Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Problemen na plaatsen buisje (oren)

2 plaatsers

Ga naar beneden

Problemen na plaatsen buisje (oren) Empty Problemen na plaatsen buisje (oren)

Bericht  Jazzlyn zo 14 aug 2011 - 20:05

Mijn zoontje is donderdag geholpen aan zijn oren door middel van buisjes. Dit omdat hij continu ab kuur moest gebruiken om niet ziek te zijn. De eerdere operatie had niet het gewenste effect.

De operatie verliep goed, snel gedaan natuurlijk. Beiden oren waren erg ontstoken, ondanks de kuur. Na gegeten te hebben ging hij al snel rondlopen. Hij liep namelijk ruim 1,5 week voor zijn operatie. Nadat we naar huis mochten hebben we hem op bed gelegd. Bij het wakker worden ontdekte we dat 1 oor erg had gebloed. Vanaf dat moment wil hij niet meer lopen. Hij durft niet meer zo goed en heeft ook het evenwicht niet meer zo onder controle (af en toe zet hij wel wat stappen, staat wel steeds los etc).

Ziekenhuis gaf aan dat het niet hoort en ik moet deze week dus terugbellen. Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Ik ben namelijk best wel een beetje bezorgd (wellicht te).
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Problemen na plaatsen buisje (oren) Empty Re: Problemen na plaatsen buisje (oren)

Bericht  pitbullgup zo 14 aug 2011 - 20:49

Wat vervelend voor je ventje! Evenwichtsorgaan zit natuurlijk in het oor dus als daar iets niet goed zit kan het lopen inderdaad niet goed gaan. Maar hoe lang moest je van het ziekenhuis door lopen dan??? Anders misschien ook evne HA bellen?
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: