Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moest dit nou echt?

+4
RYW
Lynn_
Supertalentje
Silver
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moest dit nou echt? - Pagina 2 Empty Re: Moest dit nou echt?

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 12:51

Maura schreef:*Maakt gebaar met hand* + Een gratis massage op aanvraag.

Het enige wat ik de man hoor zeggen is dat hij niets gestolen heeft. Met harde hand aanpakken, prima. Maar dit gaat me er iets te hard aantoe.
Met harde hand vind ik slaan of schoppen. Iemand tegen de grond werken en daar houden vind ik nauwelijks "geweld", zeker niet in deze context.

Ik krijg nou ook niet echt de indruk dat het hier gaat om iemand die zijn eigen fout inziet, in zijn lot berust en het allemaal accepteert. Dit is zijn eigen schuld, hij heeft er zelf voor gekozen om te gaan stelen. Je moet natuurlijk ook aan jezelf denken. Het kan lang duren voordat de politie er is. Als je hem staand in bedwang moet houden gedurende 5 of 10 minuten kan hij ineens proberen om je aan te vallen of er vandoor te gaan. Dat risico zou ik niet willen nemen, dan is het maar iets minder comfortabel voor hem.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 20:46

Dan verschillen we van mening m.b.t. harde hand. Want ik vind dit wel degelijk harde hand en zeer zeker niet noodzakelijk. Maar goed, dat zou een eindeloze discussie worden en dat is ook niet noodzakelijk. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 21:10

Voor een alcoholist zijn die flessen wij wel een eerste levensbehoefte.
Ik vind dit soort dingen naar om te zien en volgens mij mag je als plus-medewerker ook niet iemand op die manier vasthouden. Als ik zie hoeveel administratie wij hebben als we iemand tegen de grond werken en dan is ieman een gevaar (voor zichzelf of voor anderen).

Ik heb altijd bij dit soort supermarktmedewerkers een beetje het gevoel dat het vooral machogedrag is en daar kan ik slecht tegen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: