim 23, hilbert 28 en jeroen 34
maar dan nog als je een van deze zoons trouwt weet je zeker dat je een schoonloeder hebt.
maar dan nog als je een van deze zoons trouwt weet je zeker dat je een schoonloeder hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:maar dan nog als je een van deze zoons trouwt weet je zeker dat je een schoonloeder hebt.
Dat denk ik ook ja. Brrr.
Gast- Gast
Ik wil slapen weh weh weh jankwijf! Het is toch niet elke avond.
ExpressoB schreef:Ik wil slapen weh weh weh jankwijf! Het is toch niet elke avond.
+1!!! dat is een schoonheks!
Die moeder van Lars (en lars ook) is wel leuk!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
ja leuke gozer
omg ik heb mijn knuffel nog niet gehad vandaag
heb je die verdient dan? haha vond ik wel goede opmerking
omg ik heb mijn knuffel nog niet gehad vandaag
heb je die verdient dan? haha vond ik wel goede opmerking
Ucch bah die Hilbert is echt verschrikkelijk.
En de moeder van Jeroen.,. die jongen wordt gewoon totaal klein gehouden. Sneu zeg
En de moeder van Jeroen.,. die jongen wordt gewoon totaal klein gehouden. Sneu zeg
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zeg nog steeds: Doe mij Tim & moeder maar! Helaas is hij nog steeds homo Ik weet al wel waar ik mn haar ga laten knippen
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Ik zeg nog steeds: Doe mij Tim & moeder maar! Helaas is hij nog steeds homo Ik weet al wel waar ik mn haar ga laten knippen
Haha jaa en die moeder is ook zo leuk., Gezellig!
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Amazzonia schreef:Ik zeg nog steeds: Doe mij Tim & moeder maar! Helaas is hij nog steeds homo Ik weet al wel waar ik mn haar ga laten knippen
hoop je hem er nog vanaf te kunnen helpen? ik moet de aflevering van gisteren nog kijken, heb pas net die van vorige week gezien. Ik heb zwaar respect voor die meiden die bij elmer en hilbert logeren, dat ze nog niet gillend weggerend zijn bij zulke schoonmoeders!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik vind Tim + moeder ook de leukste. De andere moeders krijg ik de kriebels van, en die ene zoon ook (weet zn naam zo even niet, maar die zo klein gehouden wordt..)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Ik ben het eens met amazonia: Tim en moeder zijn echt heel leuk!!!
Ben benieuwd hoe het volgende week afloopt met Jeroen en de psycholoog en ik zag dat die balletdanseres ook een psycholoog op bezoek krijgt.
Volgens mij was Jelmer (en die meiden ook trouwens) erg dronken! Vond het wel grappig haha.
Die Hilbert vind ik echt niet leuk.
Ben benieuwd hoe het volgende week afloopt met Jeroen en de psycholoog en ik zag dat die balletdanseres ook een psycholoog op bezoek krijgt.
Volgens mij was Jelmer (en die meiden ook trouwens) erg dronken! Vond het wel grappig haha.
Gast- Gast
Yvaine schreef:Ik ben het eens met amazonia: Tim en moeder zijn echt heel leuk!!!
Jeroen werd in eens woedend gisteren bij de psych. Haha ik wist niet wat ik zag.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Haha, ja dat had ik ook niet verwacht.
Ik snap die moeder ook niet over dat klein houden. "Misschien dat 'ie daardoor wat minder zelfstandig is"
Wat minder... Die jongen is helemaal niet zelfstandig.
Ik snap die moeder ook niet over dat klein houden. "Misschien dat 'ie daardoor wat minder zelfstandig is"
Wat minder... Die jongen is helemaal niet zelfstandig.
Gast- Gast
Volgens mij is Jeroen ook niet helemaal 100%, als ik het even zo mag zeggen. Ik weet niet, hij heeft een vreemde houding over zich. Ik vind hem zielig en snap zijn moeder daarom ook wel weer een beetje, ik weet niet of hij wel helemaal zelfstandig zou kunnen functioneren.
Maar idd, als je zo klein wordt gehouden, wordt het er niet makkelijker op.
Maar idd, als je zo klein wordt gehouden, wordt het er niet makkelijker op.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wie trouwt mijn zoon
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!