Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij een knuffel geven?

+17
Suus
Oasis
PluDan
Blair
Muppetje
Caresses
Jeanette
Tullow
Amber-
Inge
Sjaantje
Chocolate Cookie
Sweety
Susan
Supertalentje
RYW
Burn
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:02

Storm schreef:Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan! hug

Met recht absoluut +10000 !!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 9:03

Storm schreef:Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan! hug

cheers cheers cheers
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:04

+1, ook Susan idd.

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 15 aug 2011 - 9:04

Eigenlijk iedereen wel.. We kunnen allemaal wel een knuffel gebruiken.. Maar een extra knuffel voor Zusje, Verona, Tullow, Burn, Susan, Cupcake... hug hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:04

Supertalentje schreef:
Stuiterbal schreef:
Supertalentje schreef:
Stuiterbal schreef:
Supertalentje schreef:Sorry Storm, ik heb je weer door elkaar gehaald met je evil-twin.

*** Steelt hug weg bij Stuiter ***

Hier Storm, hug hug hug hug voor jou!

En trouwens ook voor Susan omdat ze een super moeder is hug

Sad Sad

Ken je plekje... :P

I love je zwangerschapshumor... laten we het daar maar op houden he !

Krijg toch tandjes! 🐰

Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:05

Ik ben niet zo knuffelig aangelegd, maar off-topic Storm: ik heb laatst het badpak uit je avatar besteld! Helaas paste die niet No . Hij is echt zo mooi, heb jij hem wel?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:06

Nee Twellie, ik heb 'm niet. Ik vind het veel te duur voor een badpak. Jammer dat ie jou niet paste!

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie ma 15 aug 2011 - 9:14

Anousch schreef:CC, omdat ze gewoon belangrijk is I love you
Ik? Haha gekkind! :P
Maar dankjewel hoor! Knuffel terug!

En ik wil Jordana en Maple ook een knuffel geven! Omdat ze in mijn 'ik-moet-even-flink-zeiken-over-B-periode' altijd naar me hebben geluisterd! I love you hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:15

Haha, wat lief!! Dank je!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:17

Ik ga geen namen noemen want (ik ken mezelf) ik sla meer dan de helft over. Dus gewoon een flinke knuffel voor iedereen die vindt dat ie er één kan gebruiken!

Welke forummer wil jij een knuffel geven? - Pagina 2 F6bc4f39e8605c1aa6a9af7206e32b69
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Inge ma 15 aug 2011 - 9:22

Leaf, Omdat ze zo sterk is en was tijdens en na het overlijden van haar vader
Weetjewel, ivm het klote nieuws omtrent haar nicht
Storm, omdat ze wat ik las niet zo lekker in haar vel zit
CKC, ivm met haar schoonloeder
Tea-leaf omdat haar grootste wens nog niet in vervulling heeft mogen gaan

en iedereen die een hug nodig heeft

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:26

Pfft, wie niet?!

EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!

Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:29

PM, ik wacht met smart op je whatsapp, hahaha :P Grouphug klinkt trouwens fijn, I'm in!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:32

Maple schreef:PM, ik wacht met smart op je whatsapp, hahaha :P Grouphug klinkt trouwens fijn, I'm in!
Ow, sorry, zal net met een baby en fles, dus had geen hand vrij om te reageren!

Jullie komen de 29e maar een lekkere knuffel halen en brengen hoor, gezellig!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:36

Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed... Suspect :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:42

Maple schreef:Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed... Suspect :P
Mijn dag in de agenda is nog blanco, dus roept u maar...

PM ofzo het anders maar naar me, zit hier half in slaap te vallen dus ga nu echt naar boven voor mijn man me aan mijn haren naar boven moet slepen omdat ik er anders niet kom...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:43

ProudMama schreef:
Maple schreef:Haha oke, vanaf hoe laat zijn we welkom? Ik denk dat vanaf een uur of 14:00 wel kan lukken, kan niet te laat, want ik heb 's avonds vergadering. En als ik net zo lang over de weg terug doe als ik vandaag deed... Suspect :P
Mijn dag in de agenda is nog blanco, dus roept u maar...

PM ofzo het anders maar naar me, zit hier half in slaap te vallen dus ga nu echt naar boven voor mijn man me aan mijn haren naar boven moet slepen omdat ik er anders niet kom...
Haha, is goed, ik PM je morgen even denk ik smile Slaap lekker!!

Gast
Gast

Bericht  Amber- ma 15 aug 2011 - 9:43

ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!

EB, Smikkell, Alex, Sjaan, Suzan, Stuit, Storm, Burn, Twellie, Amber, Puggle, Lejow, Studiebol, MamaRosa, Schism, Fearie, Fiebje, Kruumel, Pien, HD en nog veel meer!

Zullen we er maar gewoon een groepshug van maken? Iedereen die mee wil doen is welkom!

Bedoel je mij? Wat lief!!! hug terug!

Ik wil ook een hug geven aan Muppetje, puggle en Alyssa!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Tullow ma 15 aug 2011 - 9:48

Aah, wat lief! Gelukkig kunnen we met z'n allen ook nog lief zijn smile
Ik wil iedereen wel een knuffel geven, omdat ik hier mijn verhaal kwijt kan, hoe vaak ik er ook weer over begin.
Ik weet dat Alex, Lotus, Stuiter, Burns en Verona het momenteel ook zwaar hebben dus die geef ik een extra dikke knuffel.
En ik zal ongetwijfeld een aantal forummers vergeten, maar die krijgen uiteraard ook een knuffel!
hug
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Jeanette ma 15 aug 2011 - 10:40

Iedereen!! hug
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:42

Jeanette schreef:Iedereen!! hug
+1

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 15 aug 2011 - 18:02

Al meer genoemd, maar volgens mij kan zij er nog wel meer gebruiken: Stuiterbal.
En verder Tullow, en koffieleut. Ze weten zelf wel waarom.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje ma 15 aug 2011 - 18:32

ProudMama schreef:Pfft, wie niet?!

Nou zeg, mag ik niet meedoen? Wink

Amber das lief! Ik wil graag een knuffel geven aan Amber, Puggle en Alyssa. En verder aan iedereen die het hard nodig heeft, ben de beroerdste niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:15

Ik vind jullie allemaal lief ! Bedankt voor alle knuffels Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:17

Ik wil aan iedereen een knuffel geven die hem nodig heeft!! hug hug hug hug

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: