Wat ben ik toch ook een trut soms!
+7
Jerry
Blair
mzcharlotte
M@niek
TGR
Jezzie
Inge
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat ben ik toch ook een trut soms!
Zonet de hond uitgelaten en ik had een klein beetje brood bij me wat bedoeld was voor een eend die vaak alleen op dezelfde plek zit. Die was er niet en verderop zag ik een moedereend met 10 jonge. Dus ik dacht ik gooi het bij hun, maar ja de andere kwamen er ook een gewaggeld en die zijn veel groter en pikte alles in.
Ook waren er 2 grote kraaien/kauwen of hoe ze ook heette. Ik bleef staan zodat ze niet te dichtbij kwamen en om ze weg te jagen (zij wilde nl ook eten).
Dus ik loop weer weg zie ik dat er een zo lief jong eendje pakt en ermee weg vliegt.
Ik er nog achteraan, maar dat had geen nut!
Door mijn stomme actie is dat eendje gepakt. Ik kan wel janken, serieus, stom he?!
Voel me zo dom,kan mezelf wel voor de kop slaan.
Ik wilde gaan sporten, maar heb hierdoor niet zoveel zin meer.
Ook waren er 2 grote kraaien/kauwen of hoe ze ook heette. Ik bleef staan zodat ze niet te dichtbij kwamen en om ze weg te jagen (zij wilde nl ook eten).
Dus ik loop weer weg zie ik dat er een zo lief jong eendje pakt en ermee weg vliegt.
Ik er nog achteraan, maar dat had geen nut!
Door mijn stomme actie is dat eendje gepakt. Ik kan wel janken, serieus, stom he?!
Voel me zo dom,kan mezelf wel voor de kop slaan.
Ik wilde gaan sporten, maar heb hierdoor niet zoveel zin meer.
Gast- Gast
Re: Wat ben ik toch ook een trut soms!
Meid, dat is jouw schuld toch niet.
Dat had misschien / waarschijnlijk ook wel gebeurd als jij geen brood had gegeven.
Helaas is de natuur zo
Dat had misschien / waarschijnlijk ook wel gebeurd als jij geen brood had gegeven.
Helaas is de natuur zo
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh, wat zielig, maar je kunt er niet zo veel aan doen.
Zo is de natuur nou eenmaal, als jij er niet was geweest, was er waarschijnlijk wel iets anders gebeurd met die eendjes.
Hier in de buurt hadden we ook een eend met 7 kleintjes, en nu zijn er nog maar 3!
Maar kan me voorstellen dat je wel van slag bent als je zoiets ziet gebeuren.
Zo is de natuur nou eenmaal, als jij er niet was geweest, was er waarschijnlijk wel iets anders gebeurd met die eendjes.
Hier in de buurt hadden we ook een eend met 7 kleintjes, en nu zijn er nog maar 3!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ja anders gebeurd het ook vaak zat, maar dan zie ik het niet. Ooit heb ik het ook gezien, ik erachteraan, zonder resultaat.
Het liefst vang ik ze allemaal hier op met moeders, net over de tuin gespannen en als ze groter zijn laat ik ze vrij.
Het liefst vang ik ze allemaal hier op met moeders, net over de tuin gespannen en als ze groter zijn laat ik ze vrij.
Gast- Gast
Zo gaat het in de natuur. Jij bent er alleen getuige van geweest.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Jezzie89 schreef:Oooh, wat zielig, maar je kunt er niet zo veel aan doen.
Zielig he. Ik moet sporten van mezelf, maar heb echt niet zoveel zin. Ach ja moet maar he.
Gast- Gast
Heel zielig maar ja dat gebeurt nou eenmaal. Hier in de tuin hebben wij ook vaak jonge mereltjes die gepakt worden door de kraaien!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Ga maar sporten voor je schuldgevoel
Afleiding zul je bedoelen.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Theedoosje schreef:Ga maar sporten voor je schuldgevoel
Afleiding zul je bedoelen.
Nee, voor je schuldgevoel. Anders heb je schuldgevoel in het kwadraat (schuldgevoel voor dit voorval en schuldgevoel dat je uiteindelijk niet ben gaan sporten).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat is inderdaad zielig om te zien.
Ik zou je wel willen vragen of je het eerste woord in je topictitel wil veranderen/verwijderen? Ik snap je emotie maar ik vind het niet zo netjes.
Ik zou je wel willen vragen of je het eerste woord in je topictitel wil veranderen/verwijderen? Ik snap je emotie maar ik vind het niet zo netjes.
Gast- Gast
Confusion schreef:Dat is inderdaad zielig om te zien.
Godver of trut?
Ach, maak je niet zo druk joh.
Gast- Gast
Heel erg zielig maar jij kunt er niets aan doen, dat is helaas de natuur.
Gast- Gast
HeartBeat schreef:Confusion schreef:Dat is inderdaad zielig om te zien.
Godver of trut?
Ach, maak je niet zo druk joh.
En ik maak me er niet druk om, maar ik vind het een beetje onnodig.
Gast- Gast
Alsof er nooit topics worden geopend met zon topicsnaam, of iets in die richting. Hopelijk gaan we nu niet eikelen om elk 'lelijk' woord, moet wel leuk blijven hier op 't forum.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
+1Babydoll schreef:Alsof er nooit topics worden geopend met zon topicsnaam, of iets in die richting. Hopelijk gaan we nu niet eikelen om elk 'lelijk' woord, moet wel leuk blijven hier op 't forum.
Gast- Gast
Oew ja dat zijn gemene beesten. Helaas kun je er weinig aan doen idd. Een trut ben dus niet hoor. Maarrrrr ga gewoon lekker sporten.
Gast- Gast
Storm schreef:+1Babydoll schreef:Alsof er nooit topics worden geopend met zon topicsnaam, of iets in die richting. Hopelijk gaan we nu niet eikelen om elk 'lelijk' woord, moet wel leuk blijven hier op 't forum.
Moet zeggen dat ik 't ook wel vervelend vindt dat een topictitel zo moet beginnen. Ik vind 't wat overdreven en kan me goed voorstellen dat er (meer) mensen zijn die zich hieraan storen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Storm schreef:+1Babydoll schreef:Alsof er nooit topics worden geopend met zon topicsnaam, of iets in die richting. Hopelijk gaan we nu niet eikelen om elk 'lelijk' woord, moet wel leuk blijven hier op 't forum.
+2
Wel heel lief trouwens CBL, dat je je zo bekommert om die eendjes. Probeer het maar gauw te vergeten, je kan er niks aan doen, het is jouw fout niet.
Gast- Gast
Het is echt jouw schuld niet hoor, CBL! Dat is helaas de natuur ...
Over de topictitel: ik kan me herinneren dat een andere forummer GVD in haar topictitel had gezet en die kreeg ook het verzoek dat aan te passen, CBL was zelfs degene die het hardst liep te klagen erover, want zij mocht niet vloeken. En nu gewoon weer doen. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen dit storend vinden (ik ook namelijk).
Over de topictitel: ik kan me herinneren dat een andere forummer GVD in haar topictitel had gezet en die kreeg ook het verzoek dat aan te passen, CBL was zelfs degene die het hardst liep te klagen erover, want zij mocht niet vloeken. En nu gewoon weer doen. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen dit storend vinden (ik ook namelijk).
Gast- Gast
Alex schreef:Het is echt jouw schuld niet hoor, CBL! Dat is helaas de natuur ...
Ik vind het ook storend!
Gast- Gast
Ik snap wel dat mensen dat vinden, maar kan je dat niet naast je neerleggen? Ik lees er gewoon overheen eigenlijk.
Gast- Gast
Dus als iets je stoort moet je maar gewoon je mond houden? Ik slaap er echt geen nacht minder om en ik maak er ook geen big deal van, maar ik vind dat ik best mag zeggen dat ik de titel niet gepast vind.
Gast- Gast
Confusion schreef:Dus als iets je stoort moet je maar gewoon je mond houden? Ik slaap er echt geen nacht minder om en ik maak er ook geen big deal van, maar ik vind dat ik best mag zeggen dat ik de titel niet gepast vind.
Zeg ik dat je je mond moet houden dan? Ik zeg alleen dat je het ook naast je neer kan leggen. Of je dat wel of niet doet is jouw keuze.
Gast- Gast
Nee dat zeg je niet letterlijk, maar je impliceert wel dat het beter is om het naast je neer te leggen. Althans, zo komt het op mij over.
Maar goed, ik wilde alleen even aangeven dat ik het niet gepast vind. Niet meer, niet minder. Wat CBL ermee doet is aan haar, al verwacht ik er niks van aangezien ze normaal amper nog in d'r eigen topics reageert .
Maar goed, ik wilde alleen even aangeven dat ik het niet gepast vind. Niet meer, niet minder. Wat CBL ermee doet is aan haar, al verwacht ik er niks van aangezien ze normaal amper nog in d'r eigen topics reageert .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ohw wat ben ik een domme trut
» Ik ben een slappe trut
» Soms zou ik willen..
» Soms...
» als ik soms andere...
» Ik ben een slappe trut
» Soms zou ik willen..
» Soms...
» als ik soms andere...