Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word GEK van de buurman!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:11

Hij heeft een jaar geleden het huis gekocht en is nu al een jaar aan het klussen. Dit betekent bijna wekelijks geboor, getimmer, herrie en een vieze stofbende buiten dat overwaait naar ons. Stof kan ik nog wel mee leven, maar die herrie, bah! Donderdagavond om 21.45 uur, gisteravond om 20.30 uur en net begon hij om 08.45 uur weer (en is nog steeds bezig). Dit herhaalt zich zo ongeveer wekelijks.

Het zijn tijden dat het mag, dus ik heb ook niet veel te zeggen. Maar het is echt heel irritant! Misschien te geirriteerd vandaag omdat ik gister het bericht van overlijden heb gehad van een dierbare. Nouja, ik ben gewoon even bluh en die buurman maakt het er echt niet beter op. Iemand tips wat ik kan doen/zeggen? Want op een gegeven moment komt misschien de druppel en dan word ik boos terwijl ik nooit eerder iets heb aangegeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Re: Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 21:35

Misschien een idee om een praatje te maken met de buurman om eens te kijken naar de vorderingen van zijn huis. Dan heb je een idee hoelang hij nog bezig is en dan kun je misschien een afspraak maken dat hij op bepaalde tijden gaat klussen ivm slaapgebrek, stress etc. Nu ben je je aan het irriteren maar je buurman wil alleen maar zo snel mogelijk zijn huis af hebben. Vervelend, maar je gaf het al aan, meer irritaties leiden uiteindelijk in ruzie's en ik denk dat dit het laatste is waar jullie beide zin in hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Re: Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Ibbeltje vr 2 maa 2012 - 21:36

Misschien kan je eens vragen hoe lang het nog gaat duren? Wel op een vriendelijke manier natuurlijk. Dan kan je je daar vast op instellen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Re: Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Zora vr 2 maa 2012 - 21:39

Ibbeltje schreef:Misschien kan je eens vragen hoe lang het nog gaat duren? Wel op een vriendelijke manier natuurlijk. Dan kan je je daar vast op instellen.

+1. Als het gewoon een beetje gezellig blijft tussen jullie kun je misschien soms zelfs ook eens afspreken dat hij even een dagje/weekje niet klust, als het jou echt niet uitkomt. ALs je een beetje weet wat je kunt verwachten, en wat hij dan precies aan het doen is, kan ik me zo voorstellen dat de frustratie al een stuk minder is.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Re: Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 5:50

Ik laat het maar even rusten. Ik moest de deur uit vanmorgen en toen kwam de bovenbuurman naar beneden, zwaar geïrriteerd. Die ging er heen om er iets van te zeggen, dus ik laat het wel even zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word GEK van de buurman!! Empty Re: Ik word GEK van de buurman!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum