Start nieuw schooljaar: succes allemaal!
+13
Lynn_
nina
Middleme
Printje
Tsjip
bolus26
Summerlovin
Jeanette
Suus
Tiana
ekiaam87
GeKKiE
Bliss
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Start nieuw schooljaar: succes allemaal!
Voor alle juffen die morgen ook weer moeten beginnen: heel veel succes!
Ik vind het wel weer spannend en hoop dat ik een beetje goed slaap zo Is altijd weer wennen om na een vakantie te beginnen en helemaal na de zomervakantie natuurlijk. Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Ik vind het wel weer spannend en hoop dat ik een beetje goed slaap zo Is altijd weer wennen om na een vakantie te beginnen en helemaal na de zomervakantie natuurlijk. Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Start nieuw schooljaar: succes allemaal!
Jaa! Succes iedereen!
Ik begin morgen met mijn LIO-stage, alleen voor de klas, drie dagen per week. Spannend!
Ik begin morgen met mijn LIO-stage, alleen voor de klas, drie dagen per week. Spannend!
Gast- Gast
Ik heb vroeger altijd gedroomd van juf worden en dat vertelde ik ook altijd aan iedereen. Helaas ben ik dat nu niet geworden, maar het doet me nog steeds wat als ik het lees Vond je het niet eng eerst? En welke klas doe je, als ik vragen mag?
Gast- Gast
Werk ze allemaal!!
Ik ben nu op de helft van mijn vakantie en heb eigenlijk ook best weer zin om te werken.
Ik ben nu op de helft van mijn vakantie en heb eigenlijk ook best weer zin om te werken.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ja jullie ook succes!! Ben benieuwd hoor, heb mijn kinderen ook nog niet gezien dus geen idee wat er straks binnen komt wandelen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Veel succes en veel plezier ! Ik moet nog 2 jaar naar de pabo, dan kan ik hier straks ook over meepraten :-). Mijn stage begint op 5 september, de 2e schoolweek van de basisscholen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Veel plezier en werkze weer!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oeh, beginnen de scholen nu alweer? Ik krijg namelijk zaterdag pas vakantie haha. Maar werkse allemaal alvast!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
En, hoe zijn de eerste twee dagen verlopen?
Bij mij heel goed eigenlijk, ik heb een leuke klas! Wel weer vermoeiend joh, ik ben echt kapot! Maarrr ik werk nu vier dagen en ben morgen vrij, dus dat is helemaal top 's Middags moet ik nog wel naar school voor een training, maar dat is niet zo erg.
Bij mij heel goed eigenlijk, ik heb een leuke klas! Wel weer vermoeiend joh, ik ben echt kapot! Maarrr ik werk nu vier dagen en ben morgen vrij, dus dat is helemaal top 's Middags moet ik nog wel naar school voor een training, maar dat is niet zo erg.
Bliss- Lady Post-a-lot
Succes allemaal . Ik begin 5 september aan de pabo ! Heel veel zin in! Heb wel al stage ervaringen, heb hiervoor de mbo opleiding onderwijsassistent gedaan.
Welke groep heb je Bliss?
Welke groep heb je Bliss?
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb groep 7. Jij veel succes met de Pabo!
Bliss- Lady Post-a-lot
ik ben ook altijd moe de eerste week!
wij zijn nu de school aan t verhuizen (nou ja alles aan t uitpakken maandag en dinsdag) en donderdag vergaderen.
maandag komen de kids
wij zijn nu de school aan t verhuizen (nou ja alles aan t uitpakken maandag en dinsdag) en donderdag vergaderen.
maandag komen de kids
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb 3 leuke en gezellige dagen gehad. Ik ben weer helemaal op mijn plekje.
Gast- Gast
Ik heb ook 3 leuke dagen gehad, maar ik ben wel kapot!
Ben gelukkig elke vrijdag vrij
Ben gelukkig elke vrijdag vrij
Gast- Gast
Ik heb vandaag mijn eerste invaldag weer gehad. Nu ook wel weer zin om te werken. Al ben ik nu ook wel toe aan een eigen klas maar goed dat zit er voorlopig nog niet in helaas.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Bij mij ging het goed! Ik heb groep 4 en vind dat best spannend. Had graag een hogere klas gehad. En dit jaar ben ik voor begonnen met de kinderen.
Tot nu toe vind ik die jonge kids keuker dan ik dacht. Wel even wennen dat ze alles willen vertellen, laten zien, ook tijdens de instructie. En veel meer nog de basis leren, waar schrijf je het op en hoe, algemene regels, gebruik van ateriaal.
Nu twee dagen vrij, de PABO begint pas 1 september met lessen.
Tot nu toe vind ik die jonge kids keuker dan ik dacht. Wel even wennen dat ze alles willen vertellen, laten zien, ook tijdens de instructie. En veel meer nog de basis leren, waar schrijf je het op en hoe, algemene regels, gebruik van ateriaal.
Nu twee dagen vrij, de PABO begint pas 1 september met lessen.
Gast- Gast
Chipp, het is toch je LIO stage? Die regel je dan zelf?
Waarom heb je dan niet op een hogere groep gesolliciteerd?
Waarom heb je dan niet op een hogere groep gesolliciteerd?
Gast- Gast
Ja klopt. Het is op de school waar ik vorig jaar van januari tot juli heb stage gelopen. Ik was elk jaar al twee keer gewisseld, dus wilde een keer op dezelfde school blijven en ik vind het een heel fijne school. Dus ik gesolliciteerd en aangenomen voor een bovenbouwgroep. Helaas bleek in juni dat er helemaal geen plek was in de bovenbouw, door verschuiving van leerkrachten en een 'probleemklas'.
Van de PABO moeten wij solliciteren op een 'partnerschool'. Die zijn hier in de buurt alleen heel dunbezaaid en er zijn hier wel veel studenten. Het is dus echt vechten voor een LIO plek op zo'n school.
Het was groep 4 of elke dag drie uur p.d. reizen, vandaar
Van de PABO moeten wij solliciteren op een 'partnerschool'. Die zijn hier in de buurt alleen heel dunbezaaid en er zijn hier wel veel studenten. Het is dus echt vechten voor een LIO plek op zo'n school.
Het was groep 4 of elke dag drie uur p.d. reizen, vandaar
Gast- Gast
Ohh wat klote, vooral omdat een plek in de bb je al was toegezegd!
Naja, het beste er van maken, maar dat komt vast wel goed! Over een maand dan zijn ze ineens niet meer zo klein en kunnen ze al zo veel, haha!
Naja, het beste er van maken, maar dat komt vast wel goed! Over een maand dan zijn ze ineens niet meer zo klein en kunnen ze al zo veel, haha!
Gast- Gast
Ja, indd. Ik vid het ook wel weer aandoenlijk
Ook wel leuk, vorig jaar had ik één dag in de week groep 8 alleen (en een dag samen) en nu dus 4. Kleuters wil ik liever niet, maar heb nu wel goede referentie voor 8 en 4.
Niet verkeerd om breed inzetbaar te zijn met de huidige banenmarkt.
Ook wel leuk, vorig jaar had ik één dag in de week groep 8 alleen (en een dag samen) en nu dus 4. Kleuters wil ik liever niet, maar heb nu wel goede referentie voor 8 en 4.
Niet verkeerd om breed inzetbaar te zijn met de huidige banenmarkt.
Gast- Gast
Ik ben "oude kind" afgestudeerd en ik werk nu in een 3/4. En vorig jaar had ik een 3/5. In het begin moest ik wel even wennen, maar nu heb ik mijn plek gevonden en vind ik het erg leuk.
Gast- Gast
_Liv schreef:Ik ben "oude kind" afgestudeerd en ik werk nu in een 3/4. En vorig jaar had ik een 3/5. In het begin moest ik wel even wennen, maar nu heb ik mijn plek gevonden en vind ik het erg leuk.
Volgens mij weet ik op welke school jij werkt! Daar heb ik stage gelopen.
Gast- Gast
Ik mag maandag weer beginnen bij mijn lieve kleuters! Alweer voor het zesde jaar!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
_Liv schreef:Ik ben "oude kind" afgestudeerd en ik werk nu in een 3/4. En vorig jaar had ik een 3/5. In het begin moest ik wel even wennen, maar nu heb ik mijn plek gevonden en vind ik het erg leuk.
Ik vind dat echt vreemd, groepen als een 3/5 combi. Heb je dan niet dat je de ene groep overvraagt en vice versa?
Ik begin zelf 5 september met m ijn eindstage in groep 3! ga mee met een dele van mijn oude groepdus ken alle kinderen, dat is erg prettig. En verder weet ik ook dat iedereen er verder achter staat! Nog 1 jaar dan ben ik klaaaaaaaaar.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw jaar, nieuwe start?
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Hoe zorg ik dat mijn sollicitatiegesprek een succes wordt?
» Sterkte/ Succes
» Succes Silly-one!
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Hoe zorg ik dat mijn sollicitatiegesprek een succes wordt?
» Sterkte/ Succes
» Succes Silly-one!
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: