DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Rush schreef:Ja Expresso, hij wil sowieso een Ster op het erf hebben staan, hoe dan ook.
Haha mijn vriend ook en ik geef hem groot gelijk
Goede avond trouwens
Gast- Gast
Rush schreef:Daarom, schrik niet.
Expresso, ik zei al tegen hem, als we ooit een zoontje krijgen noemen we hem wel Ben.z, maar dat ziet hij dan weer niet zitten
OMG neeeeeeeeeeee hahahahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha Alina, ik heb er echt niks mee. Liever een ster in m`n ruit, dan op de motorkap.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm, hij kan het betalen. Ik ook wel, daar niet van, maar ik vind het gewoon zonde geld, dat heb ik er niet voor over.
Ik wil ook wel graag een dikke Audi voor de deur en dat kan ik ook wel betalen, maar ik vind het gewoon erg zonde.
Ik wil ook wel graag een dikke Audi voor de deur en dat kan ik ook wel betalen, maar ik vind het gewoon erg zonde.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha Alina, ik heb er echt niks mee. Liever een ster in m`n ruit, dan op de motorkap.
Tsss En die ster moet ook altijd recht staan he dat weet je vast ook wel
Gast- Gast
Is de film leuk Alex? zijn ze er al achter wie haar creditcard leeg rooft?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alles moet recht en gepoetst en blinkend schoon. Ik mag niet eens met m`n voetjes op het dashboard, want daar zit cockpitspray op en dan komen en vlekken. Die je overigens zo weer wegpoetst, maar het mag dus niet.Alina schreef:Rush schreef:Hahaha Alina, ik heb er echt niks mee. Liever een ster in m`n ruit, dan op de motorkap.
Rush- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Is de film leuk Alex? zijn ze er al achter wie haar creditcard leeg rooft?
Ik heb die film al zo vaak gezien. Maar voor de verandering maar weer opgezet !
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Is de film leuk Alex? zijn ze er al achter wie haar creditcard leeg rooft?
Ja, het is een goede film. Het is echt ongelooflijk wat die vrouw allemaal doet met Michelle's creditcard. Ze weten dat zij erachter zit, maar ze is er vandoor, dus ze hebben haar nog niet kunnen pakken.
Gast- Gast
Ik kijk The Prince and Me deel 2, maar wat een zoetsappige film is dat zeg, mijn tanden rotten er zowat van weg.
Gast- Gast
Ja Storm, hij dus nu inmiddels ook. Hij wil ook graag sparen natuurlijk en zo kan je niet zoveel sparen. Ik hoop dat hij een andere auto koopt, want dan staat er binnenkort mijn droomauto
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Alles moet recht en gepoetst en blinkend schoon. Ik mag niet eens met m`n voetjes op het dashboard, want daar zit cockpitspray op en dan komen en vlekken. Die je overigens zo weer wegpoetst, maar het mag dus niet.Alina schreef:Rush schreef:Hahaha Alina, ik heb er echt niks mee. Liever een ster in m`n ruit, dan op de motorkap.
Gelukkig mag ik wel met mijn voetjes op het dashboard, uiteraard blote voetjes.
Gast- Gast
Ik zit aan de achtertafel en kom er nu achter dat hier helemaal geen sfeerverlichting staat. Voor allemaal gezellige lampjes, maar als ik hier licht wil moet de 'bouwlamp' aan, de grote lamp aan het plafond dus. Hmmm..
Nu zit ik maar in het donker.
Nu zit ik maar in het donker.
Rush- Lady Post-a-lot
*Alina mag van haar vriend wel met haar voetjes op het dashboard, pleasssssseee?? *Alina schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Ik kijk The Prince and Me deel 2, maar wat een zoetsappige film is dat zeg, mijn tanden rotten er zowat van weg.
Ooh, die ging nog wel! Dan heb je deel 3 nog niet gezien. Ik vond het sowieso al niet leuk dat er een deel twee kwam met een andere Paige dan Julia Stiles.
Gast- Gast
Rush schreef:*Alina mag van haar vriend wel met haar voetjes op het dashboard, pleasssssseee?? *Alina schreef:
Gast- Gast
Oooo schei uit, ik vond deel 1 al erg genoeg maar ik ben te lui om weg te zappen. Ik snap die films niet eens, krijg telkens maar de helft mee. Is het telkens hetzelfde verhaal maar dan met andere actrices ofzo?Alex schreef:Storm schreef:Ik kijk The Prince and Me deel 2, maar wat een zoetsappige film is dat zeg, mijn tanden rotten er zowat van weg.
Ooh, die ging nog wel! Dan heb je deel 3 nog niet gezien. Ik vond het sowieso al niet leuk dat er een deel twee kwam met een andere Paige dan Julia Stiles.
Gast- Gast
Jaloers!Storm schreef:Mijn H&M bestelling wordt morgen bezorgd
Rush- Lady Post-a-lot
Jij mag niet klagen met een rijk vriendjeRush schreef:Jaloers!Storm schreef:Mijn H&M bestelling wordt morgen bezorgd
Gast- Gast
Storm, het is inderdaad hetzelfde verhaal (vervolg op deel 1 dus), maar dan met een andere actrice die Paige speelt. En in deel 3 is er weer een andere prins. Echt stom.
Gast- Gast
Hahahaha. True, maar ik maak er geen gebruik van, behalve als hij iets aanbiedt.Storm schreef:Jij mag niet klagen met een rijk vriendjeRush schreef:Jaloers!Storm schreef:Mijn H&M bestelling wordt morgen bezorgd
En helaas biedt hij nooit aan om m`n H&M bestelling te betalen
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: