Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij een knuffel geven?

+17
Suus
Oasis
PluDan
Blair
Muppetje
Caresses
Jeanette
Tullow
Amber-
Inge
Sjaantje
Chocolate Cookie
Sweety
Susan
Supertalentje
RYW
Burn
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 3 Empty Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?

Bericht  Blair ma 15 aug 2011 - 20:20

Zusje, TGR, Storm, Freakie, Mamavan2.

Waarom? Daarom!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 3 Empty Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:26

De dames die in het relatietopic hebben gepost dat hun relatie uit is gegaan... hug

Gast
Gast

Bericht  PluDan ma 15 aug 2011 - 21:38

Ik wil iedereen een knuffel geven die het maar nodig is op dit moment hug hug hug
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 23:31

Muppetje schreef:
ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!

EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!

Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!

Nou zeg, mag ik niet meedoen? Wink

Amber das lief! Ik wil graag een knuffel geven aan Amber, Puggle en Alyssa. En verder aan iedereen die het hard nodig heeft, ben de beroerdste niet...
Ik waag me niet meer aan dit soort topic´s hoor, vergeet altijd wel iemand! Embarassed Evil or Very Mad

Bij deze een hele dikke hug , helemaal voor jou alleen!!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 23:39

Iedereen krijgt van mij een knuffel! hug hug

En in het bijzonder Supertalentje! hug

Lief Inge, dankjewel!

Ps. Ik heb het badpak in de stipjes versie! Wel duur idd, maar ik had al 2 jaar geen badkleding gekocht dus toen mocht het :P

Gast
Gast

Bericht  Muppetje ma 15 aug 2011 - 23:40

ProudMama schreef:
Muppetje schreef:
ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!

EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!

Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!

Nou zeg, mag ik niet meedoen? Wink

Amber das lief! Ik wil graag een knuffel geven aan Amber, Puggle en Alyssa. En verder aan iedereen die het hard nodig heeft, ben de beroerdste niet...
Ik waag me niet meer aan dit soort topic´s hoor, vergeet altijd wel iemand! Embarassed Evil or Very Mad

Bij deze een hele dikke hug , helemaal voor jou alleen!!
Very Happy

Dat maakt en hoop goed

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Oasis di 16 aug 2011 - 0:06

Break Of Day schreef:De dames die in het relatietopic hebben gepost dat hun relatie uit is gegaan... hug
+1 hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Suus di 16 aug 2011 - 0:08

hug voor iedereen die het nodig heeft of graag geknuffeld wil worden!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn di 16 aug 2011 - 0:15

Ik wil graag

PM, een knuffel geven, omdat ze het verdient!
Stuiterbal, omdat ze altijd voor me klaar staat! En ze er wel 1tje kan gebruiken..
Jordana, omdat ik dr lief vindt!
Alex, omdat ik het knap van dr vindt hoe ze met zichzelf aan de slag is!

En iedereen die op dit moment een knuffel kan gebruiken hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Verona di 16 aug 2011 - 0:23

Ik kom eigenlijk nog nauwelijks op het forum nu wel weer een beetje, dus daarom voor iedereen een knuffel hug. En thanks voor de knuffels die ik al van iedereen gekregen heb! Very Happy
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Snoes di 16 aug 2011 - 4:49

Ik wil graag Storm, Stuiterbal, Verona, Tullow, Puggle, Amber en Muppetje een héle dikke knuffel geven! hug
Omdat zij stuk voor stuk in een situatie zitten die voor hen niet altijd even gemakkelijk is en ik toch heel erg hoop dat ieder van hen snel weer gelukkig/gelukkiger mag worden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muppetje di 16 aug 2011 - 4:52

Snoes schreef:Ik wil graag Storm, Stuiterbal, Verona, Tullow, Puggle, Amber en Muppetje een héle dikke knuffel geven! hug
Omdat zij stuk voor stuk in een situatie zitten die voor hen niet altijd even gemakkelijk is en ik toch heel erg hoop dat ieder van hen snel weer gelukkig/gelukkiger mag worden.

Lief!! Hele dikke knuffel terug!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 5:28

Ik wil wel een grouphug doen:

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 3 Grouphug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 6:36

Snoes schreef:Ik wil graag Storm, Stuiterbal, Verona, Tullow, Puggle, Amber en Muppetje een héle dikke knuffel geven! hug
Dankjewel schat!

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 16 aug 2011 - 6:51

Spuit 11, maar PM ik kom graag in je grouphug, wat lief, dank je!!
hug terug!

Ik wil graag een hug geven aan Alex en James!
Omdat ik hoop dat ze beiden snel goed nieuws hebben, op de vlakken die op dit moment voor hun belangrijk zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Amber- di 16 aug 2011 - 7:15

Dankjewel lieve Snoes!!

hug terug!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 7:06

Susan schreef:Ik ook Stuiterbal!

En Minneke, want Minneke is cool. Cool

Hey, dit topic had ik helemaal niet gezien!

Maar ik ben toch niet cool??

Maar ik wil wel met jou knuffelen hoor, want ik vind je lief! hug

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 17 aug 2011 - 7:59

Feline. Gewoon omdat ze lief is en verder weet ze zelf wel waarom. En Charlie, omdat ze een aanwinst voor dit forum is. En verder Zusje, onze forummama. En Merai, ik hoop dat ze voor LL beter is.

hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: