Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? Empty Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht?

Bericht  Twellie za 18 mei 2013 - 10:53

Ik wil graag de bekende Expeditkast kopen. Ze hadden heel erg mooie groene deurtjes voor in die kast waar ik er vijf van nodig heb. Helaas zijn ze overal uit het assortiment behalve in Barendrecht waar ik ver vanaf woon. Is er misschien iemand die er binnenkort komt en zo goed zou willen zijn ze voor mij daar aan te schaffen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? Empty Re: Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht?

Bericht  GreenGrass za 18 mei 2013 - 19:35

Waar woon je? Ben er dit weekend vlakbij. Morgen rijd ik ri noorden. Alleen weet ik niet of ikea open is met Pinksteren. Het is nogal christelijk hier...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? Empty Re: Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht?

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 19:40

Alleen morgen GreenGrass.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  GreenGrass za 18 mei 2013 - 19:50

mzcharlotte schreef:Alleen morgen GreenGrass.

Was mijn verwachting ook. Was te lui om het op te zoeken via telefoon.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Twellie zo 19 mei 2013 - 6:21

GreenGrass schreef:
mzcharlotte schreef:Alleen morgen GreenGrass.

Was mijn verwachting ook. Was te lui om het op te zoeken via telefoon.
Ik woon ook ver bij jou uit de buurt, dus dan zou het sowieso verzenden worden. Het zou ontzettend fijn zijn als je het wilt proberen: morgen zal het er wel harstikke druk zijn. Hoop dat het dan niet teveel moeite voor je is?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 19 mei 2013 - 9:03

ik ben er net 2 weekenden achter elkaar geweest!

Ik woon er 20km vanaf en hoef er nu niet meer heen, maar mocht het nodig zijn en je kan echt niemand vinden wil ik er best heenrijden voor je. Stuur maar even een pb dan.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  PapillonRose zo 19 mei 2013 - 10:24

Ik kom er misschien morgen, maar dat hangt er nog vanaf of ik de laatste dingen in het oude huis vlot gedaan krijg of niet. Mocht ik gaan, kan ik wel kijken voor je (als nog niemand anders het doet, anders heb je straks een hele voorraad Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Twellie zo 19 mei 2013 - 11:53

PapillonRose schreef:Ik kom er misschien morgen, maar dat hangt er nog vanaf of ik de laatste dingen in het oude huis vlot gedaan krijg of niet. Mocht ik gaan, kan ik wel kijken voor je (als nog niemand anders het doet, anders heb je straks een hele voorraad Wink
Jaaaa, zou je willen kijken als je toch gaat smile? Ik vind het zo vervelend om te vragen van iemand die niet eens in de planning heeft staan om er heen te gaan.

Mocht je gaan: ik heb vijf van die groene deurtjes nodig voor de Expedit, ik zal alle kosten vergoeden en een leuk cadeautje verzinnen voor je dochter. Voel je niet verplicht als het er toch niet van komt.

Annie en Greengrass: wel heel erg bedankt voor het aanbod smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose zo 19 mei 2013 - 20:03

Als ik tijd heb om te gaan, dan neem ik ze voor je mee. Heb je misschien een plaatje voor de zekerheid? Ik kan die kleur zo gauw niet vinden, of bedoel je die hoogglans turkoois? Die heb ik vorige week in elk geval nog zien liggen namelijk, had zelf witte deurtjes nodig en toen kwam ik ze tegen. Als ik ga dan hoor je nog van me, dan neem ik ze mee!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass zo 19 mei 2013 - 22:09

Graag gedaan. Wij gaan zo naar de buurman van ikea: outdoorXL
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  PapillonRose ma 20 mei 2013 - 1:46

Ik heb ze meegenomen Twellie, ga je even een PM sturen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie ma 20 mei 2013 - 1:47

Wowie, bedankt Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? 281626781Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? 281626781Wie komt er binnenkort bij de Ikea in Barendrecht? 281626781.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 ma 20 mei 2013 - 7:13

:cheering: :cheering: :cheering:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: