DagCafé
+26
bolus26
Burn
TwistedAngel
Lavendel
Snoes
Erin
Joontjuh
Caroow
Spring
Bay
Tullow
Rush
Marin
ExpressoB
Chocolate Cookie
Lotus
Suus
Tiana
VeryCherry
Elsje
Raindrop
girli
Sjaantje
Qiara
Merai
Toet
30 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Storm blijf gewoon eerlijk ik denk dat je daarmee het meeste bereikt ! Wie weet is het wel helemaal niet eens zo'n ramp en dan loop jij je helemaal gek te maken nu !
Gast- Gast
Sterkte ermee, Storm!
Ik heb zin om 'n nagels te lakken, maar ik mag officieel geen nagellak op naar werk.... Maar mijn nagels zijn nu net wat langer aan het worden, en als ze lang worden en ik lak ze niet, ga ik bijten
Dilemma van niks na Storm d'r verhaal Denk dat ik ze donderdagavond wel lak, dan ben ik 4 toch dagen vrij.
En ik verveel me.
Ik heb zin om 'n nagels te lakken, maar ik mag officieel geen nagellak op naar werk.... Maar mijn nagels zijn nu net wat langer aan het worden, en als ze lang worden en ik lak ze niet, ga ik bijten
Dilemma van niks na Storm d'r verhaal Denk dat ik ze donderdagavond wel lak, dan ben ik 4 toch dagen vrij.
En ik verveel me.
Gast- Gast
Whaha dat maakt toch niks uit.Maple schreef:
En ik verveel me.
Gast- Gast
Ik ben nu echt weg, ik hoop dat de quotes verwijdert kunnen worden door jullie.
Doei dames!
Doei dames!
Gast- Gast
De mijne zijn verwijderd.
Byebye lieverd, tot snel!
Byebye lieverd, tot snel!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Doei Storm!
Ik ben Legally Blonde aan het kijken, ik vind dat zo'n geweldige film. Het is pas de 300ste keer dat ik hem kijk
Ik ben Legally Blonde aan het kijken, ik vind dat zo'n geweldige film. Het is pas de 300ste keer dat ik hem kijk
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben nu echt weg, ik hoop dat de quotes verwijdert kunnen worden door jullie.
Doei dames!
Natuurlijk. Gedaan!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Ik merk het Maple dat je je verveelt
Gast- Gast
Mijn zoon spoort niet. Ik heb bewijs en alles gefilmd en dat ga ik later TEGEN hem gebruiken op zijn bruiloft.....
Ik word de schoonloeder....
Ik word de schoonloeder....
Gast- Gast
Maple schreef:Stuiterbal schreef:Maple schreef:Stuiterbal schreef:Ik merk het Maple dat je je verveelt
Gast- Gast
Ik had vanavond eigenlijk mijn dochter moeten filmen, echt niet normaal hoe die tekeer ging
Gast- Gast
Alex schreef:Ik had vanavond eigenlijk mijn dochter moeten filmen, echt niet normaal hoe die tekeer ging
Misschien hangt het in de lucht ???
Gast- Gast
AAGGHH telefoondillema!!
ben vanacht op mijn mobiel gaan liggen (oud dingetje, dus niet heeeel erg) en nu is het scherm gebroken.. kan niets meer zien helaas.
Heb vanmorgen in een lade nog een oude mobiel gevonden, dus was vandaag gelukkig wel bereikbaar...
Maar nu naar de mobieleboer. Ik zou zo'n hippe mobiel (HTC of Samsung Galaxy) ook wel eens willen, incl internet natuurlijk!... Maarja dat gaat zoveel meer geld kosten dan dat ik eigenlijk heel erg twijfel!!!
ik kan natuurlijk oook gewoon mijn simonly abbo houden en een cheap mobieltje kopen....
zucht
ben vanacht op mijn mobiel gaan liggen (oud dingetje, dus niet heeeel erg) en nu is het scherm gebroken.. kan niets meer zien helaas.
Heb vanmorgen in een lade nog een oude mobiel gevonden, dus was vandaag gelukkig wel bereikbaar...
Maar nu naar de mobieleboer. Ik zou zo'n hippe mobiel (HTC of Samsung Galaxy) ook wel eens willen, incl internet natuurlijk!... Maarja dat gaat zoveel meer geld kosten dan dat ik eigenlijk heel erg twijfel!!!
ik kan natuurlijk oook gewoon mijn simonly abbo houden en een cheap mobieltje kopen....
zucht
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
En je wil waarschijnlijk ook een abonnement voor 1 jaar? Of voor 2 jaar? Want als je een abo van 2 jaar neemt kun je er nog best een leuk toestel bij krijgen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: