Tijdschrift
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tijdschrift
Afgelopen kerst heb ik een tijdschriftenbon gekregen. Aangezien ik alleen de yes lees heb ik geen idee wat nu een ander leuk tijdschrift is.
Wat is nou een leuk tijdschrift? Misschien zijn sommige mama bladen leuk?
Wat is nou een leuk tijdschrift? Misschien zijn sommige mama bladen leuk?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Tijdschrift
Ik vind de Flair het leukste. Viva en Vriendin las ik vroeger wel eens maar nu eigenlijk nooit meer.
Qua mamabladen vind ik de Ouders van Nu en Kinderen leuk. Ik heb een abonnement op de Viva Mama, die vind ik ook wel leuk.
Qua mamabladen vind ik de Ouders van Nu en Kinderen leuk. Ik heb een abonnement op de Viva Mama, die vind ik ook wel leuk.
Gast- Gast
Flair is inderdaad wel leuk. Net weer iets 'volwassener' dan Viva.
Met mamabladen heb ik verder geen ervaring.
Met mamabladen heb ik verder geen ervaring.
Gast- Gast
Mag je alle tijdschriften er mee uitzoeken?
Ik heb de vriendin nu, wel leuk, maar niet heel spannend. de Flair vind ik het leukst, en daarna de Viva. Qua mama-bladen vind ik Kinderen & Viva Mama het leukste om te lezen.
Ik heb de vriendin nu, wel leuk, maar niet heel spannend. de Flair vind ik het leukst, en daarna de Viva. Qua mama-bladen vind ik Kinderen & Viva Mama het leukste om te lezen.
Gast- Gast
Ik heb ook 2x zo'n bon gekregen en heb een keer Story en Flair gekozen.
Ik zag laatst dat je ook een paar nummers van Linda kunt kiezen, vind ik zelf ook wel een leuk blad.
Ik zag laatst dat je ook een paar nummers van Linda kunt kiezen, vind ik zelf ook wel een leuk blad.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik heb ook 2x zo'n bon gekregen en heb een keer Story en Flair gekozen.
Linda is ook leuk! Wel veel reclame maar zeer goede reportages.
Gast- Gast
Ik lees bijna nooit meer tijdschriften, maar had ook nog zo'n bon en heb laatst idd gekozen voor een paar nummers van LINDA. Viva vind ik ook nog wel leuk, die heb ik van de week weer eens gekocht.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de viva zo achterlijk duur geworden. twee jaar terug was die nog 2 euro inmiddels is die 2,40 dat is gewoon een prijsstijging van 20% in twee jaar.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik vind hem wel lekker om in de trein te lezen. Meestal koop ik dan die pakketten. Ik had van de week de grazia cosmopolitain en viva voor 5,50 dan heb je wel een wat oudere cosmo en grazia nou ja is dan jammer anders vind ik dat echt te duur. Daarna nog een vriendin blij gemaakt met de cosmo en grazia toen ik ze uit had
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Daar waar Robert ten Brink voor schrijft, die vind ik ook wel leuk. Ook al heeft het niets met mijn leven te maken, RtB schrijft ontzettend leuk....
Gast- Gast
ABE schreef:Daar waar Robert ten Brink voor schrijft, die vind ik ook wel leuk. Ook al heeft het niets met mijn leven te maken, RtB schrijft ontzettend leuk....
Dat is toch voor Vriendin? Ik vind zijn columns ook wel leuk om te lezen.
Gast- Gast
Megara schreef:ABE schreef:Daar waar Robert ten Brink voor schrijft, die vind ik ook wel leuk. Ook al heeft het niets met mijn leven te maken, RtB schrijft ontzettend leuk....
Dat is toch voor Vriendin? Ik vind zijn columns ook wel leuk om te lezen.
Volgens mij ook. Maar ik las het op het toilet () van mijn moeder vanavond en ik vond het zo leuk gelezen, dat ik me zoiets best zou willen kopen. Ze hebben Tamar ook en die is ook leuk.
Verder koop ik nu Viva, maar die vind ik niet echt interessant. Maar ik lees dan op de bank ook geen tijdschrift, bij mij liggen ze in het toilet....
Gast- Gast
Niets ergs aan om een tijdschrift op het toilet te lezen toch, haha.
Je moet toch ergens een moment voor jezelf hebben.
Je moet toch ergens een moment voor jezelf hebben.
Gast- Gast
Ik vind bladen als de Quest ook heel leuk, wat diepgang in plaats van hetzelfde soort thema-verhalen als door de jaren heen...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Abonnement op tijdschrift
» Tijdschrift op maat
» Tijdschrift vriendin
» welk tijdschrift nu?
» Voorkant Tijdschrift
» Tijdschrift op maat
» Tijdschrift vriendin
» welk tijdschrift nu?
» Voorkant Tijdschrift
Pagina 1 van 1