Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

+13
Jordana
Qiara
ExpressoB
sonly
RYW
Sweety
Rush
Tullow
xxDila
Suus
sanne-84
Zwoesj
Burn
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  xxDila zo 14 aug 2011 - 10:41

Burn schreef:Klopt, op dat moment voelde dat het beste...

Probeer dan nog eens goed na te gaan waarom. En die dingen die je dan tegenkomt, zijn die veranderd? Is hij veranderd? Ben jij veranderd? Zijn situaties veranderd?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  RYW ma 15 aug 2011 - 0:23

Inderdaad heel erg klote... maar ik kan me wel voorstellen dat hij is doorgegaan. Dit kan je eigenlijk niemand verwijten: hem niet, omdat je heel duidelijk geweest bent naar hem en hij heeft zich daar vervolgens bij neergelegd, en jou niet omdat het nu pas goed voelde om hem te vertellen dat je hem terug wilde.

Ik hoop dat je er met de tijd wat vrede mee krijgt en blij kan zijn voor hem!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Burn ma 15 aug 2011 - 2:32

Bedankt voor je reactie RYW, ik verwijt hem ook niets! Ik verwijt het mezelf, ik had het eerder moeten zeggen.

Ik heb er op dit moment nog geen vrede mee, omdat hij twijfelt. Nu twijfelt hij voor wie hij moet gaan. Hij zet z'n gedachten op een rijtje. Blijkt daaruit dat hij voor de ander kiest. Tsja, dan zal ik er toch echt vrede mee moeten hebben/krijgen..
En dat zal ik op dat moment ook echt gaan doen! Uit respect voor hem!

Vanmorgen heb ik hem een brief geschreven, met dingen die me nog van het hart moeten.. Deze brief is bij de post, dus hoop dat ik daar morgen een reactie op krijg!
Dit is voor het eerst dat ik echt mijn (diepste) gevoelens voor hem opgeschreven heb. Een collega heb ik hem laten lezen, en ook zij zegt.. Dit komt echt uit je hart, Burn!
Ik ben benieuwd hoe hij er op reageert..

Inmiddels weet mama ook dat er nog gevoelens zijn, en dat ik daar dit weekend ben geweest om te praten.. Ze reageerde gelukkig positief.. Woensdag zal ik het er nog wel met haar thuis over hebben!

Dila, dat zijn vragen wat nu door m'n hoofd spoken. En op sommige vragen heb ik al een antwoord!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  sonly ma 15 aug 2011 - 7:46

Ahh meis Sad Das echt kloten Sad
Ik duim voor je dat het goed komt! En als hij toch niet meer wil, dat je gauw op een punt komt dat je wél echt klaar bent met hem!!!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  ExpressoB ma 15 aug 2011 - 7:47

Klote Burn. Tsja, als zijn gevoelens niet sterk genoeg zijn is het ook geen basis voor een relatie. Hierbij zul je je neer moeten leggen hoe moeilijk dat ook kan zijn. Gevoelens voor iemand kun je niet 'aanmaken'. Een vroeger vriendinnetje van mij dacht altijd van wel. Dat ze later wel verliefd op die jongen zou worden.

Knap van je dat je een brief hebt geschreven, misschien lucht dit ook wel op?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Qiara ma 15 aug 2011 - 11:19

Ah, meid, ik vind dit echt heel vervelend om te lezen hug! Ik hoop het beste voor je!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Burn vr 19 aug 2011 - 6:03

Update:
Ik heb hem maandag een hele lange brief geschreven (6 kantjes) en daarin heb ik mijn echte gevoel geschreven. Hoe ik dacht, wat ik voelde, en wat ik wou. Deze brief heb ik hem opgestuurd, en als reactie daarop ben ik gisteravond in praten geweest.

Hij was niet geschrokken van mijn brief, maar vond hem wel heel eerlijk en oprecht. Nouja, dat klopt ook wel. Want dat was ook mijn bedoeling, wel stond hij te kijken van sommige dingen dat ik dat op die manier ervaren heb.

Maar tsja, er zijn nog steeds gevoelens voor de ander. En hij heeft ook eerlijk gezegd, dat als hij nu bij me terug zou komen, dat het dan is uit medelijden. En daarin ben ik heeeeel duidelijk geweest, dat is iets wat ik totaal niet wil. Hij komt bij me terug omdat hij van me houdt, en anders niet.

Ik heb er inmiddels ook met m'n ouders over gehad, en deze hadden het niet zien aankomen. Mama vond het vreemd, omdat ze juist dacht dat ik er eigenlijk steeds beter over kon. En ze is bang dat dit komt omdat ik me alleen voel, dat ik het niet doe omdat ik van hem houd, maar omdat ik me alleen voel.
Dit heeft me wel aan het denken gezet, omdat ik weet dat ik slecht alleen kan zijn, en ik hier zelfs een hekel aan heb, maar voor mij voelt het op dit moment gewoon als een echt gemis.
Volgens mama zal wat er gebeurt is, altijd een stempel op hem/ons blijven houden. En moet ik er goed over nadenken als dit wel iets is wat ik echt weer wil. Ik zal me moeten verantwoorden waarom ik weer terug ben bij 'een leugenaar'..

Ik wil het hem niet moeilijker maken dan het als is, en ik heb gisteravond besloten dat ik geen contact meer met hem opneem. Tot nu toe lukt het me nog redelijk. Ik blijf het moeilijk vinden, maar ik zal wel moeten!

Mama noemde ook nog dat ze de 'oude Burn' weer terug had. En dit is eigenlijk best apart, want over mijn ex wordt juist hetzelfde gezegd. We zijn volgens beide families weer onszelf.
En ook dat zet me weer aan het denken:
- Komt dat omdat we uit elkaar zijn?

Ik weet het niet.

Ik heb F. gister nog een smsje gestuurd met. Het is goed, kies voor haar. Ik red me wel (denk ik!).. Zij maakt jou op dit moment gelukkig, en dat is iets wat jij verdient.
Hier kreeg ik op terug.. Ik volg mijn hart en mijn gevoel, en we zullen zien wat hier uit komt.

En ik? Ik jank rustig verder, en denk verder na..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Jordana vr 19 aug 2011 - 6:49

Lieverd,

Ik ben ontzettend trots op je dat jij de brief gestuurd heb en hij reageerd en jij ook er beide heel sterk op.
Lieverd misschien heeft je moeder wel gelijk maar ik wil je een knuffel geven en ik ben er altijd voor je. hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Burn vr 19 aug 2011 - 6:51

Ik probeer ook sterk te blijven! smile En dat lukt me op het ene moment beter dan de ander.. Nu kan ik wel met tranen in m'n ogen hier zitten..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Burn vr 19 aug 2011 - 10:24

Het is over.. Hij kiest voor de ander! Sad

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Tania vr 19 aug 2011 - 10:27

Sterkte! hug

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 10:29

Lieve Burn,

Ondanks dat het moeilijk is, en het veel verdriet opleverd, moet je ergens blij zijn dat het zo loopt. Nu is het duidelijk. Nu is het klaar. Huil lekker uit, praat erover (bij ons, in het dagcafé, met jouw ouders, met vrienden) en stel jezelf open voor een ander. Het is moeilijk om alleen te zijn, maar weet dat je nooit alleen bent. Wink

Dikke hug !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 19:51

Liefie... nogmaals, probeer het los te laten. Wat heb je er aan om 2e keus te zijn. Ik ben blij dat hij nu zegt voor de ander te kiezen ipv even een week uit te proberen. En deze harde keuze heb jij ook nodig om in te zien dat het geen zin meer heeft !
Laat het los hoe moeilijk ook !
Jij komt echt wel weer een nieuwe jongen tegen ook al geloof je dat nu op dit moment helemaal niet !
Je bent een leuke lieve en knappe meid !!
hug hug hug Ik denk aan je !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 20:23

Burn,

Allereerst een heeule dikke knuffel! hug Dit is zeker niet niks. Maar ook ik weet uit ervaring dat het goed komt, en dat het wellicht nog wel veel beter wordt! Ik was ook kapot nadat mijn ex het had uitgemaakt, dit heeft zeker wel een jaar geduurd, met inderdaad ook het heen en weer gehobbel tussen gevoelens van beide kanten.
En ik lees dat je volgende week pas tiener-af bent, dus je bent nog hartstikke jong!! Tijd genoeg om een ander te vinden, en daar iets leuks mee op te bouwen.

Het komt echt allemaal goed, maar het heeft wel even zijn tijd nodig. Sterkte!!

Oh ja, huilen mag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Arwyn vr 19 aug 2011 - 21:03

Sad Wat vervelend dat hij nou toch voor die ander kiest!
Maar je mama heeft denk ik wel een punt. Je klonk er juist sterker over, alsof je het steeds beter naast je neer kon leggen. Als jullie weer bij elkaar zouden komen, moet je er dan inderdaad wel heel goed over nadenken of je dat doet omdat je echt van hem houdt en echt niet zonder hém kan, of dat het is omdat je niet alleen wil zijn en hij er is. Kun je je dan wel echt over wat er gebeurd is heen zetten?
Gun hem zijn nieuwe liefde, als het tussen jullie weer goed moet komen, gebeurd dat wel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Inge vr 19 aug 2011 - 22:18

Sterkte meid hug
Wat een klote situatie en wat balen dat hij voor die ander kiest.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Raindrop vr 19 aug 2011 - 22:24

Wat een klote situatie zeg!
Heel veel sterkte! hug hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Burn vr 19 aug 2011 - 22:52

Dank jullie wel dames! Voor alle lieve woorden.. Doet me veel..


Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  sonly vr 19 aug 2011 - 23:18

Hey meis, knap dat je je gevoel hebt geuit, jammer dat het niet helemaal liep zoals je hoopte, maar misschien dat je zelf achteraf straks ook kan zeggen dat het zo beter was.
Het wordt écht écht écht vanzelf beter! Het duurt een poos en misschien wel veel langer dan je zelf wil, maar er komt een punt dat je wél klaar met hem bent. Dat zal met golfbewegingen gaan misschien (ene keer kan je er beter mee omgaan dan de andere keer) maar uiteindelijk kom je er wel hoor!

En als je je heeeeel alleen voelt, mag je best een keer komen borrelen hier Wink

Oh en je hebt straks je stage in het buitenland toch? Misschien dat dat ook wel heel goed gaat helpen, dan ben je ook letterlijk veel verder weg van hem en is het misschien makkelijker om afstand te nemen!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3 - Pagina 2 Empty Re: Mijn ex.. Het is nu echt over! :( Update pagina 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum