Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit een goede aanbieding?

+8
Fearie
Floor
lente
Snoes
Happydobby
Novalee
duckie
Katjing
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 2:55

Eigenlijk wilden wij een tweedehands kinderwagen kopen, hoewel ik daarover ook twijfels had omdat je geen garantie meer hebt en je niet precies weet wat mensen er allemaal mee gedaan hebben.
Helaas kan ik ook niet echt een geschikte vinden die een beetje in de buurt is. We willen denken we nu een maxi cosa mura 3 en we zagen bij babyhuys deze aanbieding:

http://www.babyhuyswebshop.nl/Maxi-Cosi-Mura-3-Intense-Red-incl-Reiswieg/nl/product/26428/

Is dus inclusief reiswieg (en regenkap, boodschappenmandje etc.) voor € 559,-

Hebben jullie nog tips waar ik anders tweedehands een kinderwagen zou kunnen kopen? Of juist misschien waarom ik dat beter niet kan doen?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 3:00

Of het een goede aanbieding is weet ik niet, ik heb geen idee meer wat wij ervoor hebben betaald. Wel kan ik je zeggen dat ik het een hele fijne wagen vind!
Wij hebben voor nieuw gekozen, o.a. om garantie, maar ook omdat hier waarschijnlijk wel meer dan.één kindje komt en ik het daardoor de investering wel waard vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  duckie do 4 okt 2012 - 3:02

wij hebben via MP een 2e hands gekocht... ik heb eerst in de winkels een aantal kinderwagens geprobeerd en ben toen via MP gaan kijken wie hem in de buurt aanbood...

zo hebben wij toen een bugaboo gekocht helemaal compleet met vanalles ed voor ik meen iets van 350 euro terwijl we in de winkel voor alles nieuw toen meer dan 1000 euro kwijt zouden zijn... het is natuurlijk een gok maar hier is het goed gegaan. eerst goed over en weer gemaild met de verkopers met allerlei vragen (rookvrij huisdiervrij ed) en toen zijn we wezen kijken en hebben uiteindelijk alles meegenomen. voordeel was dat ik alles kon wassen dus alles weer helemaal schoon en fris had..
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:06

Wij hebben de Mura 4 en hebben er meer voor betaald geloof ik, terwijl we hem tijdens de Mama Mazzel Dagen hebben gekocht en 15% korting hadden. Maar ik weet niet wat het prijsverschil is tussen de Mura 3 en Mura 4.

Ik zag van de week ergens een aanbieding van de Mura waarbij je een gratis Maxi Cosi autostoeltje kreeg. Even denken waar dat toch was scratch
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 3:08

Bij de prenatal krijg je er wel een gratis autostoeltje bij inderdaad, maar die is wel ook een maxi cosi duurder zeg maar!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 3:12

duckie schreef:wij hebben via MP een 2e hands gekocht... ik heb eerst in de winkels een aantal kinderwagens geprobeerd en ben toen via MP gaan kijken wie hem in de buurt aanbood...

zo hebben wij toen een bugaboo gekocht helemaal compleet met vanalles ed voor ik meen iets van 350 euro terwijl we in de winkel voor alles nieuw toen meer dan 1000 euro kwijt zouden zijn... het is natuurlijk een gok maar hier is het goed gegaan. eerst goed over en weer gemaild met de verkopers met allerlei vragen (rookvrij huisdiervrij ed) en toen zijn we wezen kijken en hebben uiteindelijk alles meegenomen. voordeel was dat ik alles kon wassen dus alles weer helemaal schoon en fris had..

Ja ik zit dus heel erg te twijfelen, die aanbieding duurt niet meer zo lang en is ook zolang de voorraad strekt terwijl er op marktplaats echt niets geschikts tussen staat op dit moment...
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  duckie do 4 okt 2012 - 3:14

Katjing schreef:
duckie schreef:wij hebben via MP een 2e hands gekocht... ik heb eerst in de winkels een aantal kinderwagens geprobeerd en ben toen via MP gaan kijken wie hem in de buurt aanbood...

zo hebben wij toen een bugaboo gekocht helemaal compleet met vanalles ed voor ik meen iets van 350 euro terwijl we in de winkel voor alles nieuw toen meer dan 1000 euro kwijt zouden zijn... het is natuurlijk een gok maar hier is het goed gegaan. eerst goed over en weer gemaild met de verkopers met allerlei vragen (rookvrij huisdiervrij ed) en toen zijn we wezen kijken en hebben uiteindelijk alles meegenomen. voordeel was dat ik alles kon wassen dus alles weer helemaal schoon en fris had..

Ja ik zit dus heel erg te twijfelen, die aanbieding duurt niet meer zo lang en is ook zolang de voorraad strekt terwijl er op marktplaats echt niets geschikts tussen staat op dit moment...



maar op zich heb je natuurlijk nog ruim de tijd om wat te zoeken toch? wij hebben ook pas vrij laat 1 gekocht maar dat kwam meer omdat we ook aan het verhuizen waren... het is een gok die je neemt tussen wachten of nu de aanbieding kopen...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:14

Gevonden, het was bij Bol.com! Je betaalt dan voor de kinderwagen met reiswieg en een maxi cosi cabriofix E678,-

Klik hier!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Happydobby do 4 okt 2012 - 3:15

Ik denk wel dat dat een goede aanbieding is maar het is wel een driewieler, je kan dus beter even gaan rijden in de winkel met 3 en 4 wielers.

Dit is ook een goede aanbieding.

http://www.kadocus.nl/origineel-kado/maxi-cosi/maxi-cosi-elea-intense-red.html

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:17

Het zou er dan dus aan liggen wat voor autostoel je wilt. De regenkap en boodschappenmandje die je noemt in je eerste post zitten trouwens standaard aan de wagen, dat is niks extra Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 3:18

Novalee schreef:Het zou er dan dus aan liggen wat voor autostoel je wilt. De regenkap en boodschappenmandje die je noemt in je eerste post zitten trouwens standaard aan de wagen, dat is niks extra Wink

Nee I know, haha, maar dacht zet het er bij anders krijg ik weer vragen of die er wel bij zitten Wink.
Ik wil de maxi cosi dan proberen tweedehands te kopen alsnog.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 3:19

Happydobby schreef:Ik denk wel dat dat een goede aanbieding is maar het is wel een driewieler, je kan dus beter even gaan rijden in de winkel met 3 en 4 wielers.

Dit is ook een goede aanbieding.

http://www.kadocus.nl/origineel-kado/maxi-cosi/maxi-cosi-elea-intense-red.html

Ik ben in de winkel (twee winkels) geweest en heb álle kinderwagens uitgeprobeerd en eigenlijk vonden wij de maxi cosi mura 3 het fijnst! Ik vind die met 4 wielen maar onhandig eigenlijk en met 3 wielen fijner lopen.

Op die site staat ook een aanbieding voor de mura 3 met voetenzak en maxicosi voor 599 euro, dat is misschien ook nog wel de moeite!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Novalee do 4 okt 2012 - 3:29

Katjing schreef:
Novalee schreef:Het zou er dan dus aan liggen wat voor autostoel je wilt. De regenkap en boodschappenmandje die je noemt in je eerste post zitten trouwens standaard aan de wagen, dat is niks extra Wink

Nee I know, haha, maar dacht zet het er bij anders krijg ik weer vragen of die er wel bij zitten Wink.
Ik wil de maxi cosi dan proberen tweedehands te kopen alsnog.
Haha, en ik dacht ik zeg het toch even! Ik weet nog dat ik echt totaal niks van kinderwagens afwist en op het punt stond een topic te openen om te vragen wat het verschil was tussen de Mura 3 en 4 Laughing

Ik zou persoonlijk een autostoeltje alleen overkopen als je degene kent omdat je anders niet weet wat er mee gebeurd is (ivm veiligheid).
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Snoes do 4 okt 2012 - 3:34

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 gekocht voor 698 euro, inclusief reiswieg en maxi cosi (en de dingen die jij in je openingspost noemt, maar dat is standaard). Ik weet niet of de Mura 4 (veel) duurder is dan de Mura 3 overigens.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  lente do 4 okt 2012 - 3:54

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 3 gekocht (nouja, gekregen van m'n schoonouders Wink ) voor 678 euro geloof ik. Dit was incl. de reiswieg, maxi cosi cabriofix, luiertas en alles wat je verder noemt. Bij de babydump trouwens.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 4:10

Ja, ik heb inderdaad bij babydump gekeken, als ik er ook een autostoeltje bij wil hebben nieuw dan ben ik inderdaad bij babydump het goedkoopste uit en volgens mij blijft dat ook nog wel een tijdje zo.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Floor do 4 okt 2012 - 4:18

=


Laatst aangepast door Floor op do 4 okt 2012 - 19:22; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 5:54

Novalee schreef:
Katjing schreef:
Novalee schreef:Het zou er dan dus aan liggen wat voor autostoel je wilt. De regenkap en boodschappenmandje die je noemt in je eerste post zitten trouwens standaard aan de wagen, dat is niks extra Wink

Nee I know, haha, maar dacht zet het er bij anders krijg ik weer vragen of die er wel bij zitten Wink.
Ik wil de maxi cosi dan proberen tweedehands te kopen alsnog.
Haha, en ik dacht ik zeg het toch even! Ik weet nog dat ik echt totaal niks van kinderwagens afwist en op het punt stond een topic te openen om te vragen wat het verschil was tussen de Mura 3 en 4 Laughing

Ik zou persoonlijk een autostoeltje alleen overkopen als je degene kent omdat je anders niet weet wat er mee gebeurd is (ivm veiligheid).

Hahaha, ja ik kan me dat wel voorstellen. In het begin had ik ook steeds zoiets van waar gaaaaat dat over. Maar ik heb eerst goed research gedaan op internet en vervolgens bij de winkels gekeken ;-).

Ik heb trouwens besloten vooralsnog toch tweedehands te gaan zoeken. Heb op twee kinderwagens op marktplaats gereageerd van dit model en mag er ook twee op komen halen voor de prijs die we geboden hebben dus dat gaat vlot!
Zit nu te twijfelen welke het gaat worden. Ze zijn allebei saaaai zwart met grijs. Maar dat is wel lekker neutraal en word niet zo snel vies, ik leuk de wagen anders zelf nog wel op. Zag bovendien dat je ook losse bekleding kunt kopen voor bijvoorbeeld de kinderwageninzet, dus wellicht dat ik dat nog doe.
Het scheelt echt honderden euro's en zoveel geld heb ik echt niet voor een kleurtje over. Al bied ik niet op maxi cosi mura's die een afschuwelijke kleur hebben hoor!

De ene is 200 euro, weinig gebruikt, 1,5 jaar oud en heeft wandelwageninzet en reiswieg en de normale onderdelen en meer niet. Dit is voor ons wel bijna een uur rijden.
De ander is 300 euro, veel dichterbij, leeftijd staat er niet bij (maar heb ik wel gevraagd per mail nu) en heeft er allemaal extra's (parasol, pompje) en een mooie maxi cosi autostoel met voetenzak.

Ik weet niet of ik voetenzak en parasol nou zo nodig vind, maar goed.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Fearie do 4 okt 2012 - 6:02

Wij hebben een quinny gehaald, bij iemand in haalderen. Zij verkocht 2e hands, bijna nieuwe kindewagens. Ook maxi cosi mura volgens mij.
Je kunt haar googlen onder kinderwagenstekoop :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  chipa do 4 okt 2012 - 6:04

Wij hebben een mura 3 tweedehands incl cabriofix gekocht op mp voor 250,-

Voetenzak voor cabriofix 10.- via mp
Parasol met clip 28,- in de aanbieding.


Laatst aangepast door chipa op do 4 okt 2012 - 6:06; in totaal 1 keer bewerkt
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Gast do 4 okt 2012 - 6:05

O ik vind die zo mooi, maar dan wel met 4 wielen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  maiadebij do 4 okt 2012 - 6:12

Mijn buurvrouw heeft echt een hele mooie wagen van de babydump voor ongeveer €250,-! Lijkt een beetje op de buggaboo, er Zat gratis een luierwas bij twv 40 euro maar die had ze al dus ging er nog wat van de prijs af.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Floor do 4 okt 2012 - 6:13

Katjing, pompje hoort er gewoon bij te zitten. Parasol kan je altijd nog kopen, ik heb de mijne al weer in de verkoop omdat ik hem niet gebruik (slechts 3x gebruikt)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Katjing do 4 okt 2012 - 6:13

Pippa schreef:O ik vind die zo mooi, maar dan wel met 4 wielen :cheering:

Ja, haha maar die met 4 willen vind ik zo verrot rijden! Haha, is toch ook wel belangrijk. Ik had in de winkel al ruzie met die 4-wieler!

Die website van die in Haalderen heb ik bekeken, ze staan er nog behoorlijk duur op, wel compleet, maar er staan er maar 2 op de site en voor zo veel geld wil ik dan ook wel eentje die ik echt mooi vind!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Jade do 4 okt 2012 - 6:16

Ik heb geen verstand van de kinderwagen, maar zou voor een nieuw autostoeltje gaan of van iemand waarvan je weet hoe het stoeltje gebruikt is. Als het stoeltje is gevallen is het al niet meer veilig.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een goede aanbieding? Empty Re: Is dit een goede aanbieding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum