Nav. artikel in tijdschrift.
+27
Atelier Madame
Oasis
Marin
litllejoy
Snoes
Kat1980
nina
Tazz
bolus26
Lavendel
Annemie
Bliss
Bet Weter
Tania
Julia
Caramba
Error
Sorella
Parisienne
Sweety
Ugly Betty
Suus
Silver
Caroow
Melis_je
Rush
VeryCherry
31 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Nav. artikel in tijdschrift.
Rush schreef:Dat valt best mee. Ik heb alleen iemand gevonden die hetzelfde is. Wij hebben beide een hoge sexdrive.Julia schreef:Jij telt niet mee, je zit nog in de konijnenfase!
Het is heel vervelend als je met iemand samen bent die bijna geen behoefte heeft aan seks.
Ik blijf maar knikken met mijn hoofd! Heel herkenbaar! Heel erg waar!
Natuurlijk heb je een konijnenfase, maar je weet ook al snel genoeg of iemand net zo'n hoog libido hebt als jijzelf. Bij ons is het wel een klein beetje ernstig. Vriend is geblesseerd aan zijn been en ik aan mijn knie. Pas wilde hij niet komen slapen, omdat hij bang was dat we seks gingen hebben en dat hij dan de dag daarna weer zo'n last zou hebben van zijn been (uiteindelijk kwam hij toch maar samen slapen (ik: "We gaan eeeeecht geen seks hebben, echt niet!" --> helaas weer gefaald (niet mijn schuld overigens)).
Gast- Gast
Storm schreef:
Snap je dat echt niet? Dat is toch niet zo moeilijk?
Er zijn heel veel oorzaken voor een te laag libido..
Natuurlijk, maar ik vind dat ook lastig voor te stellen, hoewel ik ook minder zin heb naarmate ik minder seks heb. Als ik geen zin heb, dan kan ik nog altijd wel zin maken namelijk. Het is voor mij lastig voor te stellen hoe het is om dat niet te hebben. Ik heb nooit dat ik echt, écht niet wil.
Gast- Gast
Ik heb dat wel, dat ik soms echt geen zin heb. Dat had ik al voordat ik een kind heb gekregen. Hoe dat komt, ik heb geen idee..June schreef:Storm schreef:
Snap je dat echt niet? Dat is toch niet zo moeilijk?
Er zijn heel veel oorzaken voor een te laag libido..
Natuurlijk, maar ik vind dat ook lastig voor te stellen, hoewel ik ook minder zin heb naarmate ik minder seks heb. Als ik geen zin heb, dan kan ik nog altijd wel zin maken namelijk. Het is voor mij lastig voor te stellen hoe het is om dat niet te hebben. Ik heb nooit dat ik echt, écht niet wil.
Gast- Gast
Dan ligt het dus niet aan de zinPippa schreef:Rush schreef:Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen vaak geen zin hebben, als ik eerlijk ben.
Zin hebben we beide dagelijks wel, maar mijn vriend valt op de bank in slaap omdat zijn dagen zo hectisch zijn, en mijn lichaam vindt het niet zo'n geweldig plan om het (te) vaak te doen, omdat ik dan bijna niet meer kan lopen van de pijn.. dus het is niet altijd een optie helaas
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm, als je dat niet erg vind en als het geen 'problemen' geeft tussen jou en je man is dat toch niet erg?
Een ex van me had ook een heel laag libido en als hij me dan afwees omdat hij gewoonweg geen zin had, voelde ik me altijd zwaar klote. Het lag natuurlijk niet aan mij, maar dat denk je dan wel direct.
Een ex van me had ook een heel laag libido en als hij me dan afwees omdat hij gewoonweg geen zin had, voelde ik me altijd zwaar klote. Het lag natuurlijk niet aan mij, maar dat denk je dan wel direct.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:
Dan ligt het dus niet aan de zin
Daar heb je gelijk in
Gast- Gast
Mijn vriend voelt zich ook zwaar klote als ik hem afwijs, en ik vind dat op mijn beurt enorm lullig voor hem. Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe het is om elke dag zin te hebben, lijkt me heerlijkRush schreef:Storm, als je dat niet erg vind en als het geen 'problemen' geeft tussen jou en je man is dat toch niet erg?
Gast- Gast
Er zijn allerlei redenen voor een hoog libido .
Vervelend dat jij je dan weer rot voelt, omdat je hem afwijst, Storm, maar ja.. dingen echt tegen je zin in gaan doen, werkt waarschijnlijk ook niet. Hoewel ik wel denk dat je met zo'n afspraak als deze, uiteindelijk echt meer zin hebt.
Vervelend dat jij je dan weer rot voelt, omdat je hem afwijst, Storm, maar ja.. dingen echt tegen je zin in gaan doen, werkt waarschijnlijk ook niet. Hoewel ik wel denk dat je met zo'n afspraak als deze, uiteindelijk echt meer zin hebt.
Gast- Gast
Storm, altijd zin hebben is ook niet altijd handig hoor, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien is het wel iets om uit te proberen ja! al ben ik bang dat het me na 8 weken elke dag sex behoorlijk tegen gaat staan, haha.June schreef:
Gast- Gast
Storm schreef:
Misschien is het wel iets om uit te proberen ja! al ben ik bang dat het me na 8 weken elke dag sex behoorlijk tegen gaat staan, haha.
Ik denk echt dat je na een paar weken niet meer anders wilt. En als je na zes weken echt niet meer wilt, is het nog altijd het overwegen waard om te stoppen?
Gast- Gast
Twellie schreef:Rush schreef:Ik snap eigenlijk nooit zo goed dat mensen vaak geen zin hebben, als ik eerlijk ben.
Wacht maar even tien jaar en een paar kinderen af, dan snap je het wel
Dat zegt niet altijd alles denk ik, ik heb nul kids en ook niet altijd zin. Ben dan al wel 8 jaar samen, maar ik ken periodes van 3x per week en periodes van 1 x in de twee weken ofzo.
De bunnyhop is er hier wel af haha.
Gast- Gast
Ons gemiddelde is 3-4 keer per week. Maar we willen wel meedoen aan het experiment, aangezien we het 'vroeger' veel vaker deden.
Ik denk trouwens niet dat mijn vriend het me in dank af zou nemen als ik maar 1x per 2 weken wil.
Vind seks echt een heel belangrijk onderdeel in een relatie..
Ik denk trouwens niet dat mijn vriend het me in dank af zou nemen als ik maar 1x per 2 weken wil.
Vind seks echt een heel belangrijk onderdeel in een relatie..
Gast- Gast
Er zijn al heel wat meiden die zich hebben aangemeld
Is het misschien overzichtelijk om een lijstje te maken?
Is het misschien overzichtelijk om een lijstje te maken?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Haha ja een lijstje met wie het wel en niet volhoudt! Ik heb me nog niet officieel aangemeld hoor, vind het eigenlijk wel erg vaak haha!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Blijkbaar is het voor sommige dames echt onvoorstelbaar, maar ik heb het afgelopen jaar echt 0,000 libido gehad hoor. Ik denk niet dat ons gemiddelde de afgelopen tien maanden veel hoger uitkwam dan 1 keer in de maand.
Het is gewoon niet zo opwindend als je borsten spontaan beginnen te lekken als je man eraan komt, je tijdens 'de daad' stiekem ligt te luisteren of er geen baby huilt, je er 's nachts een keer of zes uit moet en allang blij bent als je twee uur achter elkaar kunt slapen.
Nu begint er een fase dat alles weer een beetje gestabiliseerd is qua kinderen en we weer wat meer tijd voor onszelf en elkaar hebben 's avonds. Maar dan is het best lastig om de oude draad weer op te pakken qua seksleven. Vandaar dat ik het wel een goede uitdaging voor ons vond. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na twee dagen al merk dat het een positief effect heeft op onze relatie!
Het is gewoon niet zo opwindend als je borsten spontaan beginnen te lekken als je man eraan komt, je tijdens 'de daad' stiekem ligt te luisteren of er geen baby huilt, je er 's nachts een keer of zes uit moet en allang blij bent als je twee uur achter elkaar kunt slapen.
Nu begint er een fase dat alles weer een beetje gestabiliseerd is qua kinderen en we weer wat meer tijd voor onszelf en elkaar hebben 's avonds. Maar dan is het best lastig om de oude draad weer op te pakken qua seksleven. Vandaar dat ik het wel een goede uitdaging voor ons vond. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na twee dagen al merk dat het een positief effect heeft op onze relatie!
Gast- Gast
Ik zal even een lijstje maken Leuk zeg, dat er zoveel meiden meedoen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dan kan ik het best begrijpen hoor Minneke. Wij hoorden vannacht ook iets, danwel geen baby natuurlijk, maar dan is de romantiek er wel snel af.
Maar leuk dat het nu al positief werkt. Voel je je nu ook een stuk vrouwelijker? Of meer sexy? :-)
Maar leuk dat het nu al positief werkt. Voel je je nu ook een stuk vrouwelijker? Of meer sexy? :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Bij deze een lijstje van de meiden die tot nu toe mee doen, of mee willen doen
Als er nog aanvullingen zijn, laat het maar weten.
Als er nog aanvullingen zijn, laat het maar weten.
- VeryCherry
Rush
Minneke
FryskeFlinter
Pippa
Julia
Powerbabe
Lize
Punk'd?
Caroow?
Storm?
Ugly Betty?
Mygroupon heeft trouwens een actie met condooms, stuk of 40 voor 19,- als ik het goed gelezen had. Oftewel... Koopje! Ik zal ze maar moeten kopen.. Want zoveel condooms hebben we niet meer...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig doen wij niet aan condooms, ik vond het al een verschrikking toen ik een antibioticakuurtje had, laat staan voor altijd
FryskeFlinter schreef:Mygroupon heeft trouwens een actie met condooms, stuk of 40 voor 19,- als ik het goed gelezen had. Oftewel... Koopje! Ik zal ze maar moeten kopen.. Want zoveel condooms hebben we niet meer...
Ik heb al besloten dat ik maar weer aan de Nuvaring ga haha. Ik heb echt zó'n hekel aan condooms, bah.
Gast- Gast
Rush schreef:Dan kan ik het best begrijpen hoor Minneke. Wij hoorden vannacht ook iets, danwel geen baby natuurlijk, maar dan is de romantiek er wel snel af.
Haha, absoluut niet . Maar ik merk wel dat je nét wat meer moeite doet om aardig en geduldig te zijn naar iemand toe, als je weet dat je straks seks met elkaar 'moet' hebben. Het nodigt uit om meer met elkaar te praten zeg maar.
Gast- Gast
Ik wil ook mee doen.... alleen 1 probleem...
Ik heb geen sexpartner
Ik heb geen sexpartner
Gast- Gast
Hahaha, stuit!
En minneke, ik kan jou wel begrijpen hoor.
Wij kopen trouwens condooms bij de Lidl. Schijnen ook fijn te zijn
En minneke, ik kan jou wel begrijpen hoor.
Wij kopen trouwens condooms bij de Lidl. Schijnen ook fijn te zijn
Gast- Gast
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 4 van 9
Permissies van dit forum: