wat voor sport doen jullie?
+44
Wennebellah
aniet
Nietjuuh
Ambivalence
Ooh La La!
Fred
Toet
Quet
PaarsBlauw
Laquisia
Zwoesj
Ella
Flippin' Bitch
Kqip
Mari
pitbullgup
Happy
Frappuccino
Pancake
Silva
Sterre
Eliesje
Cherique
tg
psv-forever
M_as
Caresses
Mysterious
Lotus
Shisha
Merai
Jeanette
_Femme
nina
Ugly Betty
Serena
Blond
Chocolate Cookie
Lejow
Mizz_S
Kabouter
Zwerver
Minx
JD
48 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: wat voor sport doen jullie?
vroeger voetbal
nu tennis en af en toe hardlopen
nu tennis en af en toe hardlopen
tg- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 03-01-11
Op dit moment alleen wii fit, telt dat ook?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Op dit moment 2x pw fitness. Voorheen 2a3x pw softbal, maar dit was niet meer te combineren met mijn werk jammer genoeg
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Ik wil nog steeds zumba-en maar wil niet alleen...haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Ik wil nog steeds zumba-en maar wil niet alleen...haha
Dat heb ik dus ook haha. En ik werk onregelmatig, dus dat is ook al lastiger.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn "sport"nu is ong 1x per week 1 uur stevig wandelen met een vriendin. Maar wil meer gaan doen. Misschien meer op de wii fit of op de hometrainer
Gast- Gast
Ik sport op de sportschool, meestal wissel ik BBBB, BodyBalance en cardio af in 1 week. Ik wil ook paardrijden weer oppakken, maar daar heb ik even geen geld voor.
Gast- Gast
Mysterious schreef:Majorette en ballet. Dit klinkt heel duf maar is eigenlijk hardstikken leuk!
Met majorette doen we wedstrijden in groeps verband en dat is gewoon gaaf en met ballet ben ik pas net begonnen en het is zo lekker voor je lichaam, niks truttig, het is maar net wat je er zelf van maakt.
Ik doe ook aan majorette Leuk hé!
Waar zit jij?
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Darcy schreef: Ik wil ook paardrijden weer oppakken, maar daar heb ik even geen geld voor.
Dat zou ik t liefst ook weer op gaan pakken, maar het is zo ontzettend duur
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Ik squash 1x per week en in de lente, zomer en herfst ga ik ook regelmatig hardlopen. Eigenlijk doe ik nu dus te weinig, ik zit er over te denken om pilates te gaan doen. Maar de komende 2 maanden is mijn schema heel erg vol met een fotografiecursus, een avond squash en nog een avond met een verplichting.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef twee keer in de week paaldanslessen (gewoon sportief en met choreo's)
Verder doe ik nu een cursus Tissu (Aerial Silks) in die doeken hoog in de lucht, een soort luchtacrobatiek.
Vanaf maart ga ik daar ook les in geven.
Verder mis ik de sportschool wel, eerder deed ik veel fitness, drie keer in de week. Heeeerlijk! Maar vond 't te duur worden. Ik wil wel graag wanneer ik mijn diploma gehaald heb (over een maand of vier) en als ik een baantje heb weer een abonnement.
Verder doe ik nu een cursus Tissu (Aerial Silks) in die doeken hoog in de lucht, een soort luchtacrobatiek.
Vanaf maart ga ik daar ook les in geven.
Verder mis ik de sportschool wel, eerder deed ik veel fitness, drie keer in de week. Heeeerlijk! Maar vond 't te duur worden. Ik wil wel graag wanneer ik mijn diploma gehaald heb (over een maand of vier) en als ik een baantje heb weer een abonnement.
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Cherique schreef:Darcy schreef: Ik wil ook paardrijden weer oppakken, maar daar heb ik even geen geld voor.
Dat zou ik t liefst ook weer op gaan pakken, maar het is zo ontzettend duur
Jaa stom he!
Gast- Gast
Ik doe aan hardlopen. Ik probeer zo'n 2 a 3 keer in de week een stukje te lopen. Ik loop dan 1 of 2 keer in de week met een loopgroepje en 1 keer in de week voor mezelf. Lopen met een groepje geeft mij net dat zetje om toch 's avonds nog even de deur uit te gaan.
Verder heb ik heel lang aan spinning gedaan, maar omdat ik de sportschool te duur vond worden ben ik vanaf de zomer niet meer lid geworden. Nu in de winter mis ik het spinnen eigenlijk wel een beetje. Met al die gladheid vond ik het hardlopen echt helemaal niks.
Verder heb ik heel lang aan spinning gedaan, maar omdat ik de sportschool te duur vond worden ben ik vanaf de zomer niet meer lid geworden. Nu in de winter mis ik het spinnen eigenlijk wel een beetje. Met al die gladheid vond ik het hardlopen echt helemaal niks.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Sorry voor de late reactie, was dit topic vergeten. Maar slenderen is een uur lang op zes verschillende banken liggen die de basisbeweging voor je maken. Daardoor doe je automatisch sit-ups etc. en kun je het door zelf mee te bewegen zo intensief maken als je zelf wil. Ik doe dit twee uur per week en vind het heel fijn, toch het idee dat ik structureel beweeg en niet te sportief want dat ben ik echt niet .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik zit ook niet op een sport, heb er wel eens over gedacht om naar een sportschool te gaan maar ik denk dat ik dan toch niet de motivatie heb om te blijven gaan. Straks als het weer wat minder koud/glad is buiten wil ik wel weer gaan wandelen, dat scheelt al een hoop in mijn conditie merk ik.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
Als mijn agenda het toelaat sport ik 4 uur
1 uur Body Form
1 uur Spinning
2 uur Bodypump
En heeeel soms thuis nog een keer op de crosstrainer, Maar die staat er meer om de was overheen te hangen.
1 uur Body Form
1 uur Spinning
2 uur Bodypump
En heeeel soms thuis nog een keer op de crosstrainer, Maar die staat er meer om de was overheen te hangen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik rijd al jaren paard en dat doe ik dan ook minstens 5x in de week.
Maar in de sportschool zul je mij echt niet snel vinden.... Squashen vind ik dan wel weer heel leuk maar dat heb ik al jaren niet meer gedaan hahahaha
Maar in de sportschool zul je mij echt niet snel vinden.... Squashen vind ik dan wel weer heel leuk maar dat heb ik al jaren niet meer gedaan hahahaha
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik doe aan buikdansen, ik vind het echt helemaal geweldig.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ga nu weer beginnen met 3 keer per week hardlopen. Dit heb ik maandenlang gedaan. Nu net 2 weekjes rust gehad, doordat ik voelde dat ik steeds meer pijntjes kreeg tijdens het lopen. Mijn lichaam had echt even rust nodig en het sneeuwde natuurlijk ook etc. Heb wel veel door die sneeuw gewandeld om mijn conditie niet te verliezen.
Nu dus weer 3 keer in de week en heb er superveel zin in! Vanochtend voor het eerst weer en het was echt fijn om weer te doen!
Nu dus weer 3 keer in de week en heb er superveel zin in! Vanochtend voor het eerst weer en het was echt fijn om weer te doen!
Gast- Gast
Ik doe mountainbiken, schaatsen en wielrennen..
Maar dat is voor iemand die begint vrij prijzig allemaal in aanschaf van spullen
Maar dat is voor iemand die begint vrij prijzig allemaal in aanschaf van spullen
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Ik rij 2x per week paard en doe 1x spinning. Soms wissel ik spinning af door Zumba, maar spinning blijft mijn favoriet op de sportschool.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Oohh ik ga vanavond weer naar de sportschool! Ben in december helemaal niet geweest en ik merk dat ik er een beetje tegenaan zit te hikken
Ik ga overigens vaak naar zumba of ga zelf cardio en krachttraining doen.
Ik ga overigens vaak naar zumba of ga zelf cardio en krachttraining doen.
Gast- Gast
Ik sport 2 x in de week: fitness en probeer veel te lopen op de fiets te doen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik doe aan salsa, bachata en zouk dansen. Mochten mensen een sport willen gaan doen en van dansen houden, dan moet je vooral zouk gaan dansen. Een intensievere dans dan dat (op tapdansen na) ben ik nog niet tegengekomen!
En echt geweldig om te doen, maar dat vind ik van al dit soort dansen
En is toch een soort van teamsport (je wilt je danspartner toch niet laten stikken) en je hebt niet echt het gevoel dat je druk aan het sporten bent, terwijl dansen 1 van de sporten is waarbij je het meeste van je lijf beweegd.
Dus dames, allemaal aan de salsa / bachata / zouk!
En echt geweldig om te doen, maar dat vind ik van al dit soort dansen
En is toch een soort van teamsport (je wilt je danspartner toch niet laten stikken) en je hebt niet echt het gevoel dat je druk aan het sporten bent, terwijl dansen 1 van de sporten is waarbij je het meeste van je lijf beweegd.
Dus dames, allemaal aan de salsa / bachata / zouk!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik doe aan kickfun.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor sport doe je?
» Wat voor sport doe jij?
» Steeds naar dokter voor klachten, wat zouden jullie doen?
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat voor sport doe jij?
» Steeds naar dokter voor klachten, wat zouden jullie doen?
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: