Is dit een goede aanbieding?
+5
Blue flower
Laced
Catwoman79
Pien
Tummy
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit een goede aanbieding?
Hallo dames,
De aanbieding die nu loopt bij Prenatal: http://www.prenatal.nl/shop/jsp/white_content.jsp?co=promo/kinderwagen-actie, is dit een goede aanbieding? Of zijn er voortdurend dit soort aanbiedingen te vinden als je even afwacht?
Groetjes
Tummy
De aanbieding die nu loopt bij Prenatal: http://www.prenatal.nl/shop/jsp/white_content.jsp?co=promo/kinderwagen-actie, is dit een goede aanbieding? Of zijn er voortdurend dit soort aanbiedingen te vinden als je even afwacht?
Groetjes
Tummy
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
Re: Is dit een goede aanbieding?
Er is vaak een aanbieding... Naar mijn idee was prenatal wel altijd net wat duurder dan andere babyzaken. Maar kan het mis hebben hoor....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik moet zeggen dat ik het wel een mooie aanbieding vind.
Het ligt er aan welk merk je neemt, maar een gratis maxi-cosi of voetenzak erbij vind ik erg netjes
Het ligt er aan welk merk je neemt, maar een gratis maxi-cosi of voetenzak erbij vind ik erg netjes
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het geen bijzondere aanbieding. Ik heb ruim 3/4 maanden terug een nieuwe bugaboo gekocht bij de babydump en daar kreeg ik toendertijd een voetenzak en en een luiertas cadeau. Ik had al een luiertas, dus heb ipv de luiertas een parasol cadeau gekregen.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hier toevalig donderdag gebruik van gemaakt voor een bugaboo bee, ik vond het een goede aanbieding en op het moment waren zij de goedkoopste die het snelst konden leveren.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Babydump heeft vaak nog iets betere aanbiedingen, meestal standaard een maxi cosi + verzorgingstas erbij.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Thanks voor jullie reacties! Zit een beetje in dubio, omdat ik nog maar heel pril zwanger ben. Beetje vroeg om nu al te kopen, maar als het nou een echte goede aanbieding is...
Tummy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12
tweeling schreef:Babydump heeft vaak nog iets betere aanbiedingen, meestal standaard een maxi cosi + verzorgingstas erbij.
+1
In de 22 weken dat ik zwanger ben (en af en toe op babydump site kijk) is die actie al 2 of 3 keer geweest, dus je zou daar ook even op kunnen wachten. Maar als je het snel wilt hebben moet je het gewoon doen natuurlijk . Heb zelf de maxi cosi mura 3 besteld, en kreeg daar idd ook een maxicosi en luiertas bij.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Bij de babydump krijg je er volgens mij altijd een maxi cosi bij. Ik zie niet anders daar. Ik zou denk ik gewoon nog wachten, zoiets is er meestal wel.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
bij de baby-dump is die actie iig al vanaf dat ik zwanger ben van onze dochter, net als de box bij de babykamer!
Nu hebben we een kinderwagen gekocht met gratis maxi cosi + adapters en 10% korting.
Voor die 10% korting hebben we dus eigenlijk de voetenzak erbij!
Dit was bij Babyhuys, die heeft wel vaker 10% op het gehele assortiment. Dat is dan ook op de lopende acties.
Nu hebben we een kinderwagen gekocht met gratis maxi cosi + adapters en 10% korting.
Voor die 10% korting hebben we dus eigenlijk de voetenzak erbij!
Dit was bij Babyhuys, die heeft wel vaker 10% op het gehele assortiment. Dat is dan ook op de lopende acties.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes
» pampers aanbieding
» Is dit een goede aanbieding?
» goede aanbieding? (pampers)
» In de aanbieding!
» pampers aanbieding
» Is dit een goede aanbieding?