wat voor sport doen jullie?
+44
Wennebellah
aniet
Nietjuuh
Ambivalence
Ooh La La!
Fred
Toet
Quet
PaarsBlauw
Laquisia
Zwoesj
Ella
Flippin' Bitch
Kqip
Mari
pitbullgup
Happy
Frappuccino
Pancake
Silva
Sterre
Eliesje
Cherique
tg
psv-forever
M_as
Caresses
Mysterious
Lotus
Shisha
Merai
Jeanette
_Femme
nina
Ugly Betty
Serena
Blond
Chocolate Cookie
Lejow
Mizz_S
Kabouter
Zwerver
Minx
JD
48 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: wat voor sport doen jullie?
Ik doe aan sportklimmen met wat vrienden, erg gezellig en stiekem ook nog eens erg inspannend
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
Als je graag een teamsport wilt doen, moet je je vooral niet laten tegenhouden met het idee dat je het niet kunt en er moeilijk tussen komt. Bij de meeste teamsporten kun je eerst een tijdje meetrainen om het onder de knie te krijgen. Bij een team is het meestal ook niet moeilijk om er tussen te komen.
Dit is tenminste wat ik merk bij ons op de vereniging. Ik korfbal en ben een aantal keer van vereniging gewisseld door verhuizing, ik kwam dus steeds in nieuwe team terecht, maar nooit moeite gehad met wennen. Je deelt toch dezelfde interesse.
Bij ons zijn er ook veel mensen die op latere leeftijd zijn begonnen. Na een tijdje trainen, spelen zij ook de wedstrijden mee en je ziet ze snel vooruit gaan.
Nogmaals, laat je alsjeblieft niet tegenhouden. Sporten is hartstikke leuk!
Dit is tenminste wat ik merk bij ons op de vereniging. Ik korfbal en ben een aantal keer van vereniging gewisseld door verhuizing, ik kwam dus steeds in nieuwe team terecht, maar nooit moeite gehad met wennen. Je deelt toch dezelfde interesse.
Bij ons zijn er ook veel mensen die op latere leeftijd zijn begonnen. Na een tijdje trainen, spelen zij ook de wedstrijden mee en je ziet ze snel vooruit gaan.
Nogmaals, laat je alsjeblieft niet tegenhouden. Sporten is hartstikke leuk!
Quet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 42
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben lid van een sportschool en doe daar voornamelijk fitness. Soms ga ik ook naar groepslessen zoals zumba, podypump (zwaar!) of pilates. Ik maak soms gebruik van de indoor tennisbaan, helaas nog niet een vast iemand gevonden om mee te tennissen, want dat zou ik wel vaker willen.
Als ik ga sporten ziet het er ongeveer zo uit:
30 minuten cardio.
30 minuten krachttraining. (Niet aan een stuk door, je moet tussen de oefeningen minimaal een minuut rust.)
150-200 buikspieroefeninen à 10-15 minuten.
10 minuten cardio. (cooling down.)
10 minuten zwemmen, soms wat baantjes trekken, maar niet intensief.
Ik probeer dit 2 keer in de week te doen, maar er zit de laatste weken weinig regelmaat in.
Nu probeer ik het weer op te pakken, want na het sporten voel ik me heerlijk fit.
Tegen iedereen die zich laat tegenhouden omdat zij alleen moet gaan kan ik alleen maar zeggen: probeer het gewoon. In het begin valt het tegen en het is moeilijk jezelf te motiveren, maar als je eenmaal bezig bent is het heerlijk.
Als ik ga sporten ziet het er ongeveer zo uit:
30 minuten cardio.
30 minuten krachttraining. (Niet aan een stuk door, je moet tussen de oefeningen minimaal een minuut rust.)
150-200 buikspieroefeninen à 10-15 minuten.
10 minuten cardio. (cooling down.)
10 minuten zwemmen, soms wat baantjes trekken, maar niet intensief.
Ik probeer dit 2 keer in de week te doen, maar er zit de laatste weken weinig regelmaat in.
Nu probeer ik het weer op te pakken, want na het sporten voel ik me heerlijk fit.
Tegen iedereen die zich laat tegenhouden omdat zij alleen moet gaan kan ik alleen maar zeggen: probeer het gewoon. In het begin valt het tegen en het is moeilijk jezelf te motiveren, maar als je eenmaal bezig bent is het heerlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tafeltennis (1x trainen en 1x competitie in de week) en als het mooi weer is mountainbiken. Een van de mooiste en moeilijkste sporten ivm de effectballen en de hoge reactiesnelheid die je ervoor nodig hebt. Je hebt ook jarenlang training nodig wil je het een beetje goed kunnen. Helaas komt het amper op tv.
Het WK tafeltennis wordt in mei in Rotterdam gehouden. Daar ga ik naar toe om de wereldtop een keertje van dichtbij te zien.
Tafeltennis op de camping is ping-pong. Wie ping-pong zegt tegen echte tafeltennisser kan het bezuren.
Het WK tafeltennis wordt in mei in Rotterdam gehouden. Daar ga ik naar toe om de wereldtop een keertje van dichtbij te zien.
Tafeltennis op de camping is ping-pong. Wie ping-pong zegt tegen echte tafeltennisser kan het bezuren.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zwem, maar niet bij een vereniging ofzo. Ik heb een paar jaar synchroonzwemmen gedaan, maar dat werd me te intensief, dus nu doe ik het op eigen houtje.
Gast- Gast
Ik ben pas begonnen met spinnng.
Ik ben ook totaal niet sportief dus dit is al heel wat!
Was het gewoon zat en móest nu wat gaan doen...
Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou
Ik ben ook totaal niet sportief dus dit is al heel wat!
Was het gewoon zat en móest nu wat gaan doen...
Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik ben pas begonnen met yoga. Nu is dat officieel geen sport, maar ik vind toch aardig vermoeiend .
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik heb gister Billys Bootcamp gedownload. Die wil ik thuis gaan volgen!
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik heb gister Billys Bootcamp gedownload. Die wil ik thuis gaan volgen!
Die is best pittig volgens mij! Maar wel lekker!
Ik doe aan tennis, zumba, body pump, cardio core, body shape, pilates en core dans (samba). Erg afwisselend dus en dat is wel lekker!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Hardlopen maar kamp momenteel met een blessure dus moet helaas rustig aan doen.. En dat terwijl ik de halve marathon wil gaan lopen.
Gast- Gast
spinning in de sportschool!
ik ben daar ooit begonnen met steps maar dat vond ik niet meer zo heel leuk om te doen en nu gooi ik mn frustraties eruit op de spinningfiets!
ik ben daar ooit begonnen met steps maar dat vond ik niet meer zo heel leuk om te doen en nu gooi ik mn frustraties eruit op de spinningfiets!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik doe niet aan sport, maar zit er wel steeds meer aan te denken om naar Zumba te gaan.
Mijn schoonzusje doet dit ook.
Ik denk dat ik mij volgende week ga aanmelden, maar dat ik pas in maart ga beginnen. Mijn werkplanning heb ik nog niet van maart, dus ik kan dan met mijn werk regelen dat ik op donderdag avond niet kan werken.
Mijn schoonzusje doet dit ook.
Ik denk dat ik mij volgende week ga aanmelden, maar dat ik pas in maart ga beginnen. Mijn werkplanning heb ik nog niet van maart, dus ik kan dan met mijn werk regelen dat ik op donderdag avond niet kan werken.
Gast- Gast
Ik sport niet, maar zodra ik weer geld heb om wat te gaan doen wil ik graag naar de sportschool. Zelf je tijd bepalen wanneer je wilt lijkt me heerlijk.
Gast- Gast
Fitness & Wing-Chun
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Ik moet echt weer eens gaan beginnen, ben sinds de verhuizing niet meer geweest en dat was in augustus ...maar ik hou eigenlijk niet van fitnissen. De groepslessen vind ik wel leuk zoals: bodypump. zumba etc.
Volgende week ga ik echt...
Volgende week ga ik echt...
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Geen ik vind het ook echt niet leuk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik turn al 20 jaar. Doe tegenwoordig geen wedstrijden meer.
Ik heb gezorgd dat ik 1,5 uur in de week in de topturnhal hier kan huren en nu turnen we met een heel gezellig groepje, die allemaal anders nergens meer terecht kunnen, aangezien we geen wedstrijden meer doen.
En ik leer ook nog steeds dingen bij, zo leuk!
Ik heb ook een sportschool abbonement, alleen die ligt te verstoffen, beetje zonde.
Ik heb gezorgd dat ik 1,5 uur in de week in de topturnhal hier kan huren en nu turnen we met een heel gezellig groepje, die allemaal anders nergens meer terecht kunnen, aangezien we geen wedstrijden meer doen.
En ik leer ook nog steeds dingen bij, zo leuk!
Ik heb ook een sportschool abbonement, alleen die ligt te verstoffen, beetje zonde.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
ThatAnimalChick schreef:Wing-Chun
Wat is dat dan voor sport?
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Nietjuuh schreef:ThatAnimalChick schreef:Wing-Chun
Wat is dat dan voor sport?
+1 daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik fitness in principe 2 keer per week en ik doen 1x per week trimzwemmen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor sport doe je?
» Wat voor sport doe jij?
» Steeds naar dokter voor klachten, wat zouden jullie doen?
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat voor sport doe jij?
» Steeds naar dokter voor klachten, wat zouden jullie doen?
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: