goede aanbieding? (pampers)
+19
Kat1980
Floor
Lejow
Liadan
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
kletskousje
Michje1985
Happydobby
Darius
Pien
blondje1313
SarahKey
Lala
Mamasapje
PiP
moepie
Mida4you
joyce0606
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: goede aanbieding? (pampers)
Nee, de wehkamp verzend pampers gratis!kletskousje schreef:Michje1985 schreef:Ik heb trouwens gisteravond nog pampers besteld via Wehkamp, rond 20.00 uur en ik heb ze nu al in huis! Met die bonnetjes van Lekker in het leven was ik maar 25,32 euro kwijt voor 4 pakken luiers, dat is 6,33 euro per pak!
En betaal je dan geen verzendkosten?
Gast- Gast
Aha, das een goede actie dus!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:
Ik vind de pampers veel beter, bij Kruidvat lekten ze er iedere keer doorheen, ookal verschoonde ik voor iedere voeding, dus om de 3 uur.
Wij hadden dit juist bij de Pampers altijd. Maar ik zou lekker van al die aanbiedingen profiteren en voorraadje is nooit weg. Toch?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ja, ik heb al een voorraadje, zijn nooit weg toch? Als ik zie hoeveel er op een dag doorheen gaan...Flip Fluitketel schreef:ProudMama schreef:
Ik vind de pampers veel beter, bij Kruidvat lekten ze er iedere keer doorheen, ookal verschoonde ik voor iedere voeding, dus om de 3 uur.
Wij hadden dit juist bij de Pampers altijd. Maar ik zou lekker van al die aanbiedingen profiteren en voorraadje is nooit weg. Toch?
En zolang er aanbiedingen zijn koop ik pampers, daarna over op Kruidvat nummer 2.
Gast- Gast
Bij de Albert Heijn XL winkels, 124 pampers voor 30 euro (geen idee of dit een goede aanbieding is haha)
(en ook friso melk nummer 2 of 3) 3.2 kilo voor 26 euro.
(en ook friso melk nummer 2 of 3) 3.2 kilo voor 26 euro.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Krijg je die bonnen sowieso als je bevallen bent? Of moet je je ergens voor opgeven ofzo.
Volgens mij is het met die lekker leven bonnen zo dat je moet worden uitgeloot, ofzo!
Zoiets heb ik eens gelezen!
En per pak Pampers zitten 56 luiers, Lejow, dus 3+1 gratis voor 30 euro resulteert in 224 luiers
Dan kan je dus wel degelijk beter zo'n aanbieding doen!
En flesvoeding (een open pak) mag niet langer dan een maand open zijn en gebruikt worden, dus ik weet niet hoe het zit met die 3.2 kilo-pakken!
En per pak Pampers zitten 56 luiers, Lejow, dus 3+1 gratis voor 30 euro resulteert in 224 luiers
En flesvoeding (een open pak) mag niet langer dan een maand open zijn en gebruikt worden, dus ik weet niet hoe het zit met die 3.2 kilo-pakken!
Gast- Gast
Parels schreef:Volgens mij is het met die lekker leven bonnen zo dat je moet worden uitgeloot, ofzo!
ik heb laatst new baby maat 1 gekocht daarin zitten inderdaad 56 stuks, maar daarbij heb ik ook maat 2 gekocht, daar zitten 48 stuks in (maat 3 zitten er 38 in een pak).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de Etos heb je nu 2 pakken etos luiers voor 12 euro!!!!
Normaal koop ik ook altijd pampers, maar dit vond ik toch wel het proberen waard.
Normaal koop ik ook altijd pampers, maar dit vond ik toch wel het proberen waard.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb Etos ook geprobeerd maar die vond ik heel stug en ontlasting ging er steeds langs.
Mijn man is pro pampers maar ik ben voor de kruidvat luiers, die waren ook best getest door Kassa.
Maar nu met die actie van Wehkamp baal ik ervan dat ik het nu pas weet, als ik het 1,5 maand geleden wist dan had ik al paar keer wat besteld, maar je betaald ook pas binnen 2 weken dus volgende week nog wat bestellen en de week erna denk ik ook nog 1x.
Al gaat L. nu langzaam denk ik voor zindelijkheid, maar dan kan ik die luiers bewaren voor R.
Mijn man is pro pampers maar ik ben voor de kruidvat luiers, die waren ook best getest door Kassa.
Maar nu met die actie van Wehkamp baal ik ervan dat ik het nu pas weet, als ik het 1,5 maand geleden wist dan had ik al paar keer wat besteld, maar je betaald ook pas binnen 2 weken dus volgende week nog wat bestellen en de week erna denk ik ook nog 1x.
Al gaat L. nu langzaam denk ik voor zindelijkheid, maar dan kan ik die luiers bewaren voor R.
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
Bij Wehkamp en Truus.nl zijn de pampers inmiddels niet meer in de aanbieding.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ik haal ze standaard bij de Aldi!
Goedkoop en goed!
Goedkoop en goed!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dan hebben denk ik gisteren en vandaag mensen massaal gekocht waardoor ze die prijs omhoog hebben gegooid. Jammer!
Michje1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 71
Punten : 84
Registratiedatum : 04-07-11
heeft de Aldi ook de new born maat of niet?Flower_L schreef:ik haal ze standaard bij de Aldi!
Goedkoop en goed!
Gast- Gast
Ik vind het een slechte actie, ik heb gister bij de c1000 4 pakken gekocht voor 20 euro (baby dry), ze waren 5 euro per stuk en new baby voor 4 euro.
En Pampers billendoekjes voor maar 1 euro, maar weet niet of dat bij elke c1000 is.
En Pampers billendoekjes voor maar 1 euro, maar weet niet of dat bij elke c1000 is.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=pampers
et voila!
ook bij de bas 2 voordeelpakken voor 20!
en nog meer winkels doen mee
elke week is er sowieso wel ergens pampers in de aanbieding, maar ala!
et voila!
ook bij de bas 2 voordeelpakken voor 20!
en nog meer winkels doen mee
elke week is er sowieso wel ergens pampers in de aanbieding, maar ala!
Gast- Gast
Aldi begint vanaf maatje 2 maar ik vind dat ze er al vrij snel in kunnen hoor.
Ik gebruik nu trouwens nog maatje 2 voor mijn dochter van 6 maanden en 7 kg. Maatje 3 is echt nog aan de grote kant. (van pampers)
Ik gebruik nu trouwens nog maatje 2 voor mijn dochter van 6 maanden en 7 kg. Maatje 3 is echt nog aan de grote kant. (van pampers)
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes
» pampers aanbieding
» Is dit een goede aanbieding?
» pampers aanbieding