Zoetstof, is dat nou echt zo slecht?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoetstof, is dat nou echt zo slecht?
Aangezien ik vanochtend zag dat ik makkelijk in een maand zo'n grote pot Canderel leeg krijg en dan heb ik de zoetjes uit mijn thee nog niet meegerekend.. Ik lees op internet alleen maar tegenstrijdige verhalen. (maar vooral verontrustende verhalen)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Zoetstof, is dat nou echt zo slecht?
Ikzelf gebruik iedere ochtend zoetstof in mijn yoghurt en heb nergens last van.
Maar mijn vriend, die gebruikte dus teveel zoetstof (ook in de yoghurt, zoetjes in zijn koffie en cola light) en kreeg steeds zware hoofdpijnen. Toen is hij gestopt op aanraden van mijn moeder, en zijn hoofdpijn is dus wel weg.
Ik denk dat het per persoon verschillend is hoe gevoelig je ervoor bent. Maar ik heb inderdaad vaker gehoord dat het zeer slecht is, maar wat is tegenwoordig niet slecht
Maar mijn vriend, die gebruikte dus teveel zoetstof (ook in de yoghurt, zoetjes in zijn koffie en cola light) en kreeg steeds zware hoofdpijnen. Toen is hij gestopt op aanraden van mijn moeder, en zijn hoofdpijn is dus wel weg.
Ik denk dat het per persoon verschillend is hoe gevoelig je ervoor bent. Maar ik heb inderdaad vaker gehoord dat het zeer slecht is, maar wat is tegenwoordig niet slecht
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Stond laatst een heel verhaal over in een tijdschrift. Je krijgt er rimpels van maar verder was het niet heel schokkend.
Gast- Gast
het ligt aan de stof die erin zit, namelijk aspartaam. maar aspartaam zit niet in de zoetstoffen candarel en natrena.
dit mag je dus gerust hebben, een goede vervaning voor suiker, mits niet te vaak, maar dat is met alles.
dit mag je dus gerust hebben, een goede vervaning voor suiker, mits niet te vaak, maar dat is met alles.
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Francaise_ schreef:Stond laatst een heel verhaal over in een tijdschrift. Je krijgt er rimpels van maar verder was het niet heel schokkend.
Rimpels?! Is dat niet schokkend genoeg?!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Francaise_ schreef:Stond laatst een heel verhaal over in een tijdschrift. Je krijgt er rimpels van maar verder was het niet heel schokkend.
Rimpels?! Is dat niet schokkend genoeg?!
+1!! Hm.. denk dat ik dan toch maar wat anders moet gaan verzinnen dan zoetstof..
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Gewoon suiker is ook slecht.. 'het witte vergif' noemen ze het wel eens toch.. zoetstoffen zijn ook niet goed..
teveel vitamine ook niet..teveel water ook niet..
Kortom.. teveel van alles is slecht voor je!
teveel vitamine ook niet..teveel water ook niet..
Kortom.. teveel van alles is slecht voor je!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gewoon lekker agavesiroop gebruiken!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: