Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

+53
Filoria
Rev3rie
Lien
Bet Weter
Sorella
Jazzlyn
Burn
vlinder-2011
Bruintje Beer
Zonnetje
Jerry
Highway
Shisha
love
Ylena
Lotus
Caroow
Dolphinne
Sue
Suus
Error
Rouxxxe
Jelin
Blair
Dani
Mida4you
patjuhhh
Silver
Flip Fluitketel
Kaboutertje
Jeanette
Merai
luenca
Niekske
Sterre
dolfijntje24
xxDila
Rush
Rovine
Krullebol
RYW
PluDan
Flippin' Bitch
Caramba
Bliss
Supertalentje
Tsjip
Roxy
pindaatje
Lady4
Siem
Kqip
ijsjemeisje
57 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 Empty Re: Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

Bericht  xxDila ma 15 aug 2011 - 9:02

23, toen ik voor mn 23e verjaardag bij de kassa kwam met kratten bier, wijn & rose vroegen ze mij om mijn id.. laughcry
Verder is het verschillend, maar meestal tussen 21 en 2 laughcry 26 & daar heb ik geen moeite mee!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 Empty Re: Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat?

Bericht  dolfijntje24 ma 15 aug 2011 - 9:08

ijsjemeisje schreef:
PluDan schreef:Ik ben 25, maar word vaak rond de 20 geschat. Als ik dan vertel dat ik 25 ben dan verbazen mensen zich soms nerd Rolling Eyes .
Nou ja, beter zo dan andersom angel .

Haha heb k ook!
En ze geloven het dan echt niet de mensen die ik net ken en willen dan mijn idkaart zien...

+1
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:17

Ik ben 26 en er schat eigenlijk nooit iemand mijn leeftijd. Maar ik heb me bij het kopen van alcohol en sigaretten nooit hoeven te legitimeren, ook niet toen ik 16 was.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:20

Ik ben 24, maar wordt vaak wat ouder, 26 geschat

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 15 aug 2011 - 9:21

Ik word volgende week 27, en mensen schatten me vaak tussen de 23 en de 26. Net iets jonger of op mijn echte leeftijd dus!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Niekske ma 15 aug 2011 - 9:22

Ik ben 27, maar ik word meestal 23/24 geschat. Als mensen naar mijn leeftijd vragen, laat ik ze meestal raden en als ze 23/24 zeggen, zeg ik dat ze het goed geraden hebben angel ik word al jaren jonger geschat dan ik echt ben en ik vind het wel leuk eigenlijk Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:25

Ik word meestal begin 20 geschat. Tenzij ik mijn dochter bij me heb, dan ben ik ineens rond de 30. Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 394967

Ik ben 26.

Gast
Gast

Bericht  luenca ma 15 aug 2011 - 9:32

24 en word geschat tussen de 18 en 29 ! verschilt heel erg dus :P toen ik 21 was werd ik altijd 15-19 geschat, nouja 15 weet ik niet zeker, maarja waarom vragen ze dan om ID bij een kroeg voor 16+ ers...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Merai ma 15 aug 2011 - 10:07

Ik ben 25 en heb eigenlijk op dit forum voor het eerst gehoord dat ik er jonger uitzie, in real live word ik meestal gewoon rond mijn leeftijd geschat maar regelmatig ook ouder.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:08

Ik ben 27 en ik word meestal toch iets jonger geschat. 24 ofzo

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 10:10

Jeetje, ik herinner me ineens iets.

Toen ik een jaar of 24 was ging ik lesgeven op een middelbare school. Dus ik liep die eerste schooldag het schoolplein op en toen zeiden de jongens, leerlingen dus, tegen mij: 'hee meisje, ben jij nieuw'?

Auw Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 10:28

Whahahaha RYW, dat is wel héél erg! Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 10:29

Alex schreef:Whahahaha RYW, dat is wel héél erg! Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 394967

En vrij dodelijk voor je gezag in de klas Wink ik had gelijk een achterstand in te lopen!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Jeanette ma 15 aug 2011 - 10:35

Ik ben 23 en wordt meestal rond de 20 geschat. Als ze dat over tig jaar nog roepen, dan is het niet erg haha. :P Al was er pas een gozer die dacht dat ik 27 was.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kaboutertje ma 15 aug 2011 - 11:48

Ik ben 23 maar word vaak 17/18/19 geschat Neutral. Dan zeggen ze altijd : Wacht maar tot je ouder bent, dan vind je het niet meer zo vervelend.. Maarja, daar koop ik wat van :P ! Vind het soms wel vervelend hoor. Heb daardoor toch een beetje het gevoel dat ik minder serieus word genomen ofzo.

Ik denk dat het grotendeels komt doordat ik maar een ukkie van 1.53 ben angel
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Flip Fluitketel ma 15 aug 2011 - 14:14

Ik ben 29jaar, maar wordt vaak 4 á 5 jaar jonger geschat.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Silver ma 15 aug 2011 - 19:26

Ik ben 25 meestal wordt ik 20-23 geschat, het ergste was afgelopen stage, toen dacht iemand dat ik 17 was. Euh ik ben met de auto... scratch
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  patjuhhh ma 15 aug 2011 - 19:41

Ik ben 24 en wordt vaak rond de 20 geschat, heb nog een jonger zusje en mensen zeggen vaak tegen mijn zusje: is dat je jongere zusje, terwijl ik toch 3,5 jaar ouder ben.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Mida4you ma 15 aug 2011 - 19:45

Ik ben 24 jaar. De meeste mensen schatten mij jonger en verwachten niet dat ik een dochter heb van 1 jaar en dat ik getrouwd ben :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Dani ma 15 aug 2011 - 19:49

Ik ben 23. Meestal wordt ik ook wel wat ouder geschat en als ze horen dat ik een dochter heb komen er nog wel een paar jaartjes bij Very Happy
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224

Bericht  Blair ma 15 aug 2011 - 20:08

23. Vaker 18/19 geschat, en als ik drank haal moet ik alsnog mijn ID altijd laten zien.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Jelin ma 15 aug 2011 - 20:17

Alex schreef:Ik word meestal begin 20 geschat. Tenzij ik mijn dochter bij me heb, dan ben ik ineens rond de 30. Hoe oud ben je? En hoe oud word je vaak geschat? - Pagina 2 394967

Ik ben 26.

Hier hetzelfde alleen ben ik een jaartje jonger. Vooral met nieuwe collega's die mij nog niet kennen. Soms vragen ze naar welke school ik ga haha.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Rouxxxe ma 15 aug 2011 - 20:40

Ik ben 24 en wordt eigenlijk meestal wel rond deze leeftijd ook geschat, soms een paar jaar jonger.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:44

Ik ben 31 en ik werd vorige week 23 geschat en toen ik laatst in de kroeg was en bier bestelde, vroeg een andere klant of ik dat wel mocht. Hij was wel straalbezopen dat dat verklaart wel iets.
Maar over het algemeen wordt ik jonger geschat.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:46

Ik ben 24 maar ik heb geen flauw idee wat mensen van mij denken. Misschien schatten ze me ouder omdat ik een eigen bedrijf heb, maar aan de andere kant zie ik er niet veel ouder of jonger uit dat mijn leeftijd.

De laatste die een schatting deed zat er niet ver van af, maar ik ben in het verleden wel eens compleet verkeerd ingeschat. Een ex-collega dacht dat ik 30 was en de ander vroeg me of ik al klaar was met de middelbare school. Ik was toen 22... Rolling Eyes ja... wat is dan het compliment? 30 of 17... hm......

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: