Mutsy 4Rider wandelwageninzet
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mutsy 4Rider wandelwageninzet
Y. is nu 6,5 maand en ik heb net de wandelwageninzet op het onderstel gezet. Nu loop ik alleen tegen een paar dingen aan:
- je kan de zitdiepte op small of large zetten, maar ik zie het verschil niet De knop staat nu zo dat de draairibbel horizontaal staat en 'large' staat horizontaal bovenaan (leesbaar dus) en small staat onderaan (op z'n kop) Staat hij zo goed afgesteld als ik de small stand wil?
- als de inzet er op staat en ik doe de kap erop terwijl de inzet rechtop staat hangt de flap die aan de kap zit los, dus die zit nergens vast met klittenband en/of drukkers. Klopt dat? Vind het er zo 'raar' uitzien. Net alsof hij ergens aan vast moet, maar ik dat vergeten ben ofzo
- kan de wagen met de inzet erop naar je toe in 1x ingeklapt worden of moet dan de inzet eraf? Heb het geprobeerd, maar krijg hem niet netjes plat ingeklapt. Misschien kan dat alleen als de inzet van je af staat?
- je kan de zitdiepte op small of large zetten, maar ik zie het verschil niet De knop staat nu zo dat de draairibbel horizontaal staat en 'large' staat horizontaal bovenaan (leesbaar dus) en small staat onderaan (op z'n kop) Staat hij zo goed afgesteld als ik de small stand wil?
- als de inzet er op staat en ik doe de kap erop terwijl de inzet rechtop staat hangt de flap die aan de kap zit los, dus die zit nergens vast met klittenband en/of drukkers. Klopt dat? Vind het er zo 'raar' uitzien. Net alsof hij ergens aan vast moet, maar ik dat vergeten ben ofzo
- kan de wagen met de inzet erop naar je toe in 1x ingeklapt worden of moet dan de inzet eraf? Heb het geprobeerd, maar krijg hem niet netjes plat ingeklapt. Misschien kan dat alleen als de inzet van je af staat?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mutsy 4Rider wandelwageninzet
Ik weet alleen het antwoord van de 2e en 3e vraag, die flapt hangt er inderdaad zo aan, dat hoort zo, tenminste zo zie ik dat bij iedereen en dat hebben wij zelf ook, bij het inklappen moet je de wandelwagen inzet er idd afhalen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Als je hem op small wilt hebben dient dat boven aan te staan, dus nu staat hij op large bij jou! Alles even loshalen en dan beide knoppen tegelijk indrukken een hele slag draaien zodat small boven aan staat!
Gast- Gast
2-die flap hangt los ja aan de achterkant
3- je kan hem alleen met wagenzit inklappen als die van je af staat
enne... small en large, waar is dat voor??
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Laurientje85 schreef:Als je hem op small wilt hebben dient dat boven aan te staan, dus nu staat hij op large bij jou! Alles even loshalen en dan beide knoppen tegelijk indrukken een hele slag draaien zodat small boven aan staat!
Ik laat zo mijn vriend eens even rommelen, want ik krijg het blijkbaar niet voor elkaar
Anderen natuurlijk ook bedankt voor jullie reactie Stom eigenlijk dat dit niet in de beschrijving staat
Annie24- Ratel
Nijntje schreef:2-die flap hangt los ja aan de achterkant
+1 en ik snap dat small en large ook niet echt. Waarvoor is dat en waar aan moet je dat kunnen zien dan?
Koetjeboe- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11
Koetjeboe schreef:Nijntje schreef:2-die flap hangt los ja aan de achterkant
+1 en ik snap dat small en large ook niet echt. Waarvoor is dat en waar aan moet je dat kunnen zien dan?
small en large heeft te maken met de zitdiepte, dus hoe diep het kindje met de billetjes in de wagen zit. Dat kan je dus zien aan de stand van de knop bij de 4Rider en waarschijnlijk ook aan hoe je kindje zit, maar Y. is pas 6,5 maand dus echt zitten doet hij nog niet.
Annie24- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Mutsy 4Rider inklappen
» Mutsy 4rider Single Spoke
» wanneer ging je kindje in de wandelwageninzet?
» Mutsy Evo
» Mutsy slider
» Mutsy 4rider Single Spoke
» wanneer ging je kindje in de wandelwageninzet?
» Mutsy Evo
» Mutsy slider
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: