Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mutsy slider

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mutsy slider Empty Mutsy slider

Bericht  Bloem86 wo 4 jan 2012 - 12:19

Een paar dagen geleden vroeg ik hier nog wat over de mutsy 4rider, die we evt via marktplaats wilden kopen. Maar het is de mutsy slider geworden! Heb hem vanavond opgehaald.. en ben er ontzettend blij mee! Voor een mooieprijs! Ziet er nog erg goed uit! En wat ik ook nog eens erg leuk vind: hij is ROZE! Laughing

Wie hebben er nog meer deze wagen? En bevalt ie goed? Heb ook even een proefrondje gelopen.. en hij is fijn! Ook had ik het in en uitklappen snel onder de knie. Heb alleen 1 vraag: de reiswieg vind ik er een beetje 'wankel' op staan. Hoewel ik hem echt goed vast heb gemaakt. Niet dat ik 't gevoel heb dat ie er af gaat vallen hoor.. Maar er zit als het ware wat speling in! Is dit herkenbaar?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy slider Empty Re: Mutsy slider

Bericht  holaagirl wo 4 jan 2012 - 18:59

Hey! Wij hebben hem ook. Heel fijn ding!
Klopt dat er beetje speling in zit. Was hier ook. Maar hij zat kei-stevig vast hoor!
Veel plezier ervan!
Ps; hoor/lees dat de boodschappen mand de andere mutsy er wel op past,ook al zeggen ze anders. Misschien een tip? Wou dat ik het toen geweten had. Het is het proberen waard!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Usje wo 4 jan 2012 - 21:06

Dat wankele klopt. Hij zit goed vast hoor. Ik vind het een super wagen. Alleen de kleine boodschappen mand is inderdaad jammer.
Usje
Usje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 37
Registratiedatum : 17-12-11

Bericht  Pien wo 4 jan 2012 - 21:47

Ook hier een ware mutsy fan!! Mijn zus is febr 2010 bevallen van een zoon en voor hem had ze een mutsy slider gekocht, wij vonden het zo´n fijne wagen dat toen wij eenmaal een kind verwachtte wij ook voor de slider zijn gegaan!! Geen moment spijt.... De wagenbak zit idd vrij los erop, wiebeld behoorlijk maar mijn dochter vond het wel fijn en ik vond het makkelijk omdat ik de wagen dan makkelijk kon wiegen.

De boodschappenruimte is idd erg klein, wat ons geadviseerd werd is het vakje open ritsen, klepje naar achter slaan en dan kun je zo in de lengte een grote boodschappentas kwijt. Heb heel vaak boodschappen op die manier gedaan en vind het ideaal. Heb ook voor de mutsy bag- bucket gekeken, die mand die je eraan hangt, maar naar mijn idee kan er dan nog maar heel weinig in. De rider staat anders op het onderstel en daar is de ruimte tussen de mand en de wagenbak groter.

En roze.... I love roze!! Wij hebben zelf de new white, maar roze was veel leuker geweest!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 22:03

Ook een mutsy slider hier. Maar kan me niet herinneren dat de wagenbak er wiebelig op zat eigenlijk. Ik zal hem binnenkort weer eens van zolder halen Wink

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- do 5 jan 2012 - 1:34

Wij hebben ook hel egr getwijfeld tussen de slider en de 4-rider.
We hebben na alle testrondjes ed alleen juist voor de 4-rider gekozen haha.
Al vond ik de slider er iets hipper uitzien.
Wij vonden zelf de rubberbanden niet fijn lopen (ipv de luchtbanden) en ik vind een nadeel dat je de ban heel lastig los van de wagen kon gebruiken.
Als we nu ergens op visite gaan haa ik de bak los, en neem ik die mee naar boven. Daar leg ik hem dan in.
Bij de slider blijft er iets aan de bak zitten waardoor dit moeilijk gaat.

Maar het blijft een hele mooie wagen!
Wel even een foto plaatsen natuurlijk Very Happy!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 8:06

Wij hebben de Mutsy 4 Rider. Ben ook wel benieuwd naar een foto/plaatje van jullie roze kinderwagen! smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: