Wie trouwt mijn zoon
+28
*Lookie*
yellow
Middleme
ExpressoB
Minx
eigenwijs
Zininzon
dolfijntje24
lieke89
Bay
Jezzie
Lejow
Didi
Lady Starstruck
Nora
Arwyn
Lovely
Lenthe
Julia
Shanna
loura
Silver
Siem
Niekske
Sweety
Jeanette
love
Sorella
32 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wie trouwt mijn zoon
Wat een blunder trouwens van Hilbert. Tsja, hoe heette die andere ook alweer? Man, wat is hij ongeinteresseerd. En Melanie had wel gelijk laat hem eerst eens lekker voor zichzelf kiezen.
En dan nog Elmer die koos idd voor zijn moeder. Pfff, wat is die ring mooi! Wat een domme reactie van die moeder. Het zijn allebei nog kleine kinderen.
En Jeroen dan hoe die twee elkaar kustte. Jeroen die heeft ze in ieder geval niet helemaal op een rijtje wat een kind nog.
En dan nog Elmer die koos idd voor zijn moeder. Pfff, wat is die ring mooi! Wat een domme reactie van die moeder. Het zijn allebei nog kleine kinderen.
En Jeroen dan hoe die twee elkaar kustte. Jeroen die heeft ze in ieder geval niet helemaal op een rijtje wat een kind nog.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
En Jeroen dan hoe die twee elkaar kustte. Jeroen die heeft ze in ieder geval niet helemaal op een rijtje wat een kind nog. [/quote]
hahaha ja hij moet nog een hoop leren en of die gozer ooit zal veranderen... ik vond de jurk van tanja niet echt geslaagd moet ik zeggen
ik zou geen dag met die jeroen op stap kunnen, wat een drol van een vent zeg haha
hahaha ja hij moet nog een hoop leren en of die gozer ooit zal veranderen... ik vond de jurk van tanja niet echt geslaagd moet ik zeggen
ik zou geen dag met die jeroen op stap kunnen, wat een drol van een vent zeg haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, wat een aflevering!
Wel jammer dat ze geen reactie van Madelon lieten zien, want die was volgens mij erg geschokt toen Elmer voor z'n moeder koos.
Wel jammer dat ze geen reactie van Madelon lieten zien, want die was volgens mij erg geschokt toen Elmer voor z'n moeder koos.
Gast- Gast
Wat heb ik weer kunnen lachen gisteren. En inderdaad, dat haar! Alsof ze flinke tegenwind had gehad
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Yvaine schreef:Haha, wat een aflevering!
Daar was ik ook wel benieuwd naar inderdaad!
Waarschijnlijk is een groot deel opgezet, want 1 kiest voor zijn moeder, 1 wordt afgewezen... Alles zat er wel in...
Gast- Gast
Ik vond het een stom programma, en het einde al dan nie nog raarder...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een prut programma zeg! Ik heb het een paar keer gezien en gisteren een stukje, maar wat gemaakt allemaal.
Gast- Gast
Pippa schreef:Wat een prut programma zeg! Ik heb het een paar keer gezien en gisteren een stukje, maar wat gemaakt allemaal.
Eens.. blijft er 1 meisje over, moet je alsnog kiezen tussen dat meisje en je moeder.. En dan nog voor je moeder kiezen ook, of voor het meisje kiezen en gedumpt worden.
Waar is dan het hele programma voor nodig geweest.....
Lejow- Lady Post-a-lot
Yvaine schreef:Haha, wat een aflevering!
Verbaasd me niet, heb ergens gelezen dat Elmer het deed voor de 'fame' en na dit programma tv-aanbiedingen krijgt.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:Yvaine schreef:Haha, wat een aflevering!
Verbaasd me niet, heb ergens gelezen dat Elmer het deed voor de 'fame' en na dit programma tv-aanbiedingen krijgt.
Brrrr griezel.. die hoef ik echt niet met zijn harses en lelijke tattoo op tv te zien hoor
Lejow- Lady Post-a-lot
Oasis schreef:Yvaine schreef:Haha, wat een aflevering!
Hij heeft ook al mee gedaan aan Take me out. Van horen zeggen heb ik begrepen dat hij meteen weggestemt werd toen hij vertelde ook wel eens p.o.rn.o sites te maken.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Vond het wel een vermakelijk programma. Vooral die moeder van Elmer....kots!
Maar idd het haar van Miranda en dan de droge opmerking van Robert je hebt je extra mooi gemaakt...
Maar idd het haar van Miranda en dan de droge opmerking van Robert je hebt je extra mooi gemaakt...
Bay- Prater
Brrr, Elmer en z'n 'mammie'...Wat een vreselijk mens is dat toch.
Ik vond de moeder van Tim ook niet echt leuk reageren. Dat ze een voorkeur had voor die andere jongen is nog tot daar aan toe,
maar ze zat zo zuur te kijken toen Tim echt voor Michael koos. Vond ik wel een beetje sneu voor 'm.
Ik vond de moeder van Tim ook niet echt leuk reageren. Dat ze een voorkeur had voor die andere jongen is nog tot daar aan toe,
maar ze zat zo zuur te kijken toen Tim echt voor Michael koos. Vond ik wel een beetje sneu voor 'm.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Elmer is echt net zo erg als z'n mammie. Als ik Madelon was, zou ik echt een gat in de lucht springen dat ik daar aan ben ontsnapt, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Elmer is echt net zo erg als z'n mammie. Als ik Madelon was, zou ik echt een gat in de lucht springen dat ik daar aan ben ontsnapt, haha.
Nou inderdaad. Mijn idee. Ik dacht gelijk wees blij dat je van zo iemand af bent. Zij hoeft zich zeker niet te schamen.
dolfijntje24- Prater
Tim en Michael zijn alweer uit elkaar.
Michel was veeeel leuker!
De andere 2 zijn nog wel samen.
Bay- Prater
Ik hoop dat ze dan ook over tijd komen met een aflevering hoe het nu met ze gaat.
Dat mis ik echt soms bij sommige programma`s!
Dat mis ik echt soms bij sommige programma`s!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Zilver* schreef:Tim en Michael zijn alweer uit elkaar.
waar heb je dat gevonden?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Summerlovin schreef:Zilver* schreef:Tim en Michael zijn alweer uit elkaar.
waar heb je dat gevonden?
Was vandaag bij rtlboulevard! Enne, Michel is inderdaad leuker Zag hem vandaag in Rotterdam lopen!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Zilver* schreef:Tim en Michael zijn alweer uit elkaar.
He hoe weet jij dat?!!! oh aha, nou lekker rap gegaan dan, weet niet wanneer het programma is opgenomen.
Toen met de bachelor was het ook heel snel over.
Ja vond die michel een leuke gozer maar pastte volgens mij niet bij Tim.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik snap het einde niet helemaal, ben ik nu dom
Hij moet kiezen tussen zn moeder en een vrouw. Wat is dat nou voor keus?
Als je voor je moeder kiest dan wil je niet meer met die vrouw dagen en als je voor de vrouw kiest ga je spontaan met haar trouwens/bij haar wonen?
Vind het maar raar en niet realistisch.
Als je voor je moeder kiest dan wil je niet meer met die vrouw dagen en als je voor de vrouw kiest ga je spontaan met haar trouwens/bij haar wonen?
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nora schreef:Ik snap het einde niet helemaal, ben ik nu dom
Nee, ze trouwen niet meteen met elkaar. Maar dat betekent dat ze afstand gaan nemen van hun moeder en met de vrouw een relatie aangaan. Het is meer symbolisch.
dolfijntje24- Prater
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Wie trouwt mijn zoon
» Foto's van mijn zoon.
» Mijn zoon is al aan het wisselen!
» Mijn zoon luistert de laatste dagen totaal niet
» Ecrits trouwt vandaag!
» Foto's van mijn zoon.