Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

whaaaah irritante buurman..

3 plaatsers

Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:48

Die man is echt de godganse dag aan het timmeren en boren echt al een half jaar op een rij op de meest irritante tijden.

Als ik even een dutje wil doen rond 8 uur als we tv gaan kijken, onder het eten, als we net thuis komen van het werk.

Als ik overdag thuis ben doet hij het bijna niet aaaahhhh als die nou werkt maar dat doet die niet dus kan die dan ook doen.

Vanochtend was ik uit aan het slapen heerlijk lang gaat die om 10 uur constant timmeren. Voor ik het wist was ik kei hard op de muur aan het bonken uit kwaadheid en nu is mijn vuist kapot Embarassed was me er pas van bewust toen ik al bezig was half slaap dronken dus.

Straks gaan ze me aanspreken op dat bonken Embarassed Embarassed

Serieus wat kan ik hieraan doen? Irriteer me er dood aan kan moeilijk aan de deur gaan van je mag niet timmeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 4:53

nu hoor ik weer spijkers vallen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad is weer etenstijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:02

Maar dat zijn toch normale tijden? scratch 10 uur is geen gekke tijd hoor s ochtends Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:04

Ja dat weet ik ook wel maar echt heel de dag is nogal irritant hoor!!!!! En dat echt dag in dag uit elke dag wordt je op een gegenen moment een beetje gek van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:08

Mijn buurman begint als ik een beetje pech heb om 6 uur 's ochtends laughcry... Ik ben altijd blij als het regent 's ochtends.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:10

Ben gewoon in staat om te gaan verhuizen terwijl ik hier hartstikke fijn woon. Ik wordt er gewoon zo gek van elke keer dat gebonk. Vaak gaat die ook nog met een boor te werk dan kun je niet een fatsoenlijk tegen elkaar praten hier.

Ik hou gewoon van rustig wonen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:27

Misschien een idee om bij je buurman aan te bellen en te vragen of hij een idee heeft hoe lang hij er nog mee bezig zal zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 5:28

[quote="Katie_"]Ben gewoon in staat om te gaan verhuizen terwijl ik hier hartstikke fijn woon. Ik wordt er gewoon zo gek van elke keer dat gebonk. Vaak gaat die ook nog met een boor te werk dan kun je niet een fatsoenlijk tegen elkaar praten hier.

Ik hou gewoon van rustig wonen!![/quote]

En tja dan moet je ergens gaan wonen waar je geen buren hebt denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Jerry zo 14 aug 2011 - 6:09

Theedoosje schreef:Misschien een idee om bij je buurman aan te bellen en te vragen of hij een idee heeft hoe lang hij er nog mee bezig zal zijn?

+1
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 6:11

WEET hij dat jullie het niet prettig vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Kaboutertje zo 14 aug 2011 - 11:31

Pippa schreef:WEET hij dat jullie het niet prettig vinden?

+1 !!! Misschien beseft hij dat niet, of whatever.. Het minste wat je kan doen is een keer aanbellen voordat je overweegt te verhuizen :P
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 18:56

En ik denk wel dat het verstandig is om oordoppen aan te schaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast zo 14 aug 2011 - 19:28

Ik zou hem vragen hoelang hij nog bezig denkt te zijn. Boren en timmeren is ok maar om dat nou een half jaar lang te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Happinaz di 16 aug 2011 - 23:22

Ik vind dat je een beetje overdrijft als je overweegt te verhuizen. Die man die is niet voor niets een half jaar aan het klussen en doet het blijkbaar allemaal zelf en dat kost tijd.
Ik snap heus dat het vervelend is maar misschien kun je er met hem afspraken over maken.
Bovendien is 10.00 uur en 20.00 uur geen gekke tijd om te klussen.

Bel gewoon eens aan, nodig hem uit voor een kop koffie, breng hem een keer een cake en heb het er gewoon over. Pas als dat niet werkt en er knallende buren ruzie komt, dán zou je kunnen overwegen misschien-als-het-echt-niet-anders-meer-kan te verhuizen.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 10:35

Eigenlijk snap ik jouw gevoel wel. Maar hiervoor heb je destijds wel gekozen. Want had je complete stilte gewild, dan had je een andere woning moeten nemen.

Zelf woon ik in het centrum en wanneer ze hier geen muziek spelen, om het centrum op te leuken, dan hoor ik midden in de nacht wel jeugd gieren en brullen. Er is hier altijd geluid. Mijn onderbuurman loopt op een rare manier en dat houdt in dat wanneer hij thuis is en niet op bed ligt, dat ik hem hoor lopen (stampen). Zelfs in de nacht. Vooral in de nacht, want dan is hij nogal bewegelijk. Hij hoeft er immers niet uit voor een baan. Maar goed, ik kan me hier continu aan ergeren, of ik kan het accepteren als leefgeluiden. Dat laatste heb ik gedaan, in beide gevallen, zowel de herrie van buiten als van onderbuurman, en ik kan er gelukkig mee leven.

In de tijd dat de onderbuurman nog dacht dat ik hem in de nacht niet kon horen, was hij 's nachts bezig met het verbouwen van zijn badkamer/luiteren naar muziek. Leuk en aardig, maar hoef het geboor/muziek niet om 3u 's nachts te horen. Ik ben het gesprek met hem aangegaan en sindsdien zijn die geluiden weg. Wellicht dat je dat nog kunt proberen? Maar goed, hij staat in zijn recht als hij het op gezette tijden doet. Helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

whaaaah irritante buurman.. Empty Re: whaaaah irritante buurman..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum