DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil ook een van Ree meeting
Ahh toe PM, plaats de foto nog eens! Heb het gemist!
Ahh toe PM, plaats de foto nog eens! Heb het gemist!
Gast- Gast
PM, wow J krijgt goed te eten haha. En zo de foto`s bij elkaar zie ik wel verschillen
Gast- Gast
hoi ik ben marco 185 lief leuk gezellig eerlijk ik zoek een leuke meid /vrouw die van sporten eten films gezelligheid hou en die graag gemasseerd wil worden door mij met heerlijk warme olie kom msn dan ik hoop je snel te zien gr xxxx
Haha, die wilde vriendje met me worden. Heb hem niet geaccepteerd:P
Haha, die wilde vriendje met me worden. Heb hem niet geaccepteerd:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Whahahahhahahaha, misschien moet ik ze opgeven voor een reclame advertentie voor afslankpillen?Reva schreef:Hahahaha PM, tis net voor en na
Gast- Gast
Reva schreef:Tullow schreef:Reva schreef:Dit is S. denk ik!
Tullow, hoe gaat het met je?
Lief dat je het vraagt! ***
Pfff, ik kan me echt niet voorstellen hoe jij je moet voelen Zeker ook met je huis en de hond etc. Alleen iemand opeens al niet meer als vanzelfsprekend zien en bellen vond ik al vreselijk, laat staan al die dingen erbij en zo'n lang verleden samen. Knap dat je er zo over denkt, je moet uiteraard ook geen genoegen nemen met iemand die niet 100% achter zijn relatie met jou staat, maar dat maakt het gemis niet minder.
Dat is hoe ik er nu over denk. Morgenvroeg kan het ineens weer anders zijn, helaas..
Echt, de ene keer ben ik zo boos, de andere keer wil ik niets liever dan hem bellen. Ik word echt gek van mezelf.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb net bij de post een pakketje gekregen met een ingepakt boek van bol.com, met een leuke tekst erbij... ik weet alleen niet van wie
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik heb net bij de post een pakketje gekregen met een ingepakt boek van bol.com, met een leuke tekst erbij... ik weet alleen niet van wie
Haha, is het wel een leuk boek?
Wat staat er bij dan?
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Pippa schreef:Ik heb net bij de post een pakketje gekregen met een ingepakt boek van bol.com, met een leuke tekst erbij... ik weet alleen niet van wie
Wat staat er bij dan?
Ja, lijkt me wel een leuke boek!
"lieve Pippa, In afwachting van de volgende keer dat wij weer face-to-face kunnen kletsen, alvast nog een presentje voor je verjaardag voor vermaak tijdens deze wisselvallige zomerdagen, liefs.
Gast- Gast
Pippa schreef:Tullow schreef:Pippa schreef:Ik heb net bij de post een pakketje gekregen met een ingepakt boek van bol.com, met een leuke tekst erbij... ik weet alleen niet van wie
Wat staat er bij dan?
Ja, lijkt me wel een leuke boek!
"lieve Pippa, In afwachting van de volgende keer dat wij weer face-to-face kunnen kletsen, alvast nog een presentje voor je verjaardag voor vermaak tijdens deze wisselvallige zomerdagen, liefs.
Wel een leuke verrassing! Alleen nu moet je nog raden van wie
Tullow- Kletskop
Ik ben er weer even. En ik ga geen patatjes eten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Zit een beetje tv te kijken maar vind er niks aan. Zit te hopen dat mijn hoofdpijn weggaat.
Ben aan het msnen, oh ja en zit met een zonnebril op
Ben aan het msnen, oh ja en zit met een zonnebril op
Ik zou eigenlijk gezond gaan eten met gehakt, roerbakgroenten en mie, maar ik ga straks uit eten
Lekker wokken
Lekker wokken
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Eetsmakelijk SG
Ik zit melba toast te eten met huzarenslaatje en extra zaanse mayo.
Ga denk ik zo wat fruit nemen.
Ik zit melba toast te eten met huzarenslaatje en extra zaanse mayo.
Ga denk ik zo wat fruit nemen.
Ja, jammie dat heb ik al zo lang niet meer op
Ik zit hier nu trouwens heel charmant met een neusstrip op hahaha, die had ik maar eens gekocht bij de Action om te proberen. Ben alleen te ongeduldig om hem te laten zitten, maar ga het toch proberen
Ik zit hier nu trouwens heel charmant met een neusstrip op hahaha, die had ik maar eens gekocht bij de Action om te proberen. Ben alleen te ongeduldig om hem te laten zitten, maar ga het toch proberen
Tiana- Ratel
wat zijn dat voor neusstrips hoor er ook zoveel over maar waar het voor is ... geen idee :S
Gast- Gast
Die moet je nat maken en op je neus plakken en op laten drogen. Dan trek je het vuil uit je poriën.
Tiana- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: