Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie trouwt mijn zoon

+28
*Lookie*
yellow
Middleme
ExpressoB
Minx
eigenwijs
Zininzon
dolfijntje24
lieke89
Bay
Jezzie
Lejow
Didi
Lady Starstruck
Nora
Arwyn
Lovely
Lenthe
Julia
Shanna
loura
Silver
Siem
Niekske
Sweety
Jeanette
love
Sorella
32 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wie trouwt mijn zoon - Pagina 2 Empty Re: Wie trouwt mijn zoon

Bericht  Niekske vr 2 sep 2011 - 3:33

Lenthe schreef:Waar kun je het terugkijken? Ik kan het nergens vinden op rtlgemist.nl

ik ook niet, maar als via rtl a-z het programma opzoekt en daarop klikt, kom je bij de uitzendingen
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lenthe vr 2 sep 2011 - 3:39

Niekske schreef:
Lenthe schreef:Waar kun je het terugkijken? Ik kan het nergens vinden op rtlgemist.nl

ik ook niet, maar als via rtl a-z het programma opzoekt en daarop klikt, kom je bij de uitzendingen
Thanks!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Lovely vr 2 sep 2011 - 6:42

Dit programma riep echt plaatsvervangende schaamte bij me op.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Arwyn vr 2 sep 2011 - 6:48

Die laatste jongen die in de horeca werkt vond ik echt vreselijk. 'We hebben een kamer geregeld samen met je moeder, geen probleem toch?' 'Nee, dat wil ik niet!'. Kom op zeg, je woont nog bij mama thuis maar dat vind je vreselijk?? Blijf er dan ook niet wonen..
Ik vond hem erg vol van zichzelf terwijl hij daar in mijn ogen niet echt reden voor heeft..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Silver wo 7 sep 2011 - 8:15

wie kijkt? Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  love wo 7 sep 2011 - 8:25

Ik kijk!!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 8:38

750 mannen!!!! Dat is echt wel heel erg veel, zou hij als gigolo gewerkt hebben ofzo?
ik vind trouwens die hilbert maar een gluiperd.. en bij die (jeroen heet hij volgens mij, iig die moeder nam die meiden mee om bruidsjurken te passen Laughing ) moest ik denken aan marcel in boer zoekt vrouw :P

Gast
Gast

Bericht  Silver wo 7 sep 2011 - 9:01

Misschien is zoete lieve gerritje toch niet zo zoet. Haha..
Ik wist totdat ik het las niet dat demi iets van een man had.. Maar vnavond opgelet en toch wel een zware stem voor een vrouw..
Hilbert vind ik maar raar, ook wat het logeren van de meiden betreft, hij wil ze niet in huis?! Dan maar een camper voor huis, en toch wel die seksuele belangen? Right! Sorry dat was nastukje...:p
En ik weet zijn naam niet, maar ik vind hem ook op marcel van bzv lijken.. Haha, wat stilte en verlegenheid betreft...
Over de rest heb ik niets zoveel te zeggen, ja Elmer (heet ie zo)heeft een kreng van een moeder. Blij dat ik niet zo'n nare schoonmoeder heb....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Nora wo 7 sep 2011 - 21:00

Wat ik niet zo goed snap aan het programma, is dat een aantal van die moeders zeggen: ja het wordt tijd om uit huis te gaan.
Maar je kan toch ook uit huis, zonder vriendin, een leuke kamer/appartementje zoeken. Dan komen die vriendinnen wellicht ook sneller, zonder schoonmoeder elke keer om de hoek.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Arwyn do 8 sep 2011 - 0:28

Ik vind die Hilbert echt triest..
Zo opschepperig over dat hij elke maandag zoveel drinkt dat hij dinsdag een kater heeft, ontzettend slechte, niet leuke humor.. Bah, nee, ik vind hem echt 3 keer niks!

En Gerrit.. Ieuw! Dat er 750 mannen zijn geweest die met hem naar bed wilden! :shock:
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  loura do 8 sep 2011 - 1:09

Ik stoor me aan die balletdanseres moeder... Ik denk niet dat iemand ooit goed genoeg is voor haar zoon. Negatief mens die haar zin wilt doordrijven. Verder vind ik haar zoon wel weer een leuke jongen, jammer dus van zn moeder Wink

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 2:17

Arwyn schreef:Ik vind die Hilbert echt triest..
Zo opschepperig over dat hij elke maandag zoveel drinkt dat hij dinsdag een kater heeft, ontzettend slechte, niet leuke humor.. Bah, nee, ik vind hem echt 3 keer niks!

En Gerrit.. Ieuw! Dat er 750 mannen zijn geweest die met hem naar bed wilden! :shock:

Die humor van Hilbert is te fout gewoon. Die opmerking over oefenen voor kinderen... :shock: De vrouwen waren ook bijna in shock, haha!

En Gerrit is een broer van Nathalie, met de tattoo's, volgens mn zusje. zelf heb ik dat net gehoord ofzo, maar ze lijken idd wel erg op elkaar. Zij heeft ook meegedaan aan Take me out, dus echt een aandachtstrekker, en die Gerrit al helemaal, vreselijk...

En Elmer, ik vind zijn tattoo heel fout.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck do 8 sep 2011 - 5:09

Stiekem moet ik wel ontzettend lachen om Hilbert. Hij is nou niet bepaald tactisch te noemen. Dat siert hem aan de ene kant wel. Toen mijn vriend die balletdanser zag schrok hij. Hij vond haar eng laughcry
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Didi do 8 sep 2011 - 6:19

Gerrit met z'n 750 bedpartners haha, ik kan het me bijna niet voorstellen. Maar volgens mij zag ik 'm van de week ook voorbij komen
bij de audities van X-Cherso.

En die ene moeder ( die ballerina ) is echt een verschrikking, wat een naar mens is dat. Haar mening steeds door te drukken, en ik vond haar
ook niet echt bepaald vriendelijk over Demi. Kan me voorstellen dat haar zoon nog geen vriendin heeft, ik zou ook heel hard wegrennen met zo'n schoonmoeder, brrr.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 8:29

Didi schreef:Gerrit met z'n 750 bedpartners haha, ik kan het me bijna niet voorstellen. Maar volgens mij zag ik 'm van de week ook voorbij komen
bij de audities van X-Cherso.

En die ene moeder ( die ballerina ) is echt een verschrikking, wat een naar mens is dat. Haar mening steeds door te drukken, en ik vond haar
ook niet echt bepaald vriendelijk over Demi. Kan me voorstellen dat haar zoon nog geen vriendin heeft, ik zou ook heel hard wegrennen met zo'n schoonmoeder, brrr.

Hij was inderdaad bij x - cherso en volgens mij heeft hij ook al eens zangauditie gedaan bij een of ander programma

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 8 sep 2011 - 20:56

Ik vind het echt een dom programma!
Vind die gasten lelijk en die moeders vervelend! En die ene gast met die tattoo, net of hij ieder moment uit elkaar kan vallen haha, wat een lelijk ding!

Zo, tot zover de vooroordelen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jeanette do 8 sep 2011 - 21:48

loura schreef:Ik stoor me aan die balletdanseres moeder... Ik denk niet dat iemand ooit goed genoeg is voor haar zoon. Negatief mens die haar zin wilt doordrijven. Verder vind ik haar zoon wel weer een leuke jongen, jammer dus van zn moeder Wink

Ja, ik zou bij zo'n schoonmoeder heel hard weg rennen! :shock: En dan op het laatst dat hij zegt dat alle moeders altijd gelijk hebben. Wat een afknapper! Volgens mij is het echt een moederskindje.

En die Gerrit, gatverdamme!! Met 750 personen gedaan. Ja, daar zou iedereen op afknappen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:34

Gerrit is een slettebak: http://www.rtl.nl/xl/#/u/91ff67e1-b459-4408-9dac-38b0425623bc/

Gast
Gast

Bericht  Jeanette zo 11 sep 2011 - 2:47

Tea-Leaf schreef:Gerrit is een slettebak: http://www.rtl.nl/xl/#/u/91ff67e1-b459-4408-9dac-38b0425623bc/

Ja, zag het gisteren ook! Damn, wat een figuur zeg en dan bij het andere programma de schijn ophouden. Volgens mij is hij gewoon aandachtsgeil.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  loura zo 11 sep 2011 - 21:44

Ja gatver die Gerrit wilt echt aandacht en bekend worden anders doe je niet mee aan verschillende programma's. Alsof je zo nog serieus genomen kan worden
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jezzie zo 11 sep 2011 - 21:46

Nora schreef:Wat ik niet zo goed snap aan het programma, is dat een aantal van die moeders zeggen: ja het wordt tijd om uit huis te gaan.
Maar je kan toch ook uit huis, zonder vriendin, een leuke kamer/appartementje zoeken. Dan komen die vriendinnen wellicht ook sneller, zonder schoonmoeder elke keer om de hoek.

Dat lijkt mij ook.
Maar die moeders zijn natuurlijk bang, dat hun zoon niet voor zichzelf kan zorgen.
Daar heeft hij een vriendin voor nodig!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Niekske ma 12 sep 2011 - 1:34

In de meeste gevallen zit zoonlief enorm bij mama onder de duim. Hoe die moeders ook over hun zoons praten 'nee dat vind hij vast niks' en 'ja maar hij wil wel kinderen, dus dit meisje is wel te oud voor hem', vreselijk! Alsof het kleine kinderen zijn... nja, zijn ze ook wel een beetje eigenlijk smile wel vermakelijk programma moet ik zeggen, haha!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Bay di 13 sep 2011 - 3:05

Heb zondag voor het eerst een stukje gezien en die moeder van Elmar lijkt mij echt vreselijk.
Echt een schoonloeder
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  lieke89 wo 14 sep 2011 - 5:26

Niekske schreef:In de meeste gevallen zit zoonlief enorm bij mama onder de duim. Hoe die moeders ook over hun zoons praten 'nee dat vind hij vast niks' en 'ja maar hij wil wel kinderen, dus dit meisje is wel te oud voor hem', vreselijk! Alsof het kleine kinderen zijn... nja, zijn ze ook wel een beetje eigenlijk smile wel vermakelijk programma moet ik zeggen, haha!

Doet me denken aan dat stukje waar die verlegen man (Jeroen geloof ik) een vrouw moest wegsturen. Toen moest hij vertellen waarom ze weg moest wist hij 1 dingetje op te noemen en liep toen vast waarna hij naar moeders keerde en zij antwoorde dat dat vrouwtje zijn type niet was Laughing
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  dolfijntje24 wo 14 sep 2011 - 6:47

Zilver* schreef:Heb zondag voor het eerst een stukje gezien en die moeder van Elmar lijkt mij echt vreselijk.
Echt een schoonloeder

Elmar zelf lijkt me ook een watje. En die moeder is idd vreselijk.Die stem alleen al.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud