Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

+53
Filoria
Rev3rie
Lien
Bet Weter
Sorella
Jazzlyn
Burn
vlinder-2011
Bruintje Beer
Zonnetje
Jerry
Highway
Shisha
love
Ylena
Lotus
Caroow
Dolphinne
Sue
Suus
Error
Rouxxxe
Jelin
Blair
Dani
Mida4you
patjuhhh
Silver
Flip Fluitketel
Kaboutertje
Jeanette
Merai
luenca
Niekske
Sterre
dolfijntje24
xxDila
Rush
Rovine
Krullebol
RYW
PluDan
Flippin' Bitch
Caramba
Bliss
Supertalentje
Tsjip
Roxy
pindaatje
Lady4
Siem
Kqip
ijsjemeisje
57 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 4 Empty Re: Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:45

Ik ben 27 bijna 28 en ik word altijd jonger geschat. Regelmatig 5 tot 10 jaar jonger.
En als ik bier of wijn haal, wordt er standaard naar mijn ID gevraagd.
Behalve bij mijn eigen AH, daar weten ze het nu wel :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 4 Empty Re: Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

Bericht  Jazzlyn wo 17 aug 2011 - 7:00

Ik ben 23, maar ze schatten mij vaak jonger is. Tussen de 16 en de 20, alles komt voorbij. Wel eens vervelend, in mijn zwangerschap en nu als ik met mijn zoontje loop. Die blikken (oww kijk de oppas, of oww een oepje.. zucht)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Sorella wo 17 aug 2011 - 7:04

Ik ben 26 en meestal word ik ook rond die leeftijd geschat. Alhoewel ik 2x een flinke uitschieter heb gehad. Vorig jaar met sigaretten kopen moest ik mijn ID laten zien en laatst in de kroeg werd ik 36 geschat.. En bedankt, het gesprek was snel over laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Bet Weter wo 17 aug 2011 - 7:06

Ik ben 28 en ze schatten mij altijd 18. Meestal vind ik dat niet erg, maar soms vind ik het wel irritant als mensen daarom ook mijn capaciteiten als minder inschatten of mijn intelligentie lager inschatten of me niet serieus nemen, of ik geen drank kan kopen in de supermarkt.

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Lien wo 17 aug 2011 - 8:19

Ik ben 23 en wat ze schatten is heel wisselend! Pas werd ik nog 18 geschat maar ook wel eens 25. Niet heel schokkend allemaal voor mij!

Ik werk op een middelbare school en daar moest ik invallen in een eerste klas. Die dachten dat ik 36 was...dat heb ik toch maar even uit de wereld geholpen angel
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Rev3rie vr 19 aug 2011 - 0:02

Ik ben 23 jaar en ik word gemiddeld 17 jaar geschat.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 0:15

Ik ben 26 en word meestal begin 20 geschat... nu ben ik (weer) zwanger en wordt ik al wat ouder geschat, tenzij dat ik vertel dat ik zwanger ben van de 3e dan krijg ik er zomaar 10 jaar bij

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 1:24

Jazzlyn schreef:Ik ben 23, maar ze schatten mij vaak jonger is. Tussen de 16 en de 20, alles komt voorbij. Wel eens vervelend, in mijn zwangerschap en nu als ik met mijn zoontje loop. Die blikken (oww kijk de oppas, of oww een oepje.. zucht)
Ik vind 23 nog steeds superjong hoor voor een kindje smile Als ik iemand kende die op die leeftijd zwanger zou zijn zou ik ws ook denken: een ongelukje?

Gast
Gast

Bericht  Filoria zo 21 aug 2011 - 4:43

Lichamelijk gezien is 21,22,23 jaar een prachtleeftijd om moeder te worden. Je bent dan op de top van je vruchtbaarheid en je fysieke kracht. Je lichaam kan een zwangerschap dan het beste aan. Verder loop je het minste kans op complicaties of een gehandicapt kindje.

Het is inderdaad niet gebruikelijk meer tegenwoordig om op die leeftijd moeder te worden, maar dat heeft meer met de maatschappij te maken dan met de gezondheid van de moeders+kinderen.

Ik ben trouwens 24 en wordt meestal ietsjes jonger geschat. Mensen denken meestal dat Tomas een ongelukje was, maar dat was ook zo, dus dan zeg ik eerlijk: 'ja, maar hij is wel heel erg welkom'.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Possom zo 21 aug 2011 - 5:29

Ik ben 21 en word meestal iets ouder geschat (23, 24). Alleen laatst zat ik in de bus in dacht de chauffeur dat ik 17 was.. toen dacht ik wel: misschien tijd voor een nieuwe bril :P
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Makamba zo 21 aug 2011 - 8:05

27, meestal rond de 20! Een keer 16, die man schrok van het fietsstoeltje achterop mijn fiets en gaf aan dat ie verbaasd was dat ik een kind had (omdat ie dacht dat ik zo jong was). :shock:
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roxi3 zo 21 aug 2011 - 8:51

Ik ben 22 en mensen zitten vaak goed in de buurt als ze raden hoe oud ik ben, meestal tussen de 20 en de 24.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 21 aug 2011 - 10:20

Roxi3 schreef:Ik ben 22 en mensen zitten vaak goed in de buurt als ze raden hoe oud ik ben, meestal tussen de 20 en de 24.

Dit gewoon exact wat ik wilde gaan typen smile! Nou ehh.. + 1 dus!

Gast
Gast

Bericht  M-G zo 21 aug 2011 - 11:57

Ik ben 26 en wordt eigenlijk altijd jonger geschat (tussen de 17 en 24). Als ik sterke drank ga halen dan wordt er nog weleens naar mijn id gevraagd.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: