Welke forummer wil jij een knuffel geven?
+17
Suus
Oasis
PluDan
Blair
Muppetje
Caresses
Jeanette
Tullow
Amber-
Inge
Sjaantje
Chocolate Cookie
Sweety
Susan
Supertalentje
RYW
Burn
21 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?
Storm schreef:Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan!
Met recht absoluut +10000 !!!!
Gast- Gast
Storm schreef:Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
+1, ook Susan idd.Storm schreef:Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan!
Gast- Gast
Eigenlijk iedereen wel.. We kunnen allemaal wel een knuffel gebruiken.. Maar een extra knuffel voor Zusje, Verona, Tullow, Burn, Susan, Cupcake...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Supertalentje schreef:Stuiterbal schreef:Supertalentje schreef:Stuiterbal schreef:Supertalentje schreef:Sorry Storm, ik heb je weer door elkaar gehaald met je evil-twin.
*** Steelt weg bij Stuiter ***
Hier Storm, voor jou!
En trouwens ook voor Susan omdat ze een super moeder is
Ken je plekje...
I love je zwangerschapshumor... laten we het daar maar op houden he !
Krijg toch tandjes!
Gast- Gast
Ik ben niet zo knuffelig aangelegd, maar off-topic Storm: ik heb laatst het badpak uit je avatar besteld! Helaas paste die niet . Hij is echt zo mooi, heb jij hem wel?
Gast- Gast
Nee Twellie, ik heb 'm niet. Ik vind het veel te duur voor een badpak. Jammer dat ie jou niet paste!
Gast- Gast
Ik? Haha gekkind!Anousch schreef:CC, omdat ze gewoon belangrijk is
Maar dankjewel hoor! Knuffel terug!
En ik wil Jordana en Maple ook een knuffel geven! Omdat ze in mijn 'ik-moet-even-flink-zeiken-over-B-periode' altijd naar me hebben geluisterd!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ga geen namen noemen want (ik ken mezelf) ik sla meer dan de helft over. Dus gewoon een flinke knuffel voor iedereen die vindt dat ie er één kan gebruiken!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Leaf, Omdat ze zo sterk is en was tijdens en na het overlijden van haar vader
Weetjewel, ivm het klote nieuws omtrent haar nicht
Storm, omdat ze wat ik las niet zo lekker in haar vel zit
CKC, ivm met haar schoonloeder
Tea-leaf omdat haar grootste wens nog niet in vervulling heeft mogen gaan
en iedereen die een nodig heeft
Weetjewel, ivm het klote nieuws omtrent haar nicht
Storm, omdat ze wat ik las niet zo lekker in haar vel zit
CKC, ivm met haar schoonloeder
Tea-leaf omdat haar grootste wens nog niet in vervulling heeft mogen gaan
en iedereen die een nodig heeft
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pfft, wie niet?!
EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!
Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!
EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!
Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!
Gast- Gast
PM, ik wacht met smart op je whatsapp, hahaha Grouphug klinkt trouwens fijn, I'm in!
Gast- Gast
Ow, sorry, zal net met een baby en fles, dus had geen hand vrij om te reageren!Maple schreef:PM, ik wacht met smart op je whatsapp, hahaha Grouphug klinkt trouwens fijn, I'm in!
Jullie komen de 29e maar een lekkere knuffel halen en brengen hoor, gezellig!!
Gast- Gast
Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed...
Gast- Gast
Mijn dag in de agenda is nog blanco, dus roept u maar...Maple schreef:Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed...
PM ofzo het anders maar naar me, zit hier half in slaap te vallen dus ga nu echt naar boven voor mijn man me aan mijn haren naar boven moet slepen omdat ik er anders niet kom...
Gast- Gast
Haha, is goed, ik PM je morgen even denk ik Slaap lekker!!ProudMama schreef:Mijn dag in de agenda is nog blanco, dus roept u maar...Maple schreef:Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed...
PM ofzo het anders maar naar me, zit hier half in slaap te vallen dus ga nu echt naar boven voor mijn man me aan mijn haren naar boven moet slepen omdat ik er anders niet kom...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!
Bedoel je mij? Wat lief!!! terug!
Ik wil ook een geven aan Muppetje, puggle en Alyssa!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Aah, wat lief! Gelukkig kunnen we met z'n allen ook nog lief zijn
Ik wil iedereen wel een knuffel geven, omdat ik hier mijn verhaal kwijt kan, hoe vaak ik er ook weer over begin.
Ik weet dat Alex, Lotus, Stuiter, Burns en Verona het momenteel ook zwaar hebben dus die geef ik een extra dikke knuffel.
En ik zal ongetwijfeld een aantal forummers vergeten, maar die krijgen uiteraard ook een knuffel!
Ik wil iedereen wel een knuffel geven, omdat ik hier mijn verhaal kwijt kan, hoe vaak ik er ook weer over begin.
Ik weet dat Alex, Lotus, Stuiter, Burns en Verona het momenteel ook zwaar hebben dus die geef ik een extra dikke knuffel.
En ik zal ongetwijfeld een aantal forummers vergeten, maar die krijgen uiteraard ook een knuffel!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Al meer genoemd, maar volgens mij kan zij er nog wel meer gebruiken: Stuiterbal.
En verder Tullow, en koffieleut. Ze weten zelf wel waarom.
En verder Tullow, en koffieleut. Ze weten zelf wel waarom.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!
Nou zeg, mag ik niet meedoen?
Amber das lief! Ik wil graag een knuffel geven aan Amber, Puggle en Alyssa. En verder aan iedereen die het hard nodig heeft, ben de beroerdste niet...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vind jullie allemaal lief ! Bedankt voor alle knuffels
Gast- Gast
Ik wil aan iedereen een knuffel geven die hem nodig heeft!!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer...
» Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
» Welke forummer?
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer...
» Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
» Welke forummer?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: