Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

+12
Ezzer
Liadan
Dora
Parisienne
Flip Fluitketel
LMCurious
Mel
meisjesmama
duckie
Bruintje Beer
loesje
Floor
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Floor di 26 jul 2011 - 19:57

Ik zag in het Kruitvat krantje dat Pampers in de aanbieding zijn.

Pampers Reuzenpakken luiers, babydry of acitve fit: 2 voor 30 euro

Pampers Midpakken luiers, new baby, baby-dry, active fit, easy up: 3 voor 26.50

Is het een goede aanbieding?
Is het verstandig om 3 pakken new baby te halen? is dat de maat die ik nodig heb straks? (ik heb me nog niet verdiept in luiers, heb nog nooit luiers gekocht dus vandaar dat ik het vraag)
New baby, is dat 1 maat? (mijn man gaat ze namelijk halen en ik moet hem uitleggen wat hij mee moet brengen terwijl ik zelf nog niet weet wat ik nodig heb)

Ik zag ook dat de pamper babydoekjes in de aanbieding zijn, 12 x fresh of 12x sensitive voor 17.99 euro.
Is het verstandig om er zo veel te kopen? of kan ik beter verschillende merken uitproberen (dus van alles maar 1x kopen in het begin?)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  loesje di 26 jul 2011 - 20:00

ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Bruintje Beer di 26 jul 2011 - 20:07

loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper
+

+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  duckie di 26 jul 2011 - 20:07

Bruintje Beer schreef:
loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper
+

+1
+ nog 1
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:08

loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper

Ben ik het niet mee eens, ik vind die van de Kruidvat echt rot dingen.

Ik koop ze vaak 3 pakken voor 20 euro gewoon Pampers dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  meisjesmama di 26 jul 2011 - 20:09

Weetjewel schreef:
loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper

Ben ik het niet mee eens, ik vind die van de Kruidvat echt rot dingen.

Ik koop ze vaak 3 pakken voor 20 euro gewoon Pampers dus.
+ 1
ik koop de pampers ook altijd 3 voor 20 euro.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Floor di 26 jul 2011 - 20:10

Oke dus of de kruitvat zelf of pampers.
@weetjewel, dus eigenlijk is de aanbieding niet goed, 3 pakken voor 26.50, jij zegt 3 voor 20 kan je ze ook krijgen. Dus ik zou nog even verder moeten zoeken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:12

er zijn inderdaad ook 3 pakken voor 20 euro. Maar ik zou verschillende merken in huis halen. Wij hadden altijd de luiers van de aldi, die bevielen ons net zo goed als pampers en ze zijn een stuk goedkoper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:13

Ik kijk eigenlijk altijd op voordeelmuis.nl om te kijken waar er een goede aanbieding is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Mel di 26 jul 2011 - 20:19

Waar zijn die aanbiedingen van 3 voor 20 dan te vinden? Welke winkels moet ik in de gaten houden?
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:46

Mel schreef:Waar zijn die aanbiedingen van 3 voor 20 dan te vinden? Welke winkels moet ik in de gaten houden?
Kruidvat,AH, Etos, DA ook trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  LMCurious di 26 jul 2011 - 20:46

die aanbiedingen van 3 voor 20,00 zijn al heeeeeeeeeel lang niet meer geweest. Denk dat ik ze een half jaar geleden voor eht laatst gezien heb. Toen waren ze om en om bij diverse winkels kruitvat/etos/ah. Maar sinds die tijd is zo'n 25% korting het max. wat ik nog voorbij heb zien komen. Zelf is het Lekker Leven boekje (wat sommigen van hier ook krijgen toegestuurd) zijn de kortingen ipv 3 pakken halen 2 betalen nu 4 pakken halen betalen geworden. Dus ik betwijfel of je ze nog zo goedkoop kunt krijgen. Alles word duurder, de pampers ook!

Zelf vond ik de newborn luiers van de kruitvat wel prettig, die zijn niet zo stug als de gewone luiers. Maar de grotere maten vind ik verschrikkelijk. Je kunt op internet wel een bon vinden voor 18 newborn luiers gratis van de kruitvat. Die kun je dan vast halen en uitproberen.

Verder ligt het ook heel erg aan de grootte van je kindje welke maat je nodig hebt. Wij hadden bij Joris denk ik 2 weken ofzo newbornluiers maat 1, Milou heeft ze 4 weken aan gehad. Daarna hebben we ook bij beide kids maar heel kort mt 2 gehad en daarna al maat 3 weer langer. Dus ik zou van die hele kleine maten ook niet teveel voorraad pakken. Hier hadden we ongeveer een pak per week nodig. (op een gegeven moment gebruik je minder luiers per dag, maar dan zitten er ook minder luiers in een pak als ze groter worden) Overigens overlappen de maten wel. Dus ik zou bijv. 2 pakken newborn doen en 1 pak mt. 2, als ie daar nog niet aan toe is dan kun je altijd nog nieuwe halen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 20:52

duckie schreef:
Bruintje Beer schreef:
loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper
+

+1
+ nog 1
+1 Ik gebruikte altijd pampers maar de kruitvat zijn net zo goed, ze zijn alleen iets stugger dan de pampers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Flip Fluitketel di 26 jul 2011 - 20:54

duckie schreef:
Bruintje Beer schreef:
loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper
+

+1
+ nog 1

+1

Toen onze dochter geboren was had ik een hele voorraad Pampers in huis. Maar bekenden die raadde Kruidvat luiers ben ik eens gaan proberen en was er erg tevreden over. Ik vind ze eigenlijk beter dan de Pampers en ze zijn goedkoper.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Parisienne di 26 jul 2011 - 21:50

Ik kijk ook altijd op voordeelmuis.nl. Daarnaast vind ik Kruidvat luiers ook niet fijn, heb zelf altijd Pampers.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Dora di 26 jul 2011 - 22:04

watkostenluiers.nl daar krijg ik geloof ik iedere week een mailtje van.
en van nog 1.
Als ik het niet vergeet zal ik wanneer ik er weer een mailtje van krijg even de linken plaatsen.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Liadan di 26 jul 2011 - 22:09

Net als LMC zegt, heb ik de pampers ook al een hele tijd niet meer zo goedkoop gezien, ik denk dat de aanbiedingen van 3 pakken voor 20 euro voorbij zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Ezzer di 26 jul 2011 - 22:37

Ik zou voor kruitvat luiers gaan. Hier ook pampers gehad maar iedere dag lekte hij wel een keer door!
Die billendoekjes zou ik wel aanschaffen.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  mauwmauw di 26 jul 2011 - 22:49

wij hadden in begin kruidvat luiers op aanraden van mijn schoonzusje,die was er helemaal weg van.hij ging er dwars door heen met plassen,dus zijn we overgestapt op de pampers.perfect.
Heb toen hij geboren was een luiertaart gehad met maat 4 kruidvat luiers,ik heb ze opgebruikt.maar wat was ik blij dat ze op waren.

zoals aangegeven heb ik ook al heel lang de aanbieding 3 voor 20 euro niet meer gezien.het meest wat ik zie is inderdaad 3 voor 26.50.Ik haal tegenwoordig die reuzenpakken 2 voor 30.Hij zit nu in maat 4 en blijft daar voorlopig wel in.

Als ik jouw was zal ik 2 pakken newborn halen en 1 pak maat 2.mocht je nog in 1 zitten een pak luiers zijn zo bij gehaald en ze zijn elke week wel ergens in de aanbieding.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 22:52

Hier ook altijd Pampers, heb zo'n beetje alle merken wel getest en blijf toch het liefst bij Pampers. Helaas de 3 voor 20 aanbieding ook al heel lang niet meer gezien! Ik kijk meestal ook even op een website om te kijken waar op dat moment een aanbieding is. En ik heb van zo onderhand de halve familie bonnetjes gekregen van lekker in het leven, dan is het 4 pakken halen en dan 10 euro korting.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Floor di 26 jul 2011 - 23:16

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

@teigetje, als je het niet vergeet plaats de link dan nog maar even hier voor mij (en eventueel ook anderen). bedankt!

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:45

meisjesmama schreef:
Weetjewel schreef:
loesje schreef:ik zou kruidvat luiers halen net zo goed en veel goedkoper

Ben ik het niet mee eens, ik vind die van de Kruidvat echt rot dingen.

Ik koop ze vaak 3 pakken voor 20 euro gewoon Pampers dus.
+ 1
ik koop de pampers ook altijd 3 voor 20 euro.

Ik ben het er ook niet mee eens. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat je fijn vindt, de 1 vindt kruidvat wel fijn, de ander weer niet.
Ik dus absoluut niet. Zeker de newborn niet, in de 1e plaats is het net papier, hier gingen de liezen helemaal kapot bij de meiden. En ze lekten altijd door, ookal hadden ze nog geen 2 uur om. Qua prijs maakt het dan nog weinig uit, want ik moest ze veel vaker verschonen. Pampers kunnen gerust het dubbele van de tijd mee, is mijn ervaring. Hier met pampers nooit doorgelekt.

Ik vind die van c1000 op zich nog wel te doen. Misschien dat ik die van een grotere maat nog eens ga uitproberen, maar ik blijf toch pampers het prettigste vinden.

En 3 voor 26,50 is niet goedkoop nee, normaal zijn ze dan 30 euro.
Die van 3 voor 20 zie ik ook eigenlijk nooit meer, maar ik heb nog bonnen van Lekker in het leven, die gebruik ik dan. En verder zijn er wel eens aanbiedingen van 3 voor 22,50 geloof ik. En bij Dirk vd Broek of 1 van die winkels hebben ze af en toe ook scherpe aanbiedingen.
Gewoon even goed in de gaten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 23:56

Floor schreef:Allemaal bedankt voor jullie reacties.

@teigetje, als je het niet vergeet plaats de link dan nog maar even hier voor mij (en eventueel ook anderen). bedankt!


Ik keek ook altijd op watkostenluiers.nl en kreeg de mail, maar www.voordeelmuis.nl is wel handiger vind ik zelf.

Op wat kostenluiers.nl kun je je gewoon aanmelden voor de mail.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Novalee wo 27 jul 2011 - 0:04

Wij gebruiken nu Pampers en ik vind ze voor nu ideaal. Ze hebben een geel streepje aan de buitenkant die blauw verkleurt als ze geplast heeft. Ik vind dat nu wel handig omdat ik het nog niet goed kan zien, voelen of ruiken als N. geplast heeft. Ze heeft nu maar net voldoende plasluiers dus het is hier erg belangrijk om op te letten.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 0:10

Bij de makro heb je regelmatig goede aanbiedingen rondom de luiers.
Vaak betaal je dan voor een doos 21,00 en daar zitten dan 2 grote pakken in.

Ik gebruik zelf pampers en wissels soms af met kruitvat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes Empty Re: pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum