DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Nou wat stom inderdaad, konden ze het niet gewoon bij 1 film houden? Waarom 3??Alex schreef:Storm, het is inderdaad hetzelfde verhaal (vervolg op deel 1 dus), maar dan met een andere actrice die Paige speelt. En in deel 3 is er weer een andere prins. Echt stom.
Gast- Gast
Zonde, Rush
Ik wil helemaal losgaan op de H&M site ... ik hoop dat dat over een tijdje weer kan.
Ik wil helemaal losgaan op de H&M site ... ik hoop dat dat over een tijdje weer kan.
Gast- Gast
Hahaha, z`n ex heeft er misbruik van gemaakt en daar heeft hij een behoorlijke klap van gehad.
Ik betaal dus lekker alles zelf en als hij iets wil betalen dan neem ik dan wel aan, omdat hij het dan zelf wil.
Z`n ex pikte gewoon geld en kneep hem helemaal uit.
Ik betaal dus lekker alles zelf en als hij iets wil betalen dan neem ik dan wel aan, omdat hij het dan zelf wil.
Z`n ex pikte gewoon geld en kneep hem helemaal uit.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ziezo, ik heb de keuken opgeruimd en afgewassen. Nu nog even 'apotheekje spelen' en dan naar bed.
Truste meiden!
Truste meiden!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga ook naar bed, ik ben helemaal snotterig en ik voel me alles behalve goed.
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
Gast- Gast
Truste Sjaantje! Hoop dat je een betere nacht hebt nu!
Edit: En ook truste voor Storm!
Edit: En ook truste voor Storm!
Gast- Gast
WTF! :S..
Weer een jong iemand overleden
Weer een jong iemand overleden
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh jeetje Burn ... wie is er overleden?
Stuit, ben je nog aan het kijken naar de film? Wie is Ed Volkos ook alweer (die de borg van Connie heeft betaald)??
Stuit, ben je nog aan het kijken naar de film? Wie is Ed Volkos ook alweer (die de borg van Connie heeft betaald)??
Gast- Gast
Nou nee..
Het is een zoon van vrienden van m'n ouders, is gehandicapt..
Ze hadden vandaag fietstocht, hij fietste ook mee.. Mn ouders hadden ze nog ingehaald op de fiets..
Komen ze aan op het eindpunt, staat iemand ze op te wachten met.. Heb je het al gehoord?
*** is overleden.. Dat kan niet! Zegt papa.. Ik heb hem net nog ingehaald..
Hij moest plassen onderweg, heeft een rustig plekje opgezocht, en heeft daar.. een hartstilstand gehad!
Pffff! Waarom mocht hij nou niet zoveel geluk hebben als m'n vader?
Het is een zoon van vrienden van m'n ouders, is gehandicapt..
Ze hadden vandaag fietstocht, hij fietste ook mee.. Mn ouders hadden ze nog ingehaald op de fiets..
Komen ze aan op het eindpunt, staat iemand ze op te wachten met.. Heb je het al gehoord?
*** is overleden.. Dat kan niet! Zegt papa.. Ik heb hem net nog ingehaald..
Hij moest plassen onderweg, heeft een rustig plekje opgezocht, en heeft daar.. een hartstilstand gehad!
Pffff! Waarom mocht hij nou niet zoveel geluk hebben als m'n vader?
Burn- Lady Post-a-lot
Wow... daar ben je toch even stil van, zo snel als dat kan gaan... Ik weet even niet zo goed wat ik daarop zou moeten zeggen, sterkte...
Gast- Gast
Nou +1 idd. Wat verschrikkelijk.Maple schreef:Wow... daar ben je toch even stil van, zo snel als dat kan gaan... Ik weet even niet zo goed wat ik daarop zou moeten zeggen, sterkte...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
M'n ouders zijn nu ook echt ff onder de indruk..
Het is hier dooodstil in huis..
Scheelt me dan wel weer een gesprek met m'n moeder, maar toch..
Het is hier dooodstil in huis..
Scheelt me dan wel weer een gesprek met m'n moeder, maar toch..
Burn- Lady Post-a-lot
:'( mijn vriend is Boos. Ik had gezegd dat ik zondag wel alleen naar mijn moeder ging(zondag jarig) Ik dacht dat hij niet mee wilde, zo suf enzo bij mijn moeder de hele dag/avond zitten. Nu zegt hij: hadden ook uiteten kunnen gaan, ik zeg nou ik wil sowieso naar mijn moeder.
Ik dacht dus voor hem! en dat vind hij blijkbaar niet leuk. Een ander voorstel gedaan en uitgelegd blabla.. nee hij is echt pissig *whats app*
Ik dacht dus voor hem! en dat vind hij blijkbaar niet leuk. Een ander voorstel gedaan en uitgelegd blabla.. nee hij is echt pissig *whats app*
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik kan me voorstellen dat je vriend het niet leuk vindt dat je voor hem denkt, EB. Volgende keer toch maar even overleggen.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik kan me voorstellen dat je vriend het niet leuk vindt dat je voor hem denkt, EB. Volgende keer toch maar even overleggen.
:-(:-( nu zit ik er zo mee, heb nog geprobeerd zijn gedachte te veranderd maar niet gelukt. Hopelijk trekt hij snel bij maar hij kan heel lang boos blijven.
die doritos sweet chilli pepper, brand me de bek uit:P
Alex schreef:Oh jeetje Burn ... wie is er overleden?
uhh haar broer was dat volgens mij
Gast- Gast
Kun je niet tegen hem zeggen dat je dacht dat hij niet mee wilde en dat je het voortaan met hem zal overleggen in plaats van voor hem te denken en sorry zeggen? Hopelijk trekt hij snel bij. Ik ken het wel hoor, mijn man is ook superkoppig.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Alex schreef:Oh jeetje Burn ... wie is er overleden?
Oh ja, tnx! Ik dacht het al, maar wist het niet meer zeker.
Gast- Gast
Alex schreef:Stuiterbal schreef:Alex schreef:Oh jeetje Burn ... wie is er overleden?
Oh ja, tnx! Ik dacht het al, maar wist het niet meer zeker.
Gast- Gast
Alex schreef:Kun je niet tegen hem zeggen dat je dacht dat hij niet mee wilde en dat je het voortaan met hem zal overleggen in plaats van voor hem te denken en sorry zeggen? Hopelijk trekt hij snel bij. Ik ken het wel hoor, mijn man is ook superkoppig.
Ja, dat heb ik dus gezegd en dat ik inderdaad ook even met hem had kunnen overleggen. Ik wil graag iets leuks doen op mijn verjaardag en echt vieren en dat ik niet wist of hij zondag niks te doen had.
Sorry werkt bij hem niet. Met rust laten en hopen dat hij bijtrekt:S:S
echt? pfff kan ik echt vet mee zitten en we zijn nu niet eens bij elkaar
En ze krijgt maar 2 jaar! Echt bizar!
Burn, hoe oud was die jongen eigenlijk geworden? Ik zit er steeds aan te denken ... zo bizar dat hij het ene moment nog op de fiets zit en het andere moment dood is. En wat voor handicap had hij?
Burn, hoe oud was die jongen eigenlijk geworden? Ik zit er steeds aan te denken ... zo bizar dat hij het ene moment nog op de fiets zit en het andere moment dood is. En wat voor handicap had hij?
Gast- Gast
Ja m'n ouders, maar vooral m'n vader is er ook echt van onder de indruk!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: