DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Lily schreef:Dames ik ben nu een cadeau aan het bedenken voor m`n schoonzusje als ze bevallen is nja voor haar/de kleine. Bij T hebben we ze mini-nikes cadeau gedaan en ik had nu als idee om bij een meisje een armbandje cadeau te doen met naam maar nu wordt het een jongen. Wat zouden jullie cadeau geven?
kijk eens op yoursuprise.nl wij hebben laatst een tshirtje laten maken:-) (eigen ontwerp erop)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
veel plezier TD, hoor het wel
Expresso, dat kan ook maar zou niet weten wat ik erop zou moeten zetten. Hou die geboortetegel wel in m`n hoofd
Expresso, dat kan ook maar zou niet weten wat ik erop zou moeten zetten. Hou die geboortetegel wel in m`n hoofd
Gast- Gast
Ik ben er weer! Heb 3 kwartier in de wachtruimte gezeten en heb maar 5 minuten bij de anesthesist gezeten. Erg zonde van mijn tijd. Operatiedatum is nog steeds niet bekend, kan wel oktober worden ...
En ik mocht verder ook niet kiezen uit ruggenprik of algehele narcose, ik moet gewoon onder volledige narcose, er was niet eens discussie over mogelijk. Dus helemaal geweldig. Als het moet dan moet het, maar ik vind het allemaal maar lang duren.
En ik mocht verder ook niet kiezen uit ruggenprik of algehele narcose, ik moet gewoon onder volledige narcose, er was niet eens discussie over mogelijk. Dus helemaal geweldig. Als het moet dan moet het, maar ik vind het allemaal maar lang duren.
Gast- Gast
schandalig zeg zolang wachten voor die paar minuten. Ook slecht dat de datum nog niet bekend is, dat is toch gewoon jou inplannen :S
Gast- Gast
Ik was 5 juni bij de chirurg en we zijn nu ruim 2 maanden later. Volgens het opnamebureau zou het 8-10 weken duren, nou die zijn onderhand wel voorbij. Echt belachelijk, ik kan zo niks plannen.
Gast- Gast
'Ja mevrouw, wij hebben daar ook geen inzicht in en we weten niks meer dan u.' Bladiebladiebla. Ik sta in ieder geval nog niet eens op de voorlopige planning, dus het zou me echt niks verbazen als het echt pas oktober wordt.
Gast- Gast
Hooi!
Waar word je aan geopereerd Alex? En kan je ex het niet verkroppen dat het uit is Reva of wat? Is hij al lang zo vervelend?
Waar word je aan geopereerd Alex? En kan je ex het niet verkroppen dat het uit is Reva of wat? Is hij al lang zo vervelend?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, nou heb ik die navelbreuk al bijna 2 jaar, dus die paar maanden langer maakt dan ook niet uit, maar toch
Gast- Gast
Alex schreef:Ja, nou heb ik die navelbreuk al bijna 2 jaar, dus die paar maanden langer maakt dan ook niet uit, maar toch
Ah dat dus.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Toch wel vervelend dat het zo lang duurt, Alex.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Reva bah, niet leuk. Wat stuurde hij ongeveer? (als je het wilt vertellen)?
Alex, balen dat je zo lang moet wachten!
Alex, balen dat je zo lang moet wachten!
Gast- Gast
Ja, dat dus, Lavendel
Lotus, ik vind het ook wel vervelend. Ik heb ook gewoon echt last ervan, het doet pijn en ik keek echt uit naar eind augustus/begin september (wat al heel snel is!!) en dan gaat het nóg langer duren. Erg irritant.
Lotus, ik vind het ook wel vervelend. Ik heb ook gewoon echt last ervan, het doet pijn en ik keek echt uit naar eind augustus/begin september (wat al heel snel is!!) en dan gaat het nóg langer duren. Erg irritant.
Gast- Gast
Wel vervelend dat het zo lang duurt Alex , maar de anesthesist plant ook geen operaties in he, dat doet de afdeling waar jij onder valt met je navelbreuk. Tenminste in mijn ziekenhuis plande de orthopeed de operatie in.
Ik heb net boodschappen gedaan voor 6 euro :o. Heb bij de AH 2 zakken roerbakmix gekocht, een pond gemengd gehakt ( vind rundergehakt eigenlijk lekkerder, maar deze was in de bonus), een pak mie, optimel drink en een zak chips.
Ik heb net boodschappen gedaan voor 6 euro :o. Heb bij de AH 2 zakken roerbakmix gekocht, een pond gemengd gehakt ( vind rundergehakt eigenlijk lekkerder, maar deze was in de bonus), een pak mie, optimel drink en een zak chips.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik vind dat wachtlijsten in de zorg afgeschaft moeten worden.
Lotus- Ratel
Storm, ik vind je nieuwe avatar erg leuk maar ik moet er nog wel heel erg aan wennen. Ik denk steeds, wie is dat? Ow ja, dat is Storm.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
ik ben er zelf echt allang aan gewend. Maar fijn dat je 'm leuk vindt!Bimbam schreef:Storm, ik vind je nieuwe avatar erg leuk maar ik moet er nog wel heel erg aan wennen. Ik denk steeds, wie is dat? Ow ja, dat is Storm.
Gast- Gast
Stylegirl, ik weet dat de afdeling chirurgie mijn operatie in moet plannen, daarom ben ik ook bij het opnamebureau geweest om te vragen hoe de stand van zaken is.
Netjes hoor, voor 6 euro boodschappen! Lekker alles in de aanbieding gekocht?
Netjes hoor, voor 6 euro boodschappen! Lekker alles in de aanbieding gekocht?
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik vind dat wachtlijsten in de zorg afgeschaft moeten worden.
+1. Al denk ik niet dat het haalbaar is ...
Gast- Gast
Alex: Ja bijna alles was in de bonus , behalve de chips en de mie.
Maar op die afdeling konden ze je ook niet verder helpen? Dat is wel vervelend zeg !
Maar op die afdeling konden ze je ook niet verder helpen? Dat is wel vervelend zeg !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Alex schreef:Lotus schreef:Ik vind dat wachtlijsten in de zorg afgeschaft moeten worden.
+1. Al denk ik niet dat het haalbaar is ...
Dat denk ik ook niet hoor. Maar het zou toch fijn zijn als ze niet meer bestonden.
Lotus- Ratel
ja maar waarom moeten er hier in nederland zo`n lange wachtlijsten zijn en als je naar de buren gaat belgie bv dan ben je zo aan de beurt.
Gast- Gast
Lavendel schreef:Hooi!
Ja, al zeker 2/3 jaar, niet dagelijks hoor, eens in de zoveel maanden. Hij is gewoon gefrustreerd denk i
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: