DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Ik wil geen hapje! Zit vol van de ijsjes, ben nog steeds aan het trillen. Geen idee waarom. Misschien te weinig alcohol gehad gisteren
Gast- Gast
Goh je zou maar 3 weken vakantie hebben !!!!Maple schreef:Goh, je zou nog maar één dag hoeven te werken
Gast- Gast
Ik heb weekend! Zonet m`n 'nieuwe' ex-collega weer even ingewerkt en nu kan ik heerlijk gaan genieten!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goh je zou nog maar een aanrecht vol zooi hebben
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Reva schreef:Ik wil geen hapje! Zit vol van de ijsjes, ben nog steeds aan het trillen. Geen idee waarom. Misschien te weinig alcohol gehad gisteren
Jonguh!
Ik tril echt hoor Al tijdens t boodschappen doen, lijkt wel of mn hart ook wiebelt ofzo Voel me echt raar.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Goh je zou maar 3 weken vakantie hebben !!!!Maple schreef:Goh, je zou nog maar één dag hoeven te werken
Goh, je zou hierna nog maar 1,5 week moeten werken en dan lekker 2,5 week vrij hebben. En dan ben jij lekker alweer lang en breed an die arbeit
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Goh je zou nog maar een aanrecht vol zooi hebben
Oww die heb ik ook !
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Goh je zou maar 3 weken vakantie hebben !!!!Maple schreef:Goh, je zou nog maar één dag hoeven te werken
Goh, je zou hierna nog maar 1,5 week moeten werken en dan lekker 2,5 week vrij hebben. En dan ben jij lekker alweer lang en breed an die arbeit
Zwijg !
Gast- Gast
Neuh.Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Goh je zou maar 3 weken vakantie hebben !!!!Maple schreef:Goh, je zou nog maar één dag hoeven te werken
Zwijg !
Gast- Gast
Goh, je zou maar niks te doen hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
Maple schreef:Neuh.Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Goh je zou maar 3 weken vakantie hebben !!!!Maple schreef:Goh, je zou nog maar één dag hoeven te werken
Zwijg !
Talk to the hand !
Gast- Gast
Als jij mij komt helpen, help ik jou daarna!Stuiterbal schreef:Oww die heb ik ook !Sjaantje schreef:Goh je zou nog maar een aanrecht vol zooi hebben
Of in de WajongAlex schreef:Goh, je zou maar in de WW zitten.
Goh, je zou maar een baan hebben zonder vakantiedagen, zonder doorbetaling bij ziekte, zonder 13e maand, zonder vakantiegeld, zonder overuren en die baan ook nog een kwijtraken en geen recht hebben op wat voor vorm van uitkering/bijstand/watdanook of 1 of andere vorm van andere toeslagen
WIN IK?
WIN IK?
Gast- Gast
Goedenavond all!
Vanavond mijn nieuwe laarsjes opgehaald, gepast en nu ben ik verliefd. Plus ik heb een deel van mijn nieuwe kleding van H&M uit zijn verpakking gehaald en aangetrokken. Het is dat ik me bewust ben van het feit dat ik te dik ben, anders zou ik me nu verdomd sexy voelen.
Vanavond mijn nieuwe laarsjes opgehaald, gepast en nu ben ik verliefd. Plus ik heb een deel van mijn nieuwe kleding van H&M uit zijn verpakking gehaald en aangetrokken. Het is dat ik me bewust ben van het feit dat ik te dik ben, anders zou ik me nu verdomd sexy voelen.
Laatst aangepast door Maura op wo 17 aug 2011 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga m`n vriend achter het behang plakken.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat zijn jullie verder aan het doen?
Ik ben Identity Theft: The Michelle Brown Story aan het kijken op RTL 4.
En tijdens de reclame zap ik naar Net 5 voor Legally Blond 2.
Gast- Gast
Hoe waren zijn sollicitaties gegaan Maple? Ik heb er morgen 1tje.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Wat zijn jullie verder aan het doen?
Ik ben aan het whatsappen, legally blond aan het kijken en ben aan het proberen of mn boodschappen zichzelf opruimen als ik lang genoeg naar ze kijk.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: