Nav. artikel in tijdschrift.
+27
Atelier Madame
Oasis
Marin
litllejoy
Snoes
Kat1980
nina
Tazz
bolus26
Lavendel
Annemie
Bliss
Bet Weter
Tania
Julia
Caramba
Error
Sorella
Parisienne
Sweety
Ugly Betty
Suus
Silver
Caroow
Melis_je
Rush
VeryCherry
31 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Nav. artikel in tijdschrift.
Ik heb het gisteravond aan mijn vriend voorgelegt en hij vond het natúúúrlijk een goed idee
Ik twijfel zelf nog, maar hij zei dat we konden beginnen met 4 weken.
Ik twijfel zelf nog, maar hij zei dat we konden beginnen met 4 weken.
Gast- Gast
Goed idee toch Storm?
@Liza, wat vind jij van die condooms dan? Ik vind sommige ook echt niet fijn hoor. Het voelt soms zo rubberig.
@Liza, wat vind jij van die condooms dan? Ik vind sommige ook echt niet fijn hoor. Het voelt soms zo rubberig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zie mij vriend niet elke dag, dus het kan niet. Anders zou ik het ook niet fijn vinden, dat je bijvoorbeeld een keer geen zin hebt en dat het dan moet, vreselijk. Wij doen het 3 a 4 keer per week en dat vinden we beiden prima, waarom dan zo opgelegd meer gaan seksen? Ik snap het hele idee niet.
En dat alle mannen dit helemaal geweldig vinden geloof ik ook niet. Mijn vriend zou niet willen meedoen als ik het hem voorstelde. We houden beiden meer van spontane acties dan van opgelegde ''experimtenten''
En dat alle mannen dit helemaal geweldig vinden geloof ik ook niet. Mijn vriend zou niet willen meedoen als ik het hem voorstelde. We houden beiden meer van spontane acties dan van opgelegde ''experimtenten''
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Ik denk dat mijn vriend en ik dit ook wel kunnen
We zijn dan wel 5 jaar samen, maar dat hoeft niks te zeggen. Al kennen we ook onze mindere momenten, meestal veroorzaakt door mijn hoofdpijn
We zijn dan wel 5 jaar samen, maar dat hoeft niks te zeggen. Al kennen we ook onze mindere momenten, meestal veroorzaakt door mijn hoofdpijn
Gast- Gast
Gaat het dan om kunnen? Ik vind het echt een absurd ding. Heb gewoon lekker seks als je zin hebt in seks, is dat elke dag, dan doe je het elke dag, is dat eens per week, dan doe je dat. Wij doen het de ene week 4x en de andere week 1x, het moet toch gewoon leuk blijven?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Hmm ik ben benieuwd naar de ervaringen, lijkt me grappig om te lezen! Ik kan me er zelf helemaal niks bij voorstellen, want ik heb de laatste jaren gemiddeld 1,5 x per jaar seks geloof ik
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:Goed idee toch Storm?
Mij bevallen ze ook goed! hahaha!
Gast- Gast
Nee het gaat erom dat die mensen in Viva vaak geen tot weinig seks hadden en na die 8 weken echt een leukere/fijnere relatie kregen. Dat is wat er geloof ik kort in het artikel naar voren kwam.Bet Weter schreef:Gaat het dan om kunnen? Ik vind het echt een absurd ding. Heb gewoon lekker seks als je zin hebt in seks, is dat elke dag, dan doe je het elke dag, is dat eens per week, dan doe je dat. Wij doen het de ene week 4x en de andere week 1x, het moet toch gewoon leuk blijven?
En het is ook wel grappig om te proberen
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha Lize, als ik er weer eens ben zal ik er aan denken. Durex is ook zo duur
Rush- Lady Post-a-lot
Moet je doen! Omdat ik geen pil slik oid moeten we wel, maar vind durex echt te duur.
Gast- Gast
Ik slik de pil wel, maar ik vind het echt zo zo zo zo vies
Rush- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Blijkbaar is het voor sommige dames echt onvoorstelbaar, maar ik heb het afgelopen jaar echt 0,000 libido gehad hoor. Ik denk niet dat ons gemiddelde de afgelopen tien maanden veel hoger uitkwam dan 1 keer in de maand.
Het is gewoon niet zo opwindend als je borsten spontaan beginnen te lekken als je man eraan komt, je tijdens 'de daad' stiekem ligt te luisteren of er geen baby huilt, je er 's nachts een keer of zes uit moet en allang blij bent als je twee uur achter elkaar kunt slapen.
Nu begint er een fase dat alles weer een beetje gestabiliseerd is qua kinderen en we weer wat meer tijd voor onszelf en elkaar hebben 's avonds. Maar dan is het best lastig om de oude draad weer op te pakken qua seksleven. Vandaar dat ik het wel een goede uitdaging voor ons vond. En ik moet eerlijk zeggen dat ik na twee dagen al merk dat het een positief effect heeft op onze relatie!
Ontzettend herkenbaar
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Bet Weter schreef:Gaat het dan om kunnen? Ik vind het echt een absurd ding. Heb gewoon lekker seks als je zin hebt in seks, is dat elke dag, dan doe je het elke dag, is dat eens per week, dan doe je dat. Wij doen het de ene week 4x en de andere week 1x, het moet toch gewoon leuk blijven?
Daar heb je gelijk in hoor, maar als experiment vind ik het best grappig. Het is maar voor een periode.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik slik de pil wel, maar ik vind het echt zo zo zo zo vies
Ik ook!
Gast- Gast
Bet Weter: Het is ook maar een experimentje toch en ik denk idd dat het er meer om gaat dat het soms wel nut heeft als je een x zin maakt. Sex maakt toch sex zeg maar. Als wij meer sexen hebben we de dagen erna ook meer zin. Wij zijn in iig geval met goede moed begonnen 2 dagen geleden Ik vind het ergens ook wel spannend ofzo, dat je weet dat het er van gaat komen. Tot nu toe bevalt het goed.
Minneke: Ik herken het wel hoor, dat je minder zin hebt door kinderen. Ik heb er maar 1 en dat werkt idd soms al de zin tegen. Desondanks hebben we wel een goed sexleven, omdat ik af en toe echt gewoon even zin maak omdat ik merk dat het goed voor onze intimiteit is. Ik merk dat, wanneer we minder sex hebben, we ook voor de rest wat minder intiem zijn. Niet dat ik hiermee bedoel dat je maar zin moet maken hoor!
Minneke: Ik herken het wel hoor, dat je minder zin hebt door kinderen. Ik heb er maar 1 en dat werkt idd soms al de zin tegen. Desondanks hebben we wel een goed sexleven, omdat ik af en toe echt gewoon even zin maak omdat ik merk dat het goed voor onze intimiteit is. Ik merk dat, wanneer we minder sex hebben, we ook voor de rest wat minder intiem zijn. Niet dat ik hiermee bedoel dat je maar zin moet maken hoor!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
O, mag ik de opener van dit topic bedanken? Dit doet onze relatie echt goed. Ik merk direct dat het een positief effect heeft op meerdere kanten; niet alleen het feit dat we meer seks hebben (duh!), maar ook dat we daardoor op andere vlakken intiemer zijn. We knuffelen meer, we praten meer. We zijn ook gewoonweg liever voor elkaar.
Pff, dit hadden we echt nodig. Dank!
Pff, dit hadden we echt nodig. Dank!
Gast- Gast
Vriend en ik hebben het er gisteravond over gehad en voor ons is het én niet nodig én niet haalbaar, omdat we elkaar niet elke dag zien en volgend jaar dus ook niet. We zijn wel tot de conclusie gekomen dat het heel leuk zou zijn als we elkaar elke dag zouden zien en dat we denken dat het geen enkele moeite kost. Daarnaast waren we allebei van mening dat het later in een relatie een ontzettend goed idee kan zijn en dat het zeker een leuke manier is om je relatie weer wat meer intimiteit te geven.
In het geval van Minneke kan ik me erg goed voorstellen dat het wat lastig wordt om nog zin te maken. Leuk dat je nu al zo positief bent!
In het geval van Minneke kan ik me erg goed voorstellen dat het wat lastig wordt om nog zin te maken. Leuk dat je nu al zo positief bent!
Gast- Gast
Wij doen mee op ons eigen manier.. Om de dag.
2 dagen geleden was het echt super gezellig en mijn vriend vind het ook een leuk idee haha .. maar ik merk gewoon de dag na de sex dat ik nog last heb van onder.. Dus elke dag is niet haalbaar, dan heb ik straks letterlijke een rode doos .
Voor ons dus om de dag!
2 dagen geleden was het echt super gezellig en mijn vriend vind het ook een leuk idee haha .. maar ik merk gewoon de dag na de sex dat ik nog last heb van onder.. Dus elke dag is niet haalbaar, dan heb ik straks letterlijke een rode doos .
Voor ons dus om de dag!
Gast- Gast
haha ik denk dat ik daar ook last van zou hebben Punk'd.
Jammer dat ik niet samenwoon lijkt me leuk om te proberen.
Jammer dat ik niet samenwoon lijkt me leuk om te proberen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
mn man was gelijk voor! haha! dus we gaan t ook es uitproberen, ff kijken of elke dag niet pijnlijk wordt anders om dedag.Ben benieuwd! wel is hij nog twee keer door de weeks weg dus dan kan t ff niet.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Ik zal het vanavond eens voorleggen. Wij zijn 's avonds altijd veel te moe. Sinds mijn laatste zwangerschap heb ik ook 0 libido maar mijn man ook niet echt omdat hij enorm lange dagen maakt op zijn werk. Misschien dat dit wat nieuw leven inblaast en we minder moe zijn als we tijd er voor maken.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Hier wel
Fijn dat het zo goed voor jullie werkt Minneke!
Fijn dat het zo goed voor jullie werkt Minneke!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Nou, hier is het experiment nog steeds in volle gang.
Maar dat was het al, dus eigenlijk speel ik een beetje vals
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Nou, hier is het experiment nog steeds in volle gang.
Hier word ook vals gespeeld haha.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: